Ausseihin muutaman viikon päästä

Aloittaja ^Niina, helmikuu 07, 2009, 06:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

^Niina

Heips!

Olen 23 vuotias tyttö Kokkolasta. Tarkoitus olisi lähtee poikakaverini kanssa Working Holiday viisumilla  reppureissaamaan Ausseihin reilun kahden viikon päästä. Lennettään Sydneyhin ja siitä ollaan aluksi ajateltu käydä Melbournessa, ajaa Great Osean road ja sieltä sit ylöspäin Surfers paradise, Byron bay, Brisbane, Whitsundays Islands, Valliriutta, Cairns...ym. Tosin reittiä ei ole mitenkään lyöty lukkoon vaan ajateltiin katsoa sitten paikan päällä mihin kiinnostaa mennä ja mistä löytää töitä. Olisi kiva saada seuraa muista suomalaisista eli
jos löytyy joitakin joilla olisi samankaltaisia suunnitelmia, ilmoitelkaa itsestänne

Jipa

23.3. - 23.5. oon ite tuolla itärannalla jossain. En vielä tiiä aikataulusta oikeastaan mitään, mutta tarkotus ois kyllä käydä Brisbanessa ja Cairnssissa...

^Niina

juu vois vaikka mailailla ja kattoo jos satuttais samalla suunnalle :) Ollaan mietitty auton ostoo sielt paikan päältä ja jos meil on samat määränpäät ni porukassa matkustaminen tulis aina halvemmaks.  Mun mailiosoite on nimputin@hotmail.com

Jipa

Jonkun välin vois varmaan liftata kyytiin :) Oma osote on jvasama@hotmail.com. Ilmeisesti pysyn Melbournessa formulakisoihin asti, mutta sen jälkeen pitäis tavalla tai toisella päästä pohjoisemmaksi..