Matkaseuraa 7.1 Sydneeyn tai uusia kavereita paikanpäällä? :)

Aloittaja jennyp, joulukuu 03, 2011, 05:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jennyp

Huhuhuuu kaverit. Siis uudet sellaiset ! :)

Tämä pohjoiskarjalan tyttö muuttaa Woollomooloon eli Sydneyyn 7.1.2012 ja kaikenmoiset tuttavuudet ovat tervetulleita! Jos joku osaa näytellä paikkoja, tai jollain on vinkkejä kuinka sopeutua tähän isoon kaupungiin niin kertokaa ihmeeessä :)

Oon todella pirteä ja ei suomalainen luonteeltani, joten mun kanssa varmana tulee juttuun :D >:D

Toivottavasti nähdään Sydneyssä! :)

Jenny.parviainen@hotmail.com

jounij

Sorry, mutta en voi vastustaa postaamasta linkkiä tämän Australiassa hyvin tunnetun - ainakin Slim Dustyn esittämän - laulun sanoihin:

http://warrenfahey.com/songsters/sfp-1-woolloomooloo.html


Ystävällisessä hengessä naljailee
Jouni
Canberra