Okei taas taalla ruudun takana

Riina, tottakai ma pestaan sut heti sihteeriksi tai laitetaan vahan paremmaksi ja sanotaan etta henkilokohtaiseksi konsultiksi...... muistaen ton mun lahon paan

Apu on aina tarpeen

Joo Annie muru..... HAKU laatikko vaan kayttoon ja loydan enemman tietoa kuin varmaan halusit ees tietaa

Ja Kartalta katottuna toi Kings Cross ei ehka sano mitaan mutta maine kiirii senkin edella.... vaikkakin en itse niin pahana aluetta pitanyt, ehka katukuvassa oli vain kourallisen verran enemman narkkareita ja maksullisia naisia
Joo mutta ihan pakostakin taalla laihtuu ihan jo tuon lampotilan takia, mutta taa mun ihana Aussi kamppis on kylla tehnyt parhaansa tarjotessaan mulle joka valissa jonkin moista makeeta suuhun.... Onko toi ihan totta etta Aussit syo ihan hirveesti kaikkea mika on vain tehtykin suklaasta :?? :?? :??
Ja Jaaks

Nou hata.... kyllahan ma taidan taalla foorumissa vaha asuakkin valilla.... mutta minkas sille voi kun viihtyy

Joo ja sille Peterille vois tosiaan laittaa pienen Murrrr- viestin..... hehe ei toki han oli tosi mukavan oloinen heppu ja lupasi pitavansa silmansa auki mun puolesta, talla hetkella hanella ei vain ollut mitaan :??
Jaiks, viime yona ennen nukkumaan menoa nain sellasen hevosen kokosen torakan menevan seinaa pitkin alas mun laukkujen sekaan ja sille tielleen katos ja sain kylla sitten kieltamatta sellaisen niin sanotun yhden yon neuroosin ettei ollut tosikaan..... mutta ovat kuulemma aika harmittomia, Thank God!! Ootan vaan sita ihanaa paivaa kun joku paikallinen hamahakki jolkuttelee liian lahette mua ja aiheuttaa mulle jonkun major sydankohtauksen

Can`t wait!!!
Niin no asiaan.... mun huone maksaa 150 dollaria viikko sisaltaen kaiken, ei mikaan paha hinta talla alueella missa nakyy puorivan vain noita hienoimpia pirsseja

Eilen kaytiin siis kamppiksen kanssa kavelemassa Balmoral Beachilla tassa lahella ja maisemat oli tosi miellyttavat.... mutta ma veikkaan etta ma en ole nahnyt mitaan viela... voin hyvin kuvitella etta tasta maasta loytyy parikin todella henkea salpaavaa paikkaa

Niin ja tietysti paloin

I just don`t learn

Anski

Toi sun laittama matkaajan tuntemukset kuulostaa aika osuvalta.... ma uskon etta iten olen nyt tulemassa siihen vaiheeseen missa tuntuu etta mikaan ei onnistu ja lentolippu kotiin hiertaa taskussa.... (NOT!!!) mutta onneksi tiedostan etta en ole edes aloittanut viela tosissaan ja yritan vahan toppuutella itseani, itseni tuntien kun olen tallainen kaikki-heti-tai-ei-mitaan tyyppi.... hassua miten taa tyonhaku opettaa myos noyraksi.... vakio vastauskin on muuten tahan mennessa ollut etta " well we don`t usually take people to work us just for 3 months..." Mutta kuten sanoin niin tama menee lapi vaikka lapi kymmenen harmaan kiven jos on tarvis..... Hmmm.... mitas viela....
Niin tietenkin Darling Harbour ja Australian Day..... ma tyhma

kun aloin odottamaan kamppistani mukaan joka ei sitten koskaan kuitenkaan lahtenyt mukaan ja paasin siis itse paikan paalle vasta puoli yhdeksan maissa, mutta ehdottomasti kannatti maksaa bussi liput nahdakseen sen ilotulituksen.... mun taytyy melkein myontaa etta oli mahtavin show mita olen tahan mennessa nahnyt... WOW

Hienoa!!!
Niin Annie rakas, tottahan toki siella huoneessa on tilaa nukkua jos vaan on sopeutuvainen noihin torakoihin

Eli tervetulemasta vaan.... Ootan oikein innolla sita kun kaikki alkaa oikein runnaamaan "normaalisti"

Mutta nyt taytyy lahtea takas tuonne aurinkoon viela kun se paistelee, aika huona saata luvattu meinaan loppu viikoksi, mutta palaan taas astialle uusilla tuulilla....
Annie ja Bro..... sanotaan etta olen parhaiten taalla koneella teidan aikaan joskus tosi varhain aamusta 07 - 09.00.... joten nahdaan linjoilla vaikka huomenissa eli tiistaina......
Ciao!!!..... and in a mean while TAKE CARE!!