No saatiinpas kunnon torakka/otokka juttu aikaiseksi

Ihan totta ihana kuunnella kun miehet ovat tulleet ja pelastaneet maailman, mutta kun mun huoneistosta ei sellasta loydy niin ei se auta muu kuin sopeutua, loytaa se pelkaamaton mies itsestaan ja ottaa lihanuijan kateen ja alkaa hutkia.... mutta ihan varmasti jopa miehet pelkaa vaha noita isoja hammyja
Ja annie ihan totta noitten torakoiden takia ei kannata peruuttaa matkaa, taalla on niin paljon muita ihania asioita etta ne torakat unohtuu alta sekunnin

Vaikkakin myonnan olevani itsekkin vahan varovaisempi nykyaan kulkiessani... mutta taalla vaan ei voi alkaa miettimaan noita otokoita 24/7 koska sitte kaikki muu hienous jaa huomaamatta....
Aahh, etta voi ihminen olla vahasta onnellinen.... pesin pyykkia tassa yksi paiva ensimmaisen kerran ja ripustin ne ulos narulle kuivumaan!!! Mita luxusta

Edes suomessa en ole pystynyt tata tekemaan herran aikoihin....
Okei mutta asiaan, siis tama tyohaastattelu. Palkka ihan mukava vahan korkeempi kuin mulla suomessa mutta tietysti elinkustannuksetkin on taalla korkeemmat, voi valita joko 5,5h tai 6h tai sitten tammonen 9am-9pm tunnit jossa on sitten tunnin ruokatauko. Tehtaviin kuuluu varausten 70% puhelin myyntia ja varausten vastaanottamista ja loput 30% itseravintolan aulassa poytien varaus ja ihmisten auttaminen myos muiden asioiden tiimoilta....
Paikka oli siis Sydney Tower Restaurant.... Kaikki Sydneylaiset varmaan tietaa Central Pointin missa on tama Sydney Tower... mutta joo kovasti tykkasivat ja koska hanella oli viela pari ihmista haastateltavana han lupasi palata asiaan joko huomenna iltapaivasta tai viimeistaan lauantaina aamusta... mulla on kylla aika hyva tunne tuosta, vaikkakin tuntui etta olin vahan ylipukeitunut, jos nyt koskaan voi nayttaa liian huolitellulta :?? :?? :?? Joten pidetaan peukkuja etta saan puhelun viimeistaan viikonlopun aikan

Niin ja tyo siis alkaisi heti ensiviikolla, sisaltaen 5 pva:n sisaanajamis periodin, eli ei varmaan hirveen vaativa homma jos viidessa paivassa sisaistaa homman, mutta never know....
Tiimi10
Joo ilotulitukset oli melkoiset ja se ihmisten maara.... voidaan varmaan puhua tuhansista ihmisista... onkohan missaan lehdessa ollut lukemia miten paljon ihmisia siella oli tuolloin maanantai iltana??
Ja sitten sain vastauksen Global Access link yhtiolta joka valittaa tyontekijoita Luxus risteilijoille taalla, Caribialla ynm... kuulosti aika kivalle ja taytyykin kayda katsastamassa heidan sivut, meinaan taytyy loggaantua heidan sivuilleen ja laittaa uudestaan sita kautta hakemus :?? :?? :?? No kaikki hoitaa asiansa tavallaan, mutta toi laivalla tyoskentely kieltamatta vaha myos kiinnostais, mutta katsotaan nyt ensin vaikka miten tama Sydney Tower tyo poikii... ja paasenko edes heille...
Ja unohtakaa pliis ne otokat, koska ne on kuitenkin joka paivainen osa tata maata vaha niin kuin meilla on kesalla hyttyset ja paarmat ja makaraiset