PERTH

Aloittaja concept-, helmikuu 24, 2004, 06:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

concept-

onko paikallisia tässä foorumissa???
minkäslainen paikka perth on asua ja jos joku on paikallisissa yliopistoissa opiskelemassa niin olisi kiva tietää vähän mielipiteitä...

:god:

riaapa

Riina

concept-

kiitos linkeistä oli mielenkiintoista luettavaa. ärsyttää vaa että lähtöön on viellä 9 kk  :nuttu: mutta onneksi raha asiat on saatu kuntoon. nyt tarvis vaa päättää kaupunki perth.stä olen kuullut kaikkea hyvää ja koulujakin siellä olisi, mutta kaveri, pari tuttua ja yksi sukulainen asuisi sydney.ssä niin on vaikea päättää näiden kahden välillä. mutta mitä olen kuullut että perth olisi myös halvempi vaihtoehto näistä kahdesta  :peukkuy

Annis

Moi,
jos yhtään valintaa helpottaa, niin täällä Perthissä on ainakin paremmat ilmat kuin Sydneyssä. Oon ollut täällä kolmisen kuukautta ja on satanut varmaan pari kertaa. Kaupunki on tarpeeks iso, mutta silti tarpeeks pieni; harrastusmahdollisuudet on hyvät, porukka on rentoo ja ystävällistä, rantaviivaa löytyy... Että silleen.  Eiköhän siinä kaikki. Vika työpäivä menossa, tiistaina Australia on muisto vaan -- toivottavasti viikonlopun jälkeen muistaa mitään...: