Mina kaytin esikoisella kestovaippoja. Kannelliseen sankoon Napisan-nimista ainetta ja vaipat sinne likoamaan ja vaipan sisalla kaytin Merjan mainitsemaa nappy liner- liinaa. Kerran paivassa yleensa pesin koneellisen vaippoja, etta mitaan hajuhaittoja ei kylla kerennyt syntymaan. Mina en itse tykkaa niista froteevaipoista vaan ostin sellaisia sileita, aika paksuja puuvillavaippoja Targetista. Ilmeisesti jotkut kiinnittavat ne (vaipoille tarkoitetuilla) hakaneuloilla, itse en tykannyt niita kayttaa vaikka varmaan ovatkin turvallisia. Vaipan ymparilla kaytin niita muovisia juttuja, joita sairaalassakin kaytetaan, muistaakseni niita myydaan nimella "snib" esim. apteekeissa. Ihan hyvin pysyivat paalla ja aika useinhan niita joutuu kuitenkin vaihtamaan. Meilla mies oikein innostui kestovaipoista ja aina illalla taitteli ne mulle valmiiksi seuraavaa paivaa varten! Toisen lapsen kanssa en kestoja juuri enaa kayttanytkaan, kun tuntui etta pyykkia oli muutenkin niin paljon enka vain jaksanut ja kerennyt. Saa nahda miten kay nyt kolmannen kans, pitaisi varmaan ottaa ne kayttoon, kun on kerran kaapit liinoja pullollaan!
Kyllahan taalta tosiaan kaupoista puuvillavaatteita loytaa, mutta minustakin laatu on aina vahan mita sattuu. No, riippuu tietenkin merkista, hinnasta ja siita mista niita ostaa, minahan olen lahinna Target-linjalla... Aiti usein lahettelee lahjaksi suomalaisia puuvillapaitoja ja kylla eron huomaa. Ostin muuten pari paivaa sitten uuden pyjaman ja vasta kotona huomasin, etta lapussa luki cotton/ polyester, aina pitaisi muistaa tarkistaa! Se kun kuitenkin naytti ja tuntui ihan puuvillaiselta, mutta eikohan tuo mene sen ajan mita se kestaa!
Voisitko muuten Merja tarkentaa, miten mielestasi muoti on erilaista, tai siis millaisia vaatteita haluaisit taalta loytaa, mutta et loyda? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, koska en ole itse asiaa ajatellut talla tavalla. En seuraa muotia oikeastaan millaan tavalla ja koska en ole talla hetkella tyoelamassa ovat omat vaatteeni vahan sellaista hiekkalaatikko-mallistoa, vaikka en nyt sentaan verkkareissa kuitenkaan kaiket paivat kulje...