Laitetaanpa vahan valiaikatietoja

Haastaattelun toinen osa on siis takana pain ja olen kuulemma kahden vahvimman joukossa listalla, mutta toivat esille huolensa siita pysynko heilla koska heidaan mielestaan pudotus heidan tasolleen voisi olla minulle yllatys :?? :?? Hassuja noi Australialaiset

Mutta tein heille selvaksi etta olisin heille paras mahdollinen kanditaatti... ja so what jos heidan systeeminsa on vahan vaatimattomampi, sanoin heille etta mulle se olisi haaste paasta nakemaaan ja tutustumaan Sydneyn yhteen turistikohteeseen.... ensimmaista kertaa mulle siis sanottiin etta ma voisin olla ehka liiankin hyva johonkin tyohon :? :? Impressive.... mutta kun tuolla taustalla on toi HW visa dilemma, jota taas hotellit ei sulata.... mutta eiko se niin ollut etta yrittanytta ei panna....

Eli katotaan nyt viikonlopun yli ja jos eivat uskalla ottaa mua toihin niin sitten alan tuon hotellien pommituksen....

Asiasta kirveen varteen..... pienoinen vasymys myos taustalla... lieko sekoitus eilis illan baarimetsastysta ja taman aamun haastattelu jannitysta

Mutta olipa hieno olla Darling Harbourissa viettamassa perjantai iltaa.... siina istuttiin terassilla kaikki kaupundin valot ymparilla, mukava seura, hieno leuto ilta ja paljon naurua..... ja yllatyksena myos ilotulistus show.... taytyi myontaa etta naita hetkia varten sita jaksaa aina joskus puurtaa

Luulin etta ilotulitus olisi jaanteita Australian Daysta mutta ilotulittelevat kuulemma joka perjantai.... Wau, loytyipa siis uusi suosikki paikka!
Hanskie

Laitan tuon sun antaman ravintolan korvan taakse jos vaikka tama Sydney Tower ei toimi.... :eye: :eye:
Joo eli siis saan tietaa maanantaina aamupaivasta noista toista, taalla on tosiaan hassu tapa haastatella samaa ihmista monia kertoja ennen lopullista paatosta... joten paatosta voi joskus joutua odottamaan aika kauan, kun taas suomessa on yleensa yksi haastattelu ja sitten soitetaan jos ei jo paikan paalla luvata paikkaa sulle

No mutta maassa maan tavalla tai maasta pois

Mutta nyt vaihdaan nama tietokone sessiot aurinkoiseen loppupaivaan jaa menen nauttimaan rantojen antimista, joten palaillaan taas suraavalla kerralla....
ps. Minerwa kiva etta loysit ties tanne sivuille.... toivottavasti voitte koko katras hyvin

Ma pidan taalla paassa lippua korkealla....
Ai yksi pieni huomautus viela tuosta ajamisesta taalla... kerroinhan etta olin yhden paikallisen kyytissa ja han naytti vahan paikkoja ja valilla siina ajaessa mun olis ihan tosissaan tehnyt mieli tarttua rattiin tai yksin kertaisesti sulkea silmat.... risteyksiin tultaessa oli lasissa viela mukavat 80km/h joten valilla taytyi vaan toivoa parasta.... huh, no tulipahan sekin koettua

Reija