Suht koht formulaintoisena, tai ainaki kaks kertaa itse paikan päällä Melbournen kisoissa käyneenä, voin antaa pari vinkkiä.

Tuo general admission lippu oli mielestani erittain riittava. Kannattaa kyllakin etukateen ostaa joku lehti, jossa on kartta radasta ja alueesta, ja jo etukateen paattaa mihin mutkaan suunnistaa. Ja mielellaan valita sellanen hidas mutka, josta nakyy myos laajakangas, etta nakee muutakin kun ohitse hurahtavia autoja.

Muistaakseni ainaki viikonlopun
(?perjantain?) Herald Sun'ssa oli kaikki tiedot aikatauluja ja karttoja myoten. Ja sitten vaan suunnistaa paikalle hyvissa ajoin heti aamusta.
Sitten jos intoa riittaa, ja olet Melbournessa jo paria iltaa aikasemmin, niin kaupungin pubeista ja kuppiloista loytyy viljalti formuloihin menossa olevaa vakea, ja todennakosesti parhaat ja ajankohtaisimmat vinkit ihmisilta jotka viettaa siella koko viikonlopun. Siis GP'ssa, ei pubissa...

Jos taas kaipaat lahto- tai maaliintulo nakymia, ei general admission oo niinkaan hyva vaihtoehto. Siella on nahkaas ne parhaat ja kalleimmat istumapaikat.
Kaikenkaikkiaan Melbourne on mukava paikka vieralulle nimenomaan GP viikonloppuna. Porukkaa ja menoa riittaa, ja nyt kun meilla on tuo uusi hieno Federation Square, niin siella voi myos katsastaa seka itse kisoja laajakankaalta, niikun muutaki ohjelmaa.
Tassahan alkaa tulla sellanen olo, etta pitaskohan sinne vaivautua tana vuonna ihan itsekin... Mie oon nimittain formulaintoisesta perheesta kotoisin, mutta taalla ollessa seuraaminen on alkanut kummasti jaada vahemmalle. Kannustuskaveriden puutteesta. Parina ekana Melbournen vuotena piti kayda jo ihan isan ja veljen riemuksi.. :hahhaa