Reija!!!???

Aloittaja Annie, tammikuu 23, 2004, 04:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reija

Ellu :D

Voi kun voisin lahettaa pari lamminta auringon sadetta sinne suomeen pain... taalla kun tuota auringon paistetta piisaa... Tuolla just kavasin myos Iskaterin kommentit suomesta lukasemassa ja taytyy myontaa etta ymmarran jos viela pysyy housut ja takki paalla, taalla kun on myos n. +20 astetta paivisin, mutta en kylla itekkaan taalla laittasi viela shortseja jalkaan :D Eli taalla ilmat on kuin suomen kesalla konsanaan, vaikkakin nytte olette siella paassa saaneetkin vahan enemman sateita... Mutta ajatuksena lahti kasa aurinkoa suomeen pain, toivottavasti expressi toimii :D

Ja sitten vahan tarinaa eilisesta " Young Fins" meetingista :D Alkujannityksin jalkeen ( murehdin paaseeko kukaan tulemaan...) ilta alkoi todella mukavasti... paikalle saapui kaiken kaikkiaan 12 henkea ja voin varmaan kaikkien puolesta sanoa etta hauskaa oli... Ostin myos vihkosen jossa on nyt muistona ensimmaisen tapaamisen nimmarit ja kuvat liitan sitten sivuille vahan myohemmin :D Tosi hyva idea... Tulipa taas hyva mieli. Kiitos vaan kaikille jotka vaantaytyi paikalle, ens kuussa sitten taas uudemman kerran!!

Ansku :D

Ma aloin etsimaan sun yhteystietoja siita kirjasesta jota ihmiset eilen taytteli ja olisko niin alyttoman tyhmasti kaynyt etta unohdin tarjota kokonaan sulle tuota kirjaa taytettavaksi :sorry Tosi iso havetys!!! Laitahan mulle u2ulla sun meili osote, niin laittelen sitten seuraavan kerran tiedot kaikille emailina... ( saastyy vahaset pennoset..)

Eipa talla kertaa muuta, huomenna taas alkaa tyot ja sitten hurinalla taasen eteenpain...

ps. manuaali almost valmis :D

Reija

Paatin ilmoittautua taasen kerran :D

Ensinnakin taytyy hymyillen ihailla aitin kekseliaisyytta... kavin tarkistamassa yksi aamu postilaatikon ja siella lojui pullokirje :D :D Sai tosi hyvalle tuulelle... en tiennytkaan etta jotain tommosia on edes olemassa :D Hauska!!

Tanaan sain tietaa etta paasen/joudun kantamaan lippua Ryges hotellien johonkin valtakunnalliseen isojen pomojen kokoukseen parin viikon paasta... olivat ajatelleet etta ma oon vapaana olevista tyontekijoista kaikista Australialaisimman nakoinen :? :? Sain kylla aika vahan tietoa, mutta kyseessa on joku Rydges hotellien ja sen yhteistyo kumppaneiden (euroopasta ja asiasta) yhteinen tapaaminen ja kaikki on kuulemma VVVIP :D Huh, muistan joskus pienena kannoin lippua partiossa, mutta jeesus ne liput on tosi raskaita kantaa... no katotaan, oon aina innoissani kuitenkin, tapaa vahan muitakin tyontekojoita kuin vain tuota omaa porukkaa... joku nainen kuulemma viela soittaa mulle ja antaa tarkenpia tietoja mihin menna ja mita laittaa paalle... se on kuulemma kuitenkin jossain keskustassa.... hmm... mihinkahan sita on taas menossa :D Meita lahtee 2 poikaa ja mina.... pitaapa muistaa ottaa varooksi kamera mukaan jos vaikka olis aikaa ottaa pari kuvaa... ( so tourist!!!)

Muuten elama on ollut tasasen paksua normaalia itteensa... missaan en ole ollut, mitaan en ole tehnyt ja kayttanyt yltiomainen paljon aikaa lepaamiseen ja urheilemiseen :D Pienta vaihtelua tuolle ikuiselle paattomalle juoksentelulle...

Ah manuaali alkaa myos lahenemaan loppuaa, tuossa vaan tuli mieleen etta onkohan taalla ausseissa sellasia askartelu kauppoja joissa myydaan varillisia A4 irtopapereita... taalla kun tuntuu etta kaikki myydaan mahdollisimman isoissa paketeissa... taytyy kayttaa vahan kaden taitoja kun ei ole kaytettavissa mitaan piirrustus ohjelmaa...Tanaan jatin sen siis esimiehen luettavaksi jos han vaikka haluaa lisata jotain ja kenties muutella lauseita ja sanjarjestyksia... olispa tullut vahan ahkerammin opiskeltua englantia silloin ylaasteella :D Huomaa vain noin kirjottaessa tuollasia asia papereita :nuttu

Muuten vielakin aurinko paistaa, vaikkakin tuulee aika pahasti ja kylmasti...  

Eipa oikein muuta raportoitavaa talla kertaa!!

Annie:D

Saitko koskaan mun tekstiviestia?? Jos et niin ajatuksen voimalla kaikki hyvat tuulet lahetetty sinne pain... maltan tuskin odottaa tammikuuta ja visiittia suomeen ( vaikkakin en tieda viela minkalainen visitti tulee olemaan... pysyva vaiko vaan kavaisy... saapi nahda :D )

Nyt taa taas katoaa ja palaa astialle taas tuonnempana...

Pitakaahan ittenne terveina :D

Reija

Juutuimpas tanne kirjaston kirjahyllyjen valiin viela tutkimaan antia....

Ma oon niin vihanen itelleni :nuttu :mad: :nuttu :mad:

Loysin kirjan joka kasittele aihetta jota sivusin myos paattotyossani... eli talouden eri trendeja... loysin kirjan, luin sita hetken ja tajusin etta :nuttu taa kirja on kirjotettu 1999!!!! ja ite luin aiheesta vasta 2003!!! Ma kuolen!!! Tama kirja " the experience economy " on samojen kirjoittajien kirjoittama kuin artikkeli jonka luin viime vuonna yhdesta suomalaisesta lehdesta....

Ma luulin etta taa on ihan uus juttu :nuttu .... ja osiltaan se onkin varmaan ihan uusi viela koska kaikki joiden kanssa asiasta olen jutellut eivat ole ajatelleet asiaa viela noin pitkalle... puhuen siis siita miten uusi trendi tulee vaikuttamaan maitten talouteen.

Taa on jotenkin tosi absurdia.... no nyt paasen ainakin lukemaan kirjan kokonaan ja syventymaan heidan ajatuksiinsa vahan laajemmin... Mutta 1999! Miten niin vahan ihmisia on tietosia tasta, jos siita on kerta kirjakin kirjoitettu jo 1999!!!

Okei, ehka ei nyt enaa vihastuta vaan, nyt innolla ootan etta saan alkuun ton kirjan... varmasti tulee taas uusia ajatuksia mieleen.... miten se vanha kiinalainen sananlasku menikaan etta " kavele kymmenen mailia, lue kymmenen kirjaa " viitaten kait siihen miten paljon informaatioita nain tekemalla voi hankkia... tai niin ymmarsin.. mutta korjatkaa jos olen vaarassa. Plarailin myos yhta kirjaa jossa oli MBA tutkinnon sisalto tiivistettyna ja tuntui etta siella oli samat asiat kuin mita olen jo oppinut... hmmm.... etta laittoi taas ajatus nystyrat hyrraamaan...

No mutta kirja kainalossa vihdoin katoaa taalta kirjastosta!!

Ciao!!

Ellu

Terppa!
Puolentoista viikon lomailun jälkeen taas töissä muutaman päivän ajan...

Viime viikolla oltiin siis Jussin kanssa Ahvenanmaalla pyöräilemässä, ja oli kyllä aivan mahtava reissu! Ja uskomatonta kyllä säätkin suosi, aurinko paistoi ja vain yhtenä yönä satoi, mutta teltta pysyi kuivana. Oli oikein semmonen tervehenkinen kunnon loma, fyysisesti raskas, mutta sehän on vaan fyysistä väsymystä joka tuntuu hyvältä! Ekat kaljatkin korkattiin vasta viimeisenä iltana Maarianhaminassa, oltiin siis viimeinen yö siellä hotellissa. Pyöräilymatkaa tuli viiden päivän aikana noin 150 km, joka ei kuulosta pahalta, mutta kun varsinaisia pyöräilypäiviä oli oikeestaan vaan kolme, niin kyllä oikeesti takapuolessa ja reisissä tuntui polkemisen rasitukset, kaikkien kantamusten kanssa pyöräkin kun oli hiukan tavallista raskaampi... Iltaisin oli ihana kömpiä rehellisen väsyneenä makuupussiin. Eli voin suositella! Maisematkin tietysti niin mahtavia, että oikein sielu lepäs...

Reissun jälkeen oltiin aika poikki, mutta lauantaina ja sunnuntaina toki jaksettiin Ruisrokkiin! Tämä alkuviikko onkin sitten mennyt aikamoisessa koomassa, eilen vasta jaksoin laittaa ekan pyykkikoneellisen päälle, ja tiskit on vieläkin tiskaamatta... Jokohan tänään jaksais! Huomenna sitten taas lähdenkin yhden Piian kanssa kohti Joensuuta ja Ilosaarirockia! Välillä kyllä tuntuu, ettei näin vanhana oikein enää jaksa... (29vee 7.7.!) Mutta saahan sitä sitten syksyllä taas pitkinä pimeinä iltoina nukkua vaikka varastoon!

Miltä sulla näyttää Reija nyt tilanne, voitko jäädä sinne downunder vielä tammikuun jälkeen? Toivottavasti! Kerro vähän mikä tilanne sen asian suhteen...

Odottelen täällä hellettä ensi viikonlopuksi, yleensähän tuolla Itä-Suomessa on vähän lämpimämpää! :XXXX

Reija

Ellu :D

Laitoinkin jo u2u:a mutta viela kerran erittain makoiset MYOHASTYNEET synttari onnittelut :sorry

Ruisrock... heh laittaa vahan hymya suupieleen... oli meinaan aikamoinen reissu silloin taannoin kesalla kun kavin vieraisilla :D

Taalla talvi alkaa saamaan varmaan pikku hiljaa huippuaan ja kaikenmoiset varoitukset on jo ollut lehdissa... toissa paivana oli ilmoitus Sydney Morning Heraldissa " Stay inside " etusivulla kissan kokoisin kirjaimin.... vaha meinaan tuuli kovempaa kuin normaalisti... ja tama kylmyys on saanut myos ihan uusia ulottuvuuksia!! Viime yona nukuin nelja paitaa + fleece takki paalla, parit olohousut, villasukat ja hanskat kadessa ja SILTI palelin :nuttu  ihan hullua :D

Mitas muuta... tassa olen pitanyt vahan matalampaa profiilia hetken aikaa ja annoin itselleni vahan aikaa hengahtaa ja antaa ajatusten vahan virrata.... (mihinkaan paatokseen en kuitenkaan paatynyt...)

meilla on nyt hotellissa kaikki isot general managerit ja mielellanihan ma niita passaan, suurin osa on meinaan aika nuoria ja ei mitenkaan pahemman nakosia... so its all my pleasure.... ja huomenna siis on edessa massive aamiainen noille pomoille ja teemana on Heeling eli joudutaan tarjoilemaan hoitsun asuissa :? AIVAN!!!! well lets see...

eipa tassa muuta just laitoin veroilmoituksen ja palautuksia pitais tulla 170 dollaria... ja maksetaan kuulemma parin viikon paasta siita kun on ilmoittanut... iisi biisi, tein sen netissa!!

Ma niin haluan kesan takas... tuosta tulikin mieleen... Riaapa :D Kiitos meilista, nyt tosiaan ymmarran miksi halusitte asunnon missa on lammitys systeemi.... mulla on tosissaan vaikeuksia tottua tahan jaatavaan kylmyyteen oisin!! Ja taidan kylla ootella kevaampaan ennen kuin alan suunnitella visiittia teille... varsinkin kun olen kuulostellut etta siella alhaalla on viela kylmempaa :D

Hmm... eipa muuta... oottelen meidan blue mountain reissua ja yritan tarmokkaasti tyoskennella finanssi puolta kuntoon....

5.8. on myos taas suomi nuorten tapaaminen joten se kans... ja haluan teettaa mun kuvat!!! ( 4 filmia) ja sitten taas laittelen kuvia tulemaan :D

Mutta nyt haippasen kuvaruudun takaa ja juttelen viela sekunnin uuden tuttavuuden kans joka bongas mut itseasiassa tasta koneelta.... joten Ciao ja palaan astialle taas uusilla tuulilla :D

jounij

LainaaAlkuperäinen postittaja Reija
... ja tama kylmyys on saanut myos ihan uusia ulottuvuuksia!! Viime yona nukuin nelja paitaa + fleece takki paalla, parit olohousut, villasukat ja hanskat kadessa ja SILTI palelin :nuttu  ihan hullua :D

Tuu hyvä immeinen Canberraan lämmittelemään... :) Tarjoamme sinulle kotonamme oikeasti lämpimän kyläilypaikan - yön tai muutamankin yli - jos ja kun tänne eksyt.

Lupaa
Jouni
Canberra

jounij

... ja huomenna siis on edessa massive aamiainen noille pomoille ja teemana on Heeling eli joudutaan tarjoilemaan hoitsun asuissa :? AIVAN!!!! well lets see...

Ettet olisi ymmärtänyt ideaa väärin...? Sanasta päätellen sinun kuitenkin kannattaa varmuuden vuoksi pistää korkokengät jalkaan... Ja heti samantien pyydän, ettet loukkaantuisi tästä pienestä oikeasti hyväntahtoisesta huulenheitosta!

Muuten, Melbournessa saattaisit hyvinkin tareta paremmin, vaikka säätiedotusten mukaan siellä onkin kylmempää kuin Sydneyssä. Siellä nimittäin lämmityslaitteet eivät ole läheskään niin harvinaisia kuin teillä päin. Ja täällä Canberrassa lämppäreitä on jo jok'ikisessä talossa - olkoonkin, että varsinkin vanhoissa taloissa ne ovat jokseenkin mitättömän tehoisia ja joskus sijoitettuna ainoastaan talon pääoleskelutiloihin.

Huulta heittää
Jouni
Canberra

Annie

Reija-Täti :D

Sain sun tekstarista silloin taannoin vain osan. Se loppui jotenkin hassusti kesken. No, en siihen ole ehtinyt vastaamaankaan, sillä olen viettänyt viimeiset kolme viikkoa pääsääntöisesti joko sairaalassa tiputuksessa tai sitten vessassa/makuuhuoneessa. Sintti on aikas ärhäkkä ja pitää siis huolen että pahaa oloa piisaaa. Tänään hain taas lisää sairaslomaa :(
Kesä on alkanut täälläkin päin vihdoin. Tosin mun puolesta sais olla talvi, toi lämmin ilma yhdistettynä 24/7 pahoinvointiin ei tee kutaa. Makaan vaan pimeessä huoneessa ja lasken minuutteja/tunteja/päiviä että koska tää oikein helpottaa.

Mutta muuten kaikki on ok! Käytiin tiistaina R:n kanssa eka kertaa neuvolassa ja saatiin mukaan aimo kasa kaiken maailman lippuja ja lappuja > meille tulee vauva -tyylisiä. Niitä sitten huuli pyöreenä ollaan lueskeltu... :)

Nyt taas sänky kutsuu. Tekstaillaan yms.

Halauksia sinne, myös pikku-Sintiltä ;)

Reija

Jouni :D

Oli ihan pakko kommentoida tuota hoitsu teemaa... se oli meinaan sita itteensa ja jouduttiin tarjoilemaan aamukahvit hoitsun asuissa... onneksi pystyi itse valitsemaan ensimmaisena asuni koska se toinen oli TODELLA lyhyt!! mun oma oli normaali polvien yla puolelle ulottuva... mutta aamu oli todella hauska, meidan keittiopomo oli myos pukeitunut mirjamiksi ja jakeli ruiskusta Beroccaa...  ja sitten aamupaivalla heilla oli kahvi breikki myos ravintolassamme ja juomat tarjoiltiin tarjottimelat ja heille oli vasatty leipabaari kokkeineen ja samba soi taustalla.... tosi mahtava paiva vaikka saikin olla koko ajan hihat heilumassa... joo ja kommentit noista asuista oli myos aika seksistisia, mutta ei onneksi mitaan turhan pahaa tullut.... ja tottahan kaksi pitkaa ja hoikkaa nuorta tyttoa hoitsun asuissa herattaakin huomioita :D

No se siita.... joo tosiaan tulee ikava keskuslammitysta!! ja huoneet olis varmaan ihan lampimat jos omais tuon lammityksen, mutta kun noita lampopattereitakaan ei viitti huudattaa yota paivaa koska vaikuttaa niin kovaa sahkolaskuun.. (aivan, mun vuokraan ei kuulunutkaan sahkoa...) ja pahinta tassa on etta kylmin kuukausi on vasta edessa :?

Hei annie.... vai teettaa toukka ongelmia... hehe, kylla se varmaan viela siita tasaantuu, mulla on jotenki aika vahva fiilinki siita ;) Ja ota ihan rauhassa vaan aikaa itelles, nyt kun on aivan uudet prioriteetit esilla :D Ma toivon kaikkia hyvaa sulle ja toivottavasti se kohta helpottaa, tuskin maltan odottaa etta se putkahtaa maailmaan :D Onko maha muuten jo iso ?? ( sori ma en tieda yhtaa milla kuukaudella alkaa nakymaan...)

Eipa tassa muuta, Minerwa kiitti emailista ma laitan takas vastatusta heti kuhan kerkeen taas istumaan sekunnin aloillani... piti olla viikonloppu vapaa, mutta kaskettiin toihin huomenna myos... meilla muuten mun esimies sai jonkin asteisen pieni muotoisen "hermoromahduksen" ..... tytto raasu, se vissiin stressaa aika paljon tuosta tyosta!! Mutta toivottavasti se saa ittensa kokoon taan viikonlopun aikana, etta paasee taas normaaliin rytmiin :D

Mitas muuta..ai niin mun taytyis tehda lanttu laatikkoa,mutta enpa ole tormannyt lanttuihin kaupoissa??? Osaako kukaan sanoa onko nyt edes lanttu aika??? jos niin voi ees taalla sanoa, mutta kait taallakin on kausiluontoista noitten eri satojen kanssa.... No ei auta kuin jatkaa etsimista :D

Jouni muuten kiitos kutsusta, mutta kuten jo kamppiksellenikin ( canberrasta ) sanoin etta ehka olis parasta jattaa tuo visiitti sinne pain vahan kevaammalle... :D Hyyrrrrr..... Mutta ehdottomasti olisi kiva tavata kun tulen sinne pain....

ah, niin muuten... soittelimpa sitten lentoja koska tarkoitus oli vaihtaa lennot sinne tammikuuhun, mutta eipa ollutkaan lentoja enaa vapaana koko kuukautena, joten lykkas sekin vahan paniikkia paalle ja sanoivat etta soitteleppa parin viikon paasta uudestaan jos vaikka sitten yritetaan lentoja joulukuulle tai marraskuulle :? Marraskuulle!!!!! Huh, paniikki!! :D

Rahatilanne on paranemaan pain ja tuntuu etta voisin ehka paastakkin yli kaikkien noitten maksujen jotka odottaa ahneena tuolla kuun lopussa... ja jos nain kay niin paasen hakemaan sita assessmentia ensi kuussa :D mutta katotaan nyt miten nama mun suunnitelmat pitaa kutinsa....

P:lta tuli myos emaili.... oli ollut snorklailemassa siella pohjosemmassa..... hmmm... ja tama menee taas hyisen kylmaan huoneeseen ja laittaa patterin paalle ja pukee enemman vaatteita paalle kuin oli sisaan tullessa ja toivoo etta huone lampiaisi edes hiukkasen aamuun mennessa :D No mutta ihan totta en kylla vielakaan tosissani valita... kuten sanoin taalla on niin monta muuta asiaa jotka kompensoi nuo negatiiviset asiat etta toi pieni viluisuus ei tunnu missaan ja toisaalta oon aika vahan kotonakin joten eipa siita joudu karsimaan kuin alku yon :D

No eikohan tassa nyt taas tuota tarinaa ollutkin.... taa lahtee nyt tallustelemaan kotiin pain laittamaan patterit sataselle :D

Pitakaahan ittestanne huolta ja toivottavasti taalla aussilandiassa olijat saatyy flunssalta.... meinaan meilla toissa on ollu tosi moni ainaki jo kipeena!!! Mutta nyt taytyy menna muuten ma vaan jatkan ja jatkan ja jatkan.... joten CIAO!!!

jounij

Kiva kuulla, että hoitsupäivänne oli hauska. Niin, tuo minun huulenheittoni johtui samalla tavalla lausuttavien sanojen "heel" ja "heal" merkitysten erosta. Mutta se siitä.

... ja pahinta tassa on etta kylmin kuukausi on vasta edessa :?

Niinkö Sydneyssä? Canberrassa kyllä heinäkuu on lämpötilojen puolesta kylmin kuukausi. Elokuun edetessä alkavat tosin kevät tuulet, jotka ovat toisinaan hyvinkin kylmiä, mutta lämpötiloissa kyllä alkaa näkyä selvää kasvua heinäkuuhun verrattuna.

LainaaMitas muuta..ai niin mun taytyis tehda lanttu laatikkoa,mutta enpa ole tormannyt lanttuihin kaupoissa??? Osaako kukaan sanoa onko nyt edes lanttu aika???

Näillä main (ehkä vasta elokuun puolella) alkaa olla paras lanttuaika. Niitä myydään nimellä Swedes. Me maassa pysyvästi asuvat suomalaiset opimme jo varhain, että joulun lanttulaatikkoainekset ostetaan noin elokuussa ja soseutetaan pakastimeen jouluvalmistelujen viimeistelyä odottamaan. Joulun aikaan lanttuja on paitsi vaikea saada, niin ne saatavilla olevat ovat myös paljon kuituisempia - jopa siinä määrin, että niiden syöminen on vaikeaa.

Lanttuostoksila käydessäsi ole varovainen, ettet saa turnipseja, jotka näyttävät siinä määrin samanlaiselta, että ne menevät monesti kauppiaillakin sekaisin. Lantut ovat kellertäviä, turnipsit vaaleampia. Turnipseista tehty lanttulaatikko on hirveänmakuista evästä.

Kokemuksesta tietää
Jouni
Canberra

Reija

Jouni :D

Heel/ heal... hehe, empas itse huomannutkaan tuota kirjoitus virhetta :D

Joo ihmettelinkin vahan kun mulle kerrottiin etta kayta turnipseja,... olenko ihan vaarassa jos sanon etta turnips on nauris?? no joka tapauksessa yritan olla tarkkaavainen, koska nauriista tehty lanttulaatikko maistuu ihan varmasti pahalle :D

eipa juuri muuta kommentoitavaa kuin etta eilen toitten jalkeen jamahdin meidan hotellin ravintolan keittioon muiden tyontekijoiden kanssa (3 muuta) maistelemaan viineja :? hmm... en muuten ehka oikein olisi lahtenyt mukaan leikiin mutta kun ravintolan esimies oli mukana niin ajattelin ettei se varmaan turhan tarkkaa sitten ole.... jutellessa kumoutui kaksi avattua viinia ja kaksi avaamatonta :? aikamoinen havikki :D Mutta itse siis vain maistoin lasillisen kaikkia viineja ( eli kotovaelle... en siis humaltunut!! ) ja juteltiin siella 2,5 tuntia... ei kaynyt kateeksi esimiesta jonka piti tulla takasin aamiasvuoroon 3 tunnin paasta :XXXX

Alkaa pikkuhiljaa myos perhoset lentelemaan Blue Mountain reissun puitteissa.... kaak, aika menee niin nopeesti!

Oiskos mitaan muuta raportoitavaa.... ai niin... jos joku on piirrettyjen elokuvien ystava niin katsokaa ihmeessa Walt Disneys "Brother Bear"..... etta sai taas nenaliinat kyytia :D Huippuelokuva... kerrassaan mahtava :D

Eipa tassa oikain muuta sitten, joten palailen astialle taas alku viikosta :D

Minerwa

Pakko kommentoida tohon elokuva asiaan.. :) Ilmeisesti on sama leffa minkä kävin Jessin kans kattoos keväällä, tää vaan kulkee nimellä Karhuveljeni Koda.. Ja täytyy myöntää et oli hyvä filmi. :peukkuy Eli suosittelen. Meillä ku nykyään paljolti tää filmi tarjonta on piirrettyjä eli alkaa olla ekspertti niis..  :hahhaa :hahhaa

Porin Jazzit  tuli käytyä, muuten ok mutta vettä tihuutti oikeestaan läpi yön. :?? :?? No eipä se paljoa loppujen lopuksi menoa haitannu. :XXXX :XXXX Nyt pitäs viä jaksaa ens viikonloppuna käydä kattoos mikä on meininki Ankkarockis. Sitte on festarit tältä kesältä käytynä.. :(

Eipä täs muuta tällä kertaa, me poistutaan hakemaan jääkaappiin täytteeksi jotain muutaki ku valon.  :?  Aurinkoista talven jatkoa!! :D Ja palaillaan asialle.

Reija

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Musta alkaa tuntumaan etta te siella suomessa pidatte paljon enemman hauskaa kuin ma taalla... festari tarinoita, uuh.... hmm... ja taalla toita toita ja toita.... mutta toisaalta kun miettii niin kaikki taa aherrus on vain rahaa pankkiin josko vaikka paasis hakemaan sita kuuluisaa viisumia sitten :D

kesaa ootellen......hmmm.....

Minerwa :D

Ma oon ollut aina piirrettyjen peraan ( mista lie johtuu :? ) ja mulla ei ole viela edes lapsia... muistan ennen kuin tanne lahdin kun menin katsomaan "nemoa etsimassa" hesassa ja ihan yksin kun jostain syysta kukaan ei halunnut lahtea mukaan.... ja siella kun oli paikka liput niin mun paikka oli kahden eri lapsi ryhman keskella... yksi paikka kaikkien muksujen keskella... kylla kieltamatta lasten paat vahan kaantyi kun istahdin yksin siihen heidan keskelle :D :D..... hehe, taisin sopeutua taydellisesti joukkoon... pituutta vaan on piru vie vahan enemman :D :D

No se siita... nyt lahen ettiin niita kuulusia lanttuja :D

Minerwa

Viä filmi asiaan.. Meillä kummitäditki melkein varaa vuoroja että saa viedä neitiä elokuviin. :hahhaa Etenki jos joku hyvä Disneyn leffa tulos ja just sen takia ettei tarvi yksin mennä ku muka "joutuu" lähteen seuraksi! :pyhimys  Joskus sit on yks muksu ja moonta aikuista samalla "livulla".. :D

No mutta pianhan sullaki on ilmeisesti seuraa elokuviin vietäväksi. ;) Mitä tuos Annien viestiä luin niin onnea vaan tulevalle tädille! :D  Vaikka joutuuhan siinä viä muutaman vuoden odottaan että jaksetaan istua hiljaa ja paikoillaan koko leffan ajan.. :nuttu:

No mutta nyt samantien ulos ja aurinkoon, vielä ku se paistaa!! :god: :god:

Ellu

Terppa Reija! Festarituliaisia Ilosaarirockista: Löysin tosi mukavan tyypin, joka sun on ihan pakko tavata kun tuut Suomeen! Takuulla teillä synkkaisi... Mutta lisää u2u  :)

Annie

No heip taas Reija-täti,

Ja ihanaa lukea että saatatkin tulla Suomeen jo aiemmin :) Me ainakin halutaan sut tänne pian!

Olo on nyt muutaman päivän ollut hieman parempi. Jospa tää tosiaankin alkais helpottamaan. Pian tulee 3 kuukautta täyteen :) Maha ei tosiaankaan ole vielä iso. Ja varsinkin kun multa on lähtenyt 4 kiloa jo ennestään vähästä painosta. Mutta selkeesti alavatsa on pyöristynyt eikä vanhat housut tahdo enää mennä kiinni :D

Eipä tänne ihmeempiä. R yrittää pysyä perässä mun ruokahimojeni kanssa, kun yhtäkkiä saattaa tehdä mieli kinkkukiusausta ja sitä on saatava, makso mitä makso. Toissapäivänä Sisu-pastillit oli kova sana ja auto vinkuen niitä sitten haettiin :hahhaa

Näin... Voi hyvin muru.

Reija

Annie :D

Tosi kiva kuulla etta olo on jo vahan helpottunut, kylla se siita lahtee :D

meilla oli todella mukava viikonloppu Blue Mountainsilla ja muistona on mieleton kasa valokuvia, maitohapoilla olevat jalat ja alyton vasymys :D Viikonloppu oli kaikin puolin onnistunut ja lauantaina joulupoydan aaressa istuessa paasi oikein myos oikeaan joulutunnelmaan...

Empa muista koska taas olisi viimeksi nauranut noin paljon ja oli tosi mukava myos tutustua naihin ns. vanhoihin konkareihin.... mukana oli myos Tiikeli ja surffari, jotka saivat aimo annoksen huomioita "vanhuksilta" :D

Viikonloppuun sisaltyi kavely tuolla blackheatin lahettyvilla olevalla reitilla... (vajaa 3h) makoisaa viinin maistelua, jouluateria ja tietysti saunominen.... paluu matkalla pysahdyttiin viela ihailemaan 3 sisarusta ja tehtiin pieni juna/maisema hissi ajelu samaisessa kanjonissa... ai niin ja surffari tiputettiin matkalla johonkin ( unisena en muista paikan nimea...) ja tutustuttiin myos paikalliseen koiranayttelyyn... etta toimintaa kylla loytyi talle viikonlopulle :D

Viela kerran taytyy sanoa etta tosi hieno reissu :D

Torstaina on myos taas tuo kuuluisa "Young Fins" meetinki ja paikka muuttui edellisen valinnan ollessa remontin alla.... eli uusi paikka on samaisessa kulmassa (george st./liverpool st.) Three Wise Monkeys niminen pubi.... eli siella sitten taas tapaillaan uusia immeisia...

Nyt taytyy lahtea hakemaan iltapalaa ja sitten painua vallyjen valiin koisimaan etta jaksaa taas yhden tyoviikon vetaa lapi :D

kuvia tosiaan tulossa jossain vaiheessa reissusta :D

Mutta nailla tarinoilla seuraavaan kertaan...

se on moro :D

Jaaks

Reija :D

Kiva kuulla, etta reissu oli onnistunut kaikinpuolin.

Lainaa... paluu matkalla pysahdyttiin viela ihailemaan 3 sisarusta ja tehtiin pieni juna/maisema hissi ajelu samaisessa kanjonissa...

Ihan vaan selvitykseksi muille - ei taalla oleville tai kayneille - kuinka mahtava paikka tuo "Three Sisters" on ja sen alkuperainen aboriginal tarina:

http://www.bluemts.com.au/tourist/thingsToDo/threeSisters.asp

Reija

Kiitos Jaaks tarinasta, kuulinkin etta ne on noidutti tommosiksi kivimurikoiksi, mutta tou sun tarina taydensi tyhjat aukot :D

Ja ihan totta puhut etta nakymat oli henkea salpaavat :D

Just tulin myos parturista... se oli tammonen promotion juttu jonka maksoin jo kesakuussa ja nyt sitten vihdoin paasin kaymaan siella... ensimmaisen kerran elamassani voin sanoa etta joku on leikannut mun hiukset just niin kuin ma olen ne halunnut.... tosi hienoa, olen tyytyvainen :D

Heratys vaan kun oli taas liian aikasin (ennen 8am) niin silmat on ihan ristissa ;)

Miten taa vikko onkin taas mennyt nain nopeesti... tosiaan maanantaina oli tuo johtokunnan kokous ja siella mut alustavasti nimettiin reportteriksi ja miksipa tuota kieltaytymaan, kun kerta pidan tuosta kirjoittamisesta... ainut asia mika tulee vahan vastaan on tuo tietokoneen puuttuminen... mutta pienia ajatuksia mulla jo on miten sen vois rahoittaa... let see!

Huomenna siis nuoriso kokoontuu ja itsella kun on rojaaliset kaksi paivaa vapaata niin paatin vahan ottaa aikaa selvittaakseen tuon viisumi asian... ja yritan siis saada talla viikolla sen assessment hakemuksen sisaan.... vihdoin jotain saa eteenpain...

Kuvia on myos nyt monta filmillista joten kuhan paasen tuonne HW:le vierailemaan niin kuvat lahtee pakettina joukolle :D

Ma oon niin innoisssani tasta uudesta tukasta, mutta siita tulee kuva vasta vahan myohemmin :D

Kiitos jouni laulu ilta infosta jonka west sydney jarjestaa... ihan hassua etta yhteisojen valilla ei liiku minkaanlaista informaatioita toistensa tapahtumista :? Kuulin myos etta Wollon... kaak mika sen paikan nimi nyt olikaan... Wollongong tai jotain siella on nyt perustetty myos oma seuransa, mutta he olivat heti innolla ottanut meihin yhteytta ja haluavat pysya tiiviisti yhteistyossa, mika on tosi kivaa... toivottavasti olen vapaalla tuolloin laulu iltana niin voin vaikka piipahtaa :D

hehe, hassua miten taalla ihmiset miettii kuumeisesti keinoja, milla mut sais pidettya maassa ja toisaalla suomessa kehitellaan houkutuksia joilla mut sais takas suomeen :D Talla hetkella tunnen oloni todella.... mika se sana ois, tuntuu niin hyvalta kun on ihmisia jotka valittaa...  vaikea selittaa... mutta varmaan tiedatte mita yritaan sanoa :D

Okei, eikohan tassa nyt ollut taas tata asiaa ja palataan taas astialle tuonnempana viikolla....

Pitakaahan itsestanne ja toisistanne huolta, se on moro taas...

jounij

Siis onko Wollongongiin perustettu (uusien tulokkaiden toimestako?) uusi Suomi-seura?! Kummaa jos on, sillä se kymmeniä vuosia vanhakaan seura ei oikein jaksa toimia. Heillä on noin 40 jäsentä, ja jos uusi seura on perustettu, niin olisi kannattanut mielestäni ennemminkin piristää sen vanhan seuran toimintaa.

Toivottavasti pääset tulemaan sinne lauluiltaan!

Seurat ilmoittelevat tekemisistään maan kahdessa suomalaisessa sanomalehdessä ja olettavat, että tieto kulkee näin kaikille. Canberran Suomi-Seura lähettää myös uutiskirjeensä kaikkien muiden Australian Suomi-seurojen johtokuntien tiedoksi, vaikkei se tieto taidakaan sieltä johtokunnasta levitä kovin laajalti muun jäsenistön tietoisuuteen.

Tiedotusongelmia pohtii
Jouni
Canberra

Reija

Ah, Jouni saatat olla oikeassa... etta nyt kun muistelen paremmin niin tais olla etta sinne tuli vaan uudet johtotahdet ja sen vuoksi se oli iso uutinen :D

niin jos vahan tuosta sydneyn kokoontumisesta.... ( sori vahan vasyksissa....)

Paikalle saapui ruhtinaalliset 23 rupattelijaa :D Laittoi itsensakkin ihan sanattomaksi.... Oli tosi kiva tavata kaikki uudet dunderilaiset ja muutkin :D Loistava valinta tuo Three Wise Monkeys koska sattui olemaaan tosi hyva bandi soittamassa "Panorama"... vaikkakin soittivat muiden biiseja mutta ei se yhtaan menoa haitannut.... Itse lipitin kiltisti limsaa ja vetta koko illan, ei oikein meinaa innostua enaa noista krapuloista ;) .... vai lieko vanhuus alkaa painaa paalle... hehe....

HW:lle iso kiitos booklettien printtauksesta... ja taas on lukemista pariksi paivaa..... skilled viisumin ohella aloin miettimaan special migration viisumia, mutta kun talla hetkella noi ajatukset ajoittain heittelehtii niin pahasti etten oikein vielakaan tieda mita sita haluaisi tehda ens vuonna...... no aika kertoo, katotaan nyt toi special migration nippu lapi ja sitten osaan taas kommentoida asiaa paremmin...

Tanaan myos vahvistui lento suomeen, joka on.... ai niin siis englantiinhan se paattyy, mutta joka tapauksessa lennot 17.1. 2005 ja suomessa olen sitten varmaan parin paivan viiveella....

Ei se kait auta kuin lahtee nukkumaan... ei oikein juttu tuulella tanaan... palaampa tuonnempana asiaan levanneena :sorry

zetax

Se Reija ehtikin sitten ennen mua. Ma vaan tsekkasin tuon "Sydney  kokoontuu" artikkelin.. No eipa tuolla nyt niin valia ole.

jounij

Ah, Jouni saatat olla oikeassa... etta nyt kun muistelen paremmin niin tais olla etta sinne tuli vaan uudet johtotahdet ja sen vuoksi se oli iso uutinen :D

Just joo, johan ne Jukkolat ehtivätkin johtaa sitä seuraa kukaties kuinka monta vuotta! Hyvä se on aina välillä (jos ei muuta niin vaihtelun vuoksi) tuulettaa hyvin toiminuttakin johtokuntaa.

Toteaa itsekin varmaan kohta tuulettumaan joutava
Jouni
Canberra

Reija

hehe... vai tuulettumaan, maltatkohan vaan ;) Itsesta tuntuu etta kun talle toiminnalle antaa pikkusormensa niin se imasee koko tyton mukaan... hehe...

Eilinen oli tosiaan tosi mukava ja uusia tuttuja tuli taas toinen kourallinen... moni oli myos innostunut suomi toiminnasta ja halusivat ehdottomasti paasta mukaan... kylla taa netti on aikamoinen informaation jakaja... kuten sanoin, eilen paikalle ilmestyi monta sellaista ihmista (myos dunderilaista) joista en ennen ollut tietoinenkaan :D Toi MaHa esim. asuu melkein vastapaata :D

Zetax :D

Oli hienoa tavata ja voin sanoa etta melkosen persoonan tapasinkin :D Juttuja kuunnelessa valilla oikein pisti miettimaan etta melkoisissa reissuissa olet ollutkin mukana....

Mukana oli myos paljon muita jotka olivat muuta kautta loytaneet tiensa perille... joten kylla se naammasta saa ihmisia liikkeelle kun vaan jaksaa tarpeeksi mainostaa :D

Tosi menestys ilta ja kaikki omat tutut eivat edes paasseet paikan paalle... joten innolla oottelen seuraavaa kertaa joka on meinaan torstai 2.9. joten varatkaahan taas vapaa paivia tuon paivan ymparille...

Tuo ilta sai myos monta omaa sisaista ajatusta taas liikkeelle ja taytyy vahan maistella ja kokeilla josko niista vois koskaan tulla todellisuutta.... never now, mutta niista ehka sitten vahan myohemmin :D

Niina yksi noista pesapalloilijoista myos ehdotti etta voitaisiin pikku hiljaa alotella ehka pelailemaankin koska meilla on hyva valmentaja maassa viela ainakin pari kuukautta, joten laittelen heti tietoja kun tiedan mita ja missa!!

tuossa juuri kuuntelin myos radiota etta Blue Mountainsilla oli sadellut lunta, harmi miten oiskaan ollut taydellinen Christmas in July jos ois tiputtanut vahan lunta myos alas :D

Eipa tassa muuta, taman paivan suunnitelmat taytyi muuttaa koska selka alkoi taas kiukuttelemaan ja taytyy viettaa ihan rauhallinen koti-ilta.... (kiukuttelee vahan liian usein nytte... murrr!!!)

Mutta nailla sanoilla, hilppasen eteenpain ja palaan taas astialle uusilla tuulilla :D

Reija

No jos nyt laittais vahan tekstia tammosissa pienoisissa laakehoyryissa :D

Joo eli selka meni taas kerran pahaan kuntoon ja ens maanantaihin saakka lomalla... :sorry

(hiljaisuus............)

Empa tieda oikein mita tassa nyt tekis... huomenna on tapaaminen taman meidan hotellinpomon kanssa tuosta manuaalista minka heille tyostin ja han varmaan haluaa myos keskustella mun kanssa mun tulevaisuudesta heilla.... uuh, mun on varmaan pakko sanoa tuosta selan tilanteesta taman tyos suhteen koska selvasti mun selka ei jaksa noin fyysista tyota :sorry.... mutta jos vaikka heilla olis jotain muuta tyota tarjolla, tiedan ainakin etta he etsivat myos uutta esimiesta ravintolaan, mutta lieko se olis sen helpompaa... aika fyysista tyota sekin on... No mutta kuten sanoin en oikein ole koskaan osannut luovuttaa ja koittelempas tassa nyt taman paivan aikana viela kehitella jotain tarpeeksi myyvaa sanottavaa jolla saisin ehka itseni muihin hommiin... ja ajattelin etta ehka rehellisyys tassa asiassa vois olla aika paikallaan... mutta katotaan huomenna miten kay... toivottavasti myotatuulet oisi taas matkassa :D

Mutta siita huomenissa lisaa... tanaan otan iisisti ja mennaan BBQ:lle illalla joten eiko se taas tasta lahe kayntiin :D

seuraavaan kertaan :peukkuy

Jaaks

Reija :D

Toivottavasti selkasi paranee pian ja se juttu sen pomosi kanssa menee hyvin.

Jos ei muu auta niin "give a little rub to the St Christopher"    
You never know what might happen :D

Ellu

Tsemppiä Reiska hurjasti selän kanssa! Toivottavasti saat sen kuntoon, ja järjestymään työasiat pomon kanssa jotenkin... On se harmittavaa, kun nuorellakin ihmisellä voi paikat alkaa krempata, eikä silloin oo välttämättä kovin paljon tehtävissä, nimi. kokemusta on...
Mutta onnea eteenpäin, ja pidä kaikesta huolimatta lippu korkeella :peukkuy
-Ja niinhän sä tapaat tehdäkin! :D

Reija

Kiitti Jaaks ja Ellu kannustuksesta...

Joo selka on nyt talla hetkella tuo main priority ja se on saatava kuntoon...

Silloin talloin kun jotkut ottavat yhteytta, niin suurin kysymys on aina asuminen ja kampan hankkiminen.... mulle on pikku hiljaa alkanut kypsya ajatus oman hostellin avaamisesta, mutta tietysti taa on viela ihan ajatus asteella... tammoset omat businekset kun tarvii aina aika paljon rahaa alottaa.... mutta ajatus ei ehka olisi hirveen paha.... ja osaltaan varmaan tois turvaa suomi nuorille tulla maahan jos ensimmaiset yot voisi buukata suomalaisen omistamassa hostellissa.... niiiiiiiiiiiiiiiiin houkutteleva ajatus, mutta toteutus tuntuu talla hetkella mahdottomalta...... katotaan, nain se on aikaa antaa ajatusten lentaa kun on lomalla :D

Mutta katotaan nyt ensin mita toi pomo sanoo ja lahdetaan sitten siita....

Nyt taa haipyy takas kampille.... ai niin, meidan kamppa laitettiin myos myyntiin joten muuttokin on varmaan edessa, etta semmonenkin viela.... miten kaikki aina tuleekin samaan aikaan :? :D

riaapa

Voih, Reija... on se kumma kun selkä ei pysy menossa mukana! :itke

Mutta anna nyt vaan niitten ajatusten lentää, ja pysy itse levossa. Tsemppiä!

Riina.
Riina

Minerwa

:( Vai että selkä reistailee taas.. Yritä ny mahdollisuuksien mukaan lepäillä sitä kuntoon! :peukkuy

Toivotaan että saat hyviä uutisia edes pomon suunnalta. :sormetr Jotain positiivista ja piristävää..  Ja että löydät sopivan kämpän ennenkö vanha lähtee alta! Se on jännä kuinka kaikki "vastoinkäymiset" tulee aina kerralla.. :?? :?? No kyllä sä niistä selviät, pohojalaasella sisulla jos et muulla!

Mä yritän jättää tupakointia vähemmälle, 5 päivä polttamatta ja kieltämättä vähä hermostunu olo.. :nuttu: :nuttu: Ei oikein tiä mitä tekis "ylimääräisellä" ajalla joten mä syön ja siivoan! Kämppä ei oo aikoihin ollu näin puhdas ja hyväs järjestykses.. :o :hahhaa Pitää vaan toivoa että tää jatkuva touhuaminen pitää myös linjat kuris,sillä tällä syömisellä mä kyllä muuten paisun ku pullataikina!! :itke

Jos poistuis jääkaapin kautta ulkoileen hetkeksi..  Koitappa pärjäillä ja palaillaan asialle!

Reija

Joo naammasta elama heittaa sitten kaikki ns. vastoinkaymiset yhella kertaa, mutta en nyt tieda voisko naita ottaa vastoinkaymisinakaan... ehka vaan tuo selkakipukin yrittaa sanoa mulle jotain mun tyovalinnasta ja ruokatottumuksista ja liikunnan puutteesta :D hehe... Kylla musta tuntuu etta taidan olla itse paasyyllinen tahan sotkuun... :D

Tanaan siis kavin verikokeissa ja kahessa eri rontgenissa.... ja maanantaina pitais menna uudestaan laakarille kuulemaan tulokset... pitais myos kayda analysoitavana jollain selka specialistilla mutta viela en ole soittanut aikaa.... uuh, ja vain luoja tietaa mita taa kaikki tulee maksamaan :o

Pomon kanssa juttelu meni hyvin ja sanoi etta jos mulla ois se permanent viisumi kadessa niin hanella ei olisi mitaan ongelmaa sijoittaa mua mihin tahansa esimies tai osaston johtajan paikkaan... oli kuulemma hyvin vakuuttunut mun tyopanoksesta firmalle.... han myos halusi kiittaa siita manuaalista jonka heille tyostin ja antoi yhden yopymisen missa tahansa australian rydges hotellissa.... ihan jees, joten pitaapa vahan selailla tuota esitetta etta missa heilla oikein on noita hotelleja :D Port Douglas tietysti ois yksi vaihto ehto ( vaikkakaan ei ehka yheksi yoksi viitti noin hienoon paikkaan lahtea :D )

Medicare hyvityksista voin sen verran sanoa etta laskun kanssa kun menette kassalle niin he laskevat siita sen osan mika hyvitetaan ja se annetaan kateisena heti kateen :? Empa muista koska olen viimeksi saanut suomen kelan kassalta kateista mukaani :D :D.... tuli heti mieleen heidan turvallisuus... onkohan taalla yleista tommosten paikkojen ryosto??

Hmm... mitas viela... eilen kaytiin kuuntelemassa tammonen network puhe, joka ei pitanyt olla verkosto markkinointia mutta vielakin jai epaselvaksi mika erotti taman toiminnan verkosto markkinoinnista, koska puhuja vastas sen verran poliittisesti takaisin etta aihe hukkui ihan totaalisesti niiden sanojen paljouteen :D :D

no eipa tassa varmaan muuta talla kertaa....

Minerwa :peukkuy

onnittelut tupakoinnin vahentamisen/lopettamisen johdosta.... nain kohta 2,5 vuotta polttamata olleena voin sanoa etta Joo, painoa kylla tulee lisaa, mutta en ole katunut paivaakaan paatosta :D Tsemppia!!!! Ja tuohon siivoomiseen ma olen kuullut ihan toisen selityksen ;) hehe....

Kiitti viela kaikille huolehtimisesta, selka alkaa taas oleen parempi, pienta tiukkuutta ja vihlontaa silti tuntuu viela perslihaksissa ja takareisissa... eli kohta taas mennaan paa kolmantena jalkana eteenpain.... ( heh, ehka se on se pohjalainen sisu...)

Mutta seuraavaan kertaan ja pitakaa itestanne huolta :D

riaapa

Reija!

Haloo... ei mikään ihme jos selkä kiukkuuntuu, jos aina mennään pää kolmantena jalkana! Onko vähän eriskummallinen tapa kulkea eteenpäin...? Ja verikin pakkautuu päähän... :hahhaa :hahhaa :hahhaa

Onhan niitä teidän hotelleja muuten täällä Melbournessakin... Jokos oot suunnitellu että millon tuut tännepäin?

Hyvät viikonloput!

Riina.
Riina

jounij

Medicare hyvityksista ...
...Empa muista koska olen viimeksi saanut suomen kelan kassalta kateista mukaani :D :D.... tuli heti mieleen heidan turvallisuus... onkohan taalla yleista tommosten paikkojen ryosto??

Kiva kuulla, että alat olla paranemaan päin. Medicaren toimistoja en ole kuullut koskaan ryöstetyn, vaikka epäilemättä sitäkin tapahtuu. Niissä toimistoissa on kuitenkin rajoitetut käteisvarat, ja heti jos korvaussummasi ylittää jonkun tietyn rajan (olisiko se jossain $150 tienoilla, en tiedä tarkalleen), sitä ei enää maksetakaan käteen, vaan lähetetään jälkikäteen joko pankkitilillesi tai postitse pankkitilin puuttuessa (tai jos et toimita pankkitietojasi).

Pikakommentoi hieman juhlatuulella oleva uusi ossi
Jouni
Canberra

Reija

Jouni onnittelut uudesta kansalaisuudesta tai lisasta... jos vaikka pidit tuon suomen kansalaisuuden viela myos :XXXX

Riaapa :D

Maa tulisin heti ku voisin... :sorry mutta nyt finassi puoli ihan pohjamudissa ja viisumin hakuunkin tuli vahan mutkia... tai siis pitaa vahan miettia etta miten ma voin taikoa itteni kokiksi :? heh... (huokaus) alkaa pikku hiljaa tuntumaan se miehen etsiminen helpommalta ;)

Joo ja medicaresta viela sen verran etta itse sain kateen vajaa 300 dollaria ja ihmettelin etta aika suuria summia jakelevat keskella paivaa :D

Mutta nailla puheilla jatkan evakko elamistani taalla HW:n luona.... omas kampas on myyntinayttely menossa eika oikein heti nappaa lahtea sinne pallistelemaan :D

Jouko

Jouni onnittelut kansalaisuuden johdosta!!!

Reija toivottavasti saat selk? ja finanssi puolen kondikseen niin el?m?kin tuntuu heti paremmalta.:XXXX

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Reija

Son moro taas....

Taalla ihan huulet pyoreena nyt ihmetellaan, miten elama heittelee suuntaan jos toiseen :o

Kavin laakarilla tanaan ja kylla alaselassa on valilevy ongelma, mutta se ei kuulemma ole niin vakava, naytti loppujen lopulta olevan ihna kenen tahansa alaselka... nain kommentoivat :? Suurin ongelma mulla on kaularangassa missa on huomattavia luumassan muutoksia... ja sanoivat etta tasta ovat vahan huolissaan... (huokaus)... Kotivaelle tiedoksi etta saattaisi olla ehka siita auto onnettomuudesta johtuva tai sielta alkunsa saanut... muille tiedoksi etta siita on 12 vuotta aikaa... huh, meneepa aika nopeesti :D Veri kokeet oli ihan jees, yksi tulos on viela matkalla joten laakari suositteli nyt marssimaan selka specialistille naitten rontgen kuvien kanssa ja jutella hanen kanssaan mita voidaan tehda etta valtytaan tulevaisuudessa operaatiolta... uuh... vahan on sanaton olo nytte, mutta kyten yksi viisas ystava on opettanut niin positiivisuudella paasee paljon pidemmalle :D

Eilen oli myos Cabaret harjoitukset tuolla Scandinavian talolla ja musta tuntuu etta tasta showsta tulee aika vauhdikas ja ravakka ;) Kaikenmoista pikku kivaa on tiedossa, vielakin tosiaan tarvittaisiin lisaa poikia/miehia mukaan etta saataisiin enemman ihmisia mukaan lavalle, joten jos kiinnostusta loytyy niin mukaan vaan... paahenkilon paikat on sovittu jo eli nyt vain tarvittaisiin lisaa miehia ja naisia tausta joukkoihin :D

Viime viikolla kohdalle sattui myos pari yllatys tunnustusta ja taman viikon aikana pitaisi kayda illallisella :D Tasta kommentoin ehka hieman enemman taas verhojen takana, mutta tama on myos yksi asia joka on saanut nyt vahan paata sekaisin... tosiaan luonto aiti paatti laittaa kunnon sopan kun kerta alettiin keittelemaan :D

Talla viikolla myos ruhtinaalliset yksi tyovuoro, joten taytyy alkaa etsimaan jotain muuta lisaksi....

heh, vielakin naurattaa Riina tuo sun paa kolmantena jalkana kommentti... :D

Mitas viela, aiva niin kuin olisin jotain unohtanut kertoa.... hmm... no tulee varmaan myohemmin mieleen...Joten nailla up date tiedoilla lahden paa taynna kysymyksia tallustelemaan eteenpain :o :o

Life sure has it's own mysterious ways....

Reija

Ellu

Olin Kurikassa viikonloppuna ja luin sun kirjoittaman jutun Kurikka-lehdestä! Oli tosi kivasti kirjotettu juttu, ja kuva oli hyvä! Toivottavasti se vanha enkun ope lukee jutun! :D
Hauskaa että sait aikaiseksi lähettää jutun sinne. Taas olin oikein ylpee susta! Niin varmasti vanhempasikin ovat.

Voi tota selkähommaa... Koita nyt pärjätä... Pidän peukkuja, ettei sieltä mitään omituisempaa löydy! Ja- mitä ihmeellisimpien ongelmien kanssa kuitenkin pärjää, omasta asenteestahan se vaan on kiinni!

Sitten vielä yks ajatus mukaan, jonka luin jostain:

"Ei se miltä näytämme
eikä se mitä aikaan saamme
merkitse sen rinnalla mitään,
mitä olemme toinen toisillemme."

Tsemihalaus Reijalle!  :peukkuy

zetax

Ai taalla on muutkin lahettaneet paikallislehteen juttua:D
Niin makin :D

Urul

LainaaAlkuperäinen postittaja zetax
Ai taalla on muutkin lahettaneet paikallislehteen juttua:D
Niin makin :D

zetax :D Mulla kävi ihan toisinpäin,Aamulehti lähetti toimittajan tänne Australiaan  tekeen juttua  :hahhaa ,joka julkaistiin Aamulehden sunnuntai-liitteessä.Oli siinä usella sukulaisilla ja tutulla ollut mennä aamukahvit väärään kurkkuun  nähdessään  meikäläisen kuvan päivän lehdessä...