Vapaaehtoisia näyttämään Adelaidea?

Aloittaja lightblue, helmikuu 14, 2010, 15:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lightblue

Heippa!

Olen 24-vuotias nainen, joka tuli tekemään työssäoppimista Adelaideen. Asustan soluasunnossa Hope Valleyssa ja käyn vapaaehtoistyössä Gilles Plainissa opaskoirakoululla. Olen täällä 22.4 asti ja olisi mukava sinä aikana tutustua suomalaisiin jotka asuvat täällä. Ja jos jotakuta kiinnostaisi näyttää kaupunkia tai antaa vinkkejä joilla reissusta saisi muistorikkaamman, olisin enemmän kuin tyytyväinen.

T: Nina

Sähköpostini on: lightblue_85@hotmail.com, hankin myös paikallisen liittymän, mutta en viitsi laittaa numeroani tänne kaikkien nähtäville, mutta sen saa vaikkapa spostitse. =)

Hanskiista

Moikka!

Ite oon 22-vuotias, tulin Adelaideen tammikuun lopulla ja Suomeen palaan loppuvuodesta. En tieda, etta onko Adelaide miulle viela hirvean tuttu paikka, toissa kayn kuitenkin keskustassa viitena paivana viikossa niin keskustan ja lahiymapriston ainakin tunnen. :) En tiia etta onko miusta nayttamaan paikkoja/ esittelemaan kaupunkia, mutta voin kylla ainakin lahtea seuraksi jonnekin! :D Teen talla hetkella AMK:n tyoharjottelua, ja sitten ku harjottelu loppuu niin olis tarkotus reissata vahan enemman.

Hanna (hanskiista@gmail.com)