Reija!!!???

Aloittaja Annie, tammikuu 23, 2004, 04:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jounij

Reija!

Mahtihomma, josta koko Sydneyn - ja pidemmällä aikavälillä koko Australian - suomalaisella väestöllä on syytä olla iloinen!

Positiivisuuteesi ja lujaan tahtoosi luottaen
Jouni
Canberra

Tiikeli

Hienoa Reija :D

Olen onnellinen sinun puolesta etta asiat alkaa sujua :) Vaikka tuolla paattavaisyydella sita nyt ei kylla tarvitse ihmetella. Nahdaan huomenna ja juhlistetaan tata :XXXX

eevis

Reija :D

Onneksi olkoon vaan! :XXXX Sitten kun tää projekti on hoidettu, niin seuraavaksi vaan tähtäin kohti PR:ia... :D:D:D
Dees - We will bloody bounce back!!!

Andreasyan

Niin sitä pitää,
luin koko Reijan viestinketjun ja hatun nosto sinulle ettet luovuttanut vaan jaksoit vaeltaa vaikeuksista voittoon:
Congratulations:XXXX

Reija

Wau... ompa sanaton olo :D Kiitos vaan kaikille, oonko ma tosiaan nain mahdoton pyrkyri vai antoiko tama maa vain talla kertaa mahdollisuuden... ihan miten vain mutta olen alyttoman onnellinen lopputuloksesta... ja tosiaan toivon nyt sitten etta voi vastapalvelukseksi antaa myos takaisin jotain vuosien myota.... ehka tama mun henkien taisto on antanut potkua muillekkin yrittaa ......:hahhaa uutta positiivisuuden puuskaa pukkaa :hahhaa

Mutta asiasta myos toiseen.... olin kuulkaa ihan ihka ensimmaisilla ns. deiteilla :D ma olin ihan unohtanut miten kivaa puuhaa se on... ja varsinkin kun toisen kanssa on samoilla aaltopituuksilla.... taytyy HW ja elina lahettaa teidan tuttava pariskunnalle kiitokset etta he toivat taman ko. pojan tuonne torstain nuorten iltaan ;) Aika kiva poika :pyhimys

Tanaan sitten olen ollut biitsilla koko aamupaivan ja alkaa pikkuhiljaa oppimaan kaytttamaan tuota aurinko rasvaa... toi +30 rasva vaan kun on niin alyttoman paksua etta siita jaa melkein semmonen tahmanen kerros ihoon ja taas tuli varmaan kilo hiekkaa kotiin :D Mutta ansaittu sunnuntai lepohetki tuli vietettya...... ah, niin joo koitin myos vetta mutta oli kylla sen verran kylmaa etten kylla oisi voinu menna uimaan... taytyy ootella viela hetken aikaa etta vedet lampenee myos....

suomeen pain tiedoksi ette vaikka tama paikka taalla nyt ns. varmistuikin ( vaikkakin viela pitaa ootella valtion paatos) niin viela en tieda tulenkokaan kaymaan suomessa tammikuussa.... finassipuoli kun on vahan pahassa jamassa :( Mutta siita myohemmin lisaa... siis tulemisesta suomeen...

Nyt lahen tekemaan absolutely nothing ja nautin lopusta vapaa paivasta :D

Pitakaa huoli ja palataan astialle taas myohemmin :D Son moro!!

ps. andreasyan!! Nostan hattua etta jaksoit lukea koko palstan... noita sivuja kun on meinaan kertynyt vahan enemman kuin paljon :D

Andreasyan

Reija:XXXX,
tsemppistä deittailulle....siiitä se alkaa;)Tiikeli voi olla hieman myöhässä...tapasin Sarin juuri Canberrassa ja kivaa oli(Jounin BBQ bileet). Eli hän on nyt pian matkalla takaisin Sydneyn kulmille.

headwind

Reija - läpi vaikka harmaan kiven! Vein terveisesi "Bronten enkeleille" että herra C:n kanssa synkkaa. Hyvä homma!

Merivesi oli Dee Why:ssa +18 eilen eika mua ainakaan haitannut uimasta jotta Reija rohkeasti sinne vaan. Se kirpaisee vain sen ekan kerran kun sinne sukeltaa. Rantavahdit oli kuin Baywatchista suoraan, laudat pystyssä hiekassa, veneet valmiina, nuoria tyyppejä punaiset simmarit päällä.

Seuraavaksi aamulenkille rannalle, sitten Chinatowniin pyörimään....aivan loistava aurinkoinen päivä taas

cheers
HW
Riku Aho

Ellu

Ihan mahtava juttu Reiska! Mä uskon että susta näkyy ulospäinkin se, että tunnet nyt olevasi oikeassa paikassa ja oikeassa maassa. Varmasti ne haluaa siellä hotellilla pitää sinnikkään ja todella motivoituneen työntekijän.
Mutta--- olishan se kiva jos pääsisit täällä kotimaassakin käymään. Mutta varmaan tuletkin jos vaan rahapuoli antaa periksi!

Vaikka ajatus sun sinne jäämisestä, kenties jopa pysyästi, tuntuu haikealta, niin totta kai sä käytät tämän mahdollisuuden -varmasti kaikki läheiset haluaa ensi sijasaa sun olevan onnellinen! Ja kyllähän sieltä takaisin pääsee, myöhemminkin jos joskus siltä alkaa tuntua.  

Jos et sä tuu tänne, niin mä tuun sinne! :D

Reija

UUh, nain se viikko vierahti kestitessa vieraita... Ellu joo nain vahan tuntuu etta joudun jaamaan tanne suoraan, mutta niin kuin sanoit niin me jos kukaan osataan sanoa miten ystavyys voi kestaa jopa vuosia ilman yhteydenottoja ja sitten kun taas nahdaan niin ollaan kuin ei koskaan oltais erossa oltukaan.... Ja tietysti muutkin te joiden kanssa olemme olleet vuosia ystavia, mutta meilla Ellun kanssa on vain aika pitka yhteinen historia.... Tuosta tulikin mieleen etta laitan sulle Ellu u2u:n!!!!

Mitas muuta, ah, cabaree DVD on valmis ja te jotka olette kiinnostuneita hankkimaan kyseisen DVD:n niin ilmoittakaa mulle... talla hetkella annamme DVD videon 15 dollarin lahjoitusta vastaan, musiikin tekijan oikeuksien takia me ei voida laittaa niita ns. virallisesti myyntiin :( Mutta nain itse videon nahneena... pahus etta saa nauraa :D :D :D :D Etta se oli hieno ilta!!!

Mutta tosiaan niin kuin sanoin niin tapahtumat ei tule loppumaan tulevilta kuukausilta ja joka viikolle omalle kohdalleni loytyy jonkinlainen iltama, juhla tai jotain muuta.... eli edustusta, edustusta ja viela kerran edustusta... mukaan onneksi mahtuu myos paljon ystavien kanssa jarjestettyja tapahtumia joka vahan katkaisee aina nayta velvoitteita :D

Ma oon ihan innoissani tuosta tulevasta pikkujoulu risteilysta... en malta odottaa :D Hauska paiva tiedossa!!

Mitas muuta... parit onnistuneet treffit takana, suu hymyssa, elama paistaa kirkkaalta taivaalta ja muutenkin onnellinen olo... :D :D Eli kotiin pain, kaikki hyvin :D

Ma tiedan etta tata asiaa on jo kasitelty aika ajoin mutta viela kerran haluan kiittaa kaikkia teita administraattoreita seka moderaattoreita kovasta tyosta taalla dunderissa ja myos dunderin ulkopuolella... hienoa tyota!! Ja kuten sanoin nyt alkaa vasta valkenemaan miten paljon sita laittaakaan aikaansa aina toisille ihmisille ja turhan harvoin siita saa kiitosta!! Kiitos teille :god: :god: :D :D :D

eikohan siina ollut kaikki tarkeimmat :D Pitakaa itestanne huoli ja palaan taas ruudun taakse seuraavilla tarinoilla ;)

Night!!

Reija

No niin... siis jottei peli kavisi liian tylsaksi niin lisataan jannitysta vahan mukaan....

kavin torstaina juttelemassa meidan hotellin pomon kanssa koska kuulin etta han vaihtaa tyopaikkaa ensi viikolla... ja han sitten kertoikin etta hakemusta ei olekkaan laitettu viela eteenpain ja han oli myos alkanut miettimaan mun selan vointia toitten puitteissa..... uuh....:( eli viimeiset pari paivaa olen kulkenut ihan koomassa, ja paassa on suhissut melkoinen valtatie vaylallinen vaihtoehtoja, ajatuksia, tuntemuksia.... ynm vastaavaa.....

Mutta kuten sanotaan niin Life has it's own ways.... ja nyt huomenna viettaessani ansaittua viikottaista ainutta vapaa paivaa, aion tallustella meren aarelle ja antaa ajatuksien tuulettua... pakko paasta tyhjentamaan mieli etta pystyy ajattelemaan jarkevasti...

Mutta kuten positiivisuudestani olen jo tunnettu niin onhan mulla viela 1,5 kk jaljella... vaikkakin nyt ensimmaisen kerran koko asia on vetanyt tyton mietteliaaksi....

Mutta maanantaina olen taas viisaampi joten siihen asti....

Ciao!!

zetax

Kylla se tama elama on niin janna asia, koskaan ei tieda mita tapahtuu ja vaikka jo jotain on ansaittu tai luvattu niin se voidaan vieda pois niin kuin tikkari pienelta lapselta.

Tsemia Mooran liepeilta.

riaapa

Reija-kulta, hang in there!

On se niin epistä tuollainen menettely, että ensin annetaan ymmärtää että kaikki on hoidossa ja sitten aletaan perua puheita... Me pidetään täällä sun puolesta peukkuja ja lähetetään lämpimiä ajatuksia! :peukkuy :peukkuy
Riina

Ellu

Ou nou! Ei se pomo voi tehda sulle noin... Käy vielä keskustelemassa, jos se vaikka tulis järkiinsä.
TSEMPPIA! ÄlÄ luovuta, ja ethän sa tietenkään luovutakaan... :peukkuy

Reija

11 ikimuistoista kuukautta takana.... ( syva huokaus...)

Taytyy pyytaa jo anteeksi nain etukateen jos jossain vaiheessa teksini tanaan saa harmaan raskaita savytteita, mutta olen tehnyt paatokseni ja uskon etta tama paatos tuo mukanaa uusia mahdollisuuksia menna eteenpain omassa elamassani....

Nain ne asiat voivat muuttua ilman mitaan varoituksia, ilman sen suurempia syita.... ihan omalla salaperaisella tavallaan.. ( sormet nappaimilla, mutta ei osaa laittaa sanoja alas :D )

viime siikon torstaina kuultuani hotellin pomon lahdosta, menin heti hanen juttusilleen varmistamaan seuraavan yhteys henkilon mun hakemuksen eteenpain viennissa.... mutta todella pomo kertoikin etta he eivat oikeastaan ole kerinneet laittamaan hakemusta viela sisaan... ja sen jalkeen seuraavat pari paivaa toivat mukanaan loputtomia ajatuksia ja sekaisia vaoihtoehtoja... ehka jopa pienen ripauksen paniikkia kunnes paatin ottaa 2 paivaa lomaa omasta elamastani ja lupasin sulkea kaiken ymparilla olevan mielestani ja keskittyvan ajatuksiin
" Mika musta tulee isona? "  seka " miten paasen sinne minne haluasin? "  naitten kysymysten ja taalla oppimien arvokkaitten elaman arvojen kanssa annoin ajatusten tasaantua ja vastaus seisoi niin selvana edessa, en ole vain sita huomannut tai ehka en ole kuunnellut tarpeeksi sisintani.... mutta talla kertaa ajattelin seurata vaistoani joka sanoo " follow your heart " vaikkakin se tietaa etta joudun paatokseni myota jattamaan nain rikkaan elaman ja palaamaan suomeen... en voi koskaan kiittaa tarpeeksi
tiettyja ihmisia siita mita he ovat omalla elaman viisaudellaan ja asenteillaan mulle antaneet, ja en puhu materiaalisesti vaan miten ihmiset mun ymparilla ovat omalla elaman asenteellaan osoittaneet mihin itse haluan tahdata ja millaisen pohjan haluan luoda omalle elamalleni.....

Mutta vaikkakin olen valinnut palata takaisin suomeen, sydammeeni jaa iso mure noista " young Finns" tapaamisista.. ja se mua surettaa kaikista eniten.. ymmarran sen nyt miten tarkea linkki olen ollut suomi seuran, taalla asuvien Australian suomalaisten nuorten ja nuorten suomalaisten matkailijoiden valilla..... informaatio on kulkenut tasaisesti kumpaankin suuntaan ja lahdettyani tuo linkki saattaa osittain jos ei ehka kokonaan katoa niin se muuttaa muotoaan ja jos mulla olisi edes pienin mahdollisuus saada tahan ns. virkaan viisumi joka mahdollistaisi jaantini tanne myos rahallisesti, en eparoisi hetkeakaan... mutta sydameni halajaa myos valtavasti muuta tietoa, se janoaa oppeja, tietoa jota saa kouluista ja toivonkin  etta paastyani lukemaan yliopistoon se tulee aukaisemaan uusia mahdollisuuksia ehka palata takaisin..... Ja vaikkain tama valinta oli niin selva parin paivan syvallisten mietintojen jalkeen, en voi sanoa etta se oli helppo...

Sen vaikeudesta kertoo kaikki ne ihmiset jotka ovat nykyaan hyvia ystaviani, ne tapahtumat joissa voin olla osana jotain yhteista toimintaa, sen vaikeudesta myos kertoo se miten monta uutta ja mielenkiintoista ihmista tulen jaamaan tapaamatta ilman Young Finnsseja... ( vaikkakin tietysti tulen tapaamaan muita toisaalla.... ) Ja miten taman auringon voi jattaa taakseen, vaikkakin osa siita on siirtynyt sydameeni ja palaa siella mukanani suomeen.....

Tata tunnetta ei voi selittaa sanoilla,olen valtavan innoissani paatoksestani mutta samaan aikaan sydameni itkee kyyneleita....... Meri, aurinko, Ihmiset, nauru, laheisyys ja onnellisuus..... naita asioita olen oppinut taalla ollessani ja nama opit vien myos eteenpain.... ja talla hetkella olen jollain hassulla tavalla helpottuntu etta asiat meivat kuten ne menivat, sisimmassani olen kuitenkin halunnut paastakkin vaihtamaan alaa.... ja se etta olen saanut mahdollisuuden olla jotain, tarkea osa jotain isompaa... on herattanyt sisaisen nalan tunteen oppia enemman ja luoda enemman, tutkia ja kokea enemman..... mutta kaikista tarkeimpana kokea enemman....

Kiitos Sydney kuin myos koko Australia, kaikesta mita olet tarjonnut, ikina en olisi uskonut etta lahtisin takaisin suomeen vuoden kuluttua nain paljon iloa ja hyvaa tunnetta sydamessani..... Kylla kelpaa Kurikan tytyon olla ;) :D

Mieleeni tulee aina uudestaan ja uudestaan lause:

" Road to success have many tempting parking places. "

Tama aika taalla olisi ehka ollut yksi niista viehattavista parkkipaikoista mihin ois voinut matkailuvaunusa parkkeerata, mutta jotta pystyn veimaan omaa uraani ( joka ei viela ole taysin hahmottunut..) etaanpain, paatin valita opiskelun sen sijaan etta olisin jaanyt vain sen takia etta olisin saanut olla osana suomi toimia, ja tehnyt tyota jota todella en halua enaa tehda.....

Toivon etta olen parhaani mukaan pystynyt selittamaan teille miksi lahden takaisin suomeen ja miksi en yrittanyt viela kerran jaada..... kuten sanoin olen innoissani paatoksestani vaikkakin suurin osa sydamestani jaakin tanne..... :sorry

Mutta nyt taytyy taas lahtea eteenpain... elama taalla puolella pallon puoliskoa ei ole lahellakaan viela loppuaan ja monen monta ihanaa tapahtumaan on viela edessa, joten hymylla suin eteenpain ja tasta lahin yritan muistaa kuunnella sydantani tarkemmin ja toimia nopeammin, jotta paasisin joskus sinne mihin olen matkalla :D

Sydney Kuittaa ;)

fogs

Reija:D

On varmasti olla hankala päätös tehdä mutta eikös se niin aina ole että kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu...
Toivotan sinulle kaikkea onnea opiskeluista, paluussasi Suomeen ja toivon todella että pidät yllä tuon mahtavan asenteen jolla olet meidät kaikki täällä Australiassa valloittanut.
:god::god::god:

Hattua nostan, olet niin mahtavaa työtä täällä tehnyt, ja toivottavasti saamme sinut jossain välissä taas joukkoomme!

Jaaks

Lainaa...kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu...

Suurin virhe mita ihmiset yleensa tekee on, etta ne keskittyy liikaa siihen sulkeutuvaan oveen, eika huomaa sita uutta avautuvaa ovea :o

Reijan tapauksessa tama ei todellakaan pida paikkaansa, mutta pitipahan sanoa :D

Annie

Reija hyvä,

Päätöksesi oli varmasti vaikea tehdä, mutta eikö nyt olekin helpottunut olo kun kuukausien epävarmuus ja vatvominen ovat takana. Ja voit olla varma että teit monta ihmisitä super-onnelliseksi tuolla sun takaisin tulopäätöksellä; nimittäin mut, veljesi ja perheesi! Nyt ei tarvi teidän äidinkään enää murehtia että miten sä siellä pärjäät :D

Ja nyt pääset osallistumaan veljesi vauvan elämään paljon enemmän (ja antamaan meille vapaailtoja :XXXX ).

Eniveis, nauti joka päivästä ja nähdään tammikuussa.

T: Annie ja valtava maha :o

Reija

hehe... joo varmaan teen tosiaan kasan ihmisia iloisiksi tulollani, mutta teen myos suuren kasan ihmisia onnettomaksi lahdollani..... Mutta oikeessa olet etta nyt on vahan huojentuneempi olo, kun tietaa mihin on tahtaamassa, eika tarvi enaa roikkua noitten Jos ja Kun sanojen varassa......

Mutta tunteet on ollut ihan alytonta vuoristorataa.... hehe, ja nenaliinoja varmaan kuluu viela monta ennen lahtoa :sorry

Mutta silti siellla jossain pohjalla on tyynta ja kaukana jossain mun sisin kertoo etta teen oikean ratkaisun.... ja tasta tunteesta mun on pakko pitaa kiinni :D vaikkakin suru puserossa.... mutta life must go on ja kuten sanon nyt mennaan taas pain uusia seikkailuja ;)

Minerwa

Tervetuloa takas Suomeen! :)

Lopullinen ratkaisu ei varmaan ollu helppo tehdä. :( Mutta niin ku muutki on jo sanonu tulevaisuus on mahdollisuuksia täynnä, jossain päin maailmaa. Sut tietäen se voi olla loppujen lopuksi ihan missä tahansa! :o

Nyt vaan nautit täysillä lopuista viikoista siä päin! :cool: :XXXX  Otat sitte mukaan sen kaiken lämmön ja positiivisuuden mitä sieltä oot ittees ammentanu! :peukkuy Sitähän täällä loskan ja räpäskän keskellä aina välillä tarvitaan.. :nuttu: :D

Mutta nyt täytyy poistua koneen ääreltä, sinne loskan ja räpäskän keskelle.. :nuttu: :nuttu:

Ellu

Takuulla oli vaikea päätös... Mutta varmasti oikea!
Siispä vaan TERVETULOA takaisin Suomeen! :XXXX

Ja nauti täysillä loppuajastasi siellä auringossa.

Reija

Hassua miten joka kerta kun tulen naille viimeisille sivuille niin naen ensimmaisena tuon Jounin tuuletuksen mun tanne jaamisesta ( joka siis piti olla ennemman kuin selvaa..) :D Siis taan sivun toi ylin tekstipalkki ......

Ajattelimpas nyt vahan kertoilla myos naita lahto tunnelmia...

Otin toista pahvilaatikon ja ajattelin etta laittaisin vahan tavaroita menemaan suomeen meriteita, mutta vaikka laatikko tuli tayteen niin jostain hassusta syysta se tavaran maara ei yhtaan vahentynyt mun huoneesta :D :D mista lie mahtaa johtua :confuse :confuse

Meileihin on myos sadellut jonkin verran ihmisten hammentyneita kommentteja mun lahdosta ja tama tekee tietenkin oman painonsa mun lahtoon... olen itsekkin valilla ihan sekavissa tunnelmissa etta miksi ma olinkaan lahdossa takaisin suomeen ja valmis luopumaan jostain sellaisesta mika on tehnyt mut niin onnelliseksi..... mutta yritan keskittya tuohon omaan paamaaraani kouluttautua vahan ylemmas ja katsoa mita uusia ovia se tulee avaamaan... (kylla mussa taytyy olla vahan hullun vikaa :D )

Yleisesti on kuitenkin kiva olo ja tata kaikkea hassakkaa on tietenkin tasoittanut myos tuo uusi tuttavuus joka osaa oikeaan aikaan aina vetaa syrjaan mut tasta kaikesta halinasta.... Mutta silti loydan itseni valilla ajatuksistani miettien tata kaikkea...

Voin vain kuvitella sen tunteen kun menen istumaan lentokoneeseen.....

Mutta viela tosiaan lahto ei ole lahellakaan... kaikenlaista toimintaa mahtuu viela kuvaan.... tanaan menen oopperatalolle katsomaan jonkin komedian...( alkaa kysyko nimea :sorry ) lauantaina on kamppiksen 30 vee juhlat, sunnuntaina on tyopaikan joulujuhla ja maanantaina toivottavsti paasen istumaan alas parin immeisen kanssa ja jutella vahan taman Young Finns toiminna tulevaisuudesta... sitten pari paivaa toissa ja jouluaatto vietetaan ystavien kanssa ja joulupaivana lahten Canberraan ja olen siella pari paivaa ja valipaivina teen TOIVOTTAVASTI pari paivaa myos toita ja sitten on uusi vuosi jota juhlitaan harbour bridgen alla.... ja sen jalkeen onkin jaljella enaa reilut pari vikkoa ja sitten KAAK!!! Lahto takaisin...... ( voi, voi.....)

Eli siis toimintaa kylla piisaa ai niin ja ennen lahtoa ma toivon voivani tehda myos tuon water fall ratsastus keikan.... vaikka uhkaavasti alkaa nayttamaan etta rahat loppuu kesken... riippuu siis toista pystynko toteuttamaan vai jaako vain unelmaksi!! Aika kertoo....

Mitas muuta.... tein eilen taas yhen maalauksen, ja ma olen ihan innoissani noitten varien kaytosta... tasta tulee varmaan mun uusi harrastus :D

Oko, mutta eiko tassa ollut jo taas tarpeeksi talle kertaa ja pakkohan mun on lahtea jo valmistautumaan illan viettoon :D Hauska ilta taas tiedossa....

Iso hali kaikille ihan tasapuolisesti :D

Reija

Tama ei naammasta mahtunutkaan tuonne edelliselle sivulle enaa missa toi Jounin teksti on ensimmaisena :D

Jaaks

LainaaTama ei naammasta mahtunutkaan tuonne edelliselle sivulle enaa missa toi Jounin teksti on ensimmaisena

Siis mille sivulle :?

Sinun jutussasihan on jo kokonaista 12 Sivua , mutta ainakin taalla se on ihan silla samalla sivulla kuin tarkoittamasi Jouninkin viesti :D

riaapa

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Siis mille sivulle :?

Sinun jutussasihan on jo kokonaista 12 Sivua , mutta ainakin taalla se on ihan silla samalla sivulla kuin tarkoittamasi Jouninkin viesti :D

Jaaks :)

Jokainen käyttäjä voi omasta profiilistaan määrittää kuinka monta viestiä näkyy per sivu, joten esim. minulla vaikka se Jounin viesti on Reijan ketjun viimeisen sivun alussa silloin kun en ole sisäänkirjautuneena, niin jos olen kirjautuneena, sivu näyttääkin ihan erilaiselta (ja sivujakin on 16 eikä 12)...

Reijallakin ilmeisesti tuo asetus on eri kuin oletus, kun taas sinulla Jaaks se asetus on samalla arvolla kuin oletus sisäänkirjautumattomille foorumin lukijoille. Tulipa taas yksinkertainen asia selitettyä monimutkaisesti... Jouko osaa varmaan selittää paremmin.
Riina

Jaaks

LainaaTulipa taas yksinkertainen asia selitettyä monimutkaisesti...

Kiitos vaan selvityksesta Riina Ope :hahhaa

Enpas ajatellutkaan asiaa noin :D

Reija

Joo empa tullut itsekkaan ajateltua.... itse kun olen menossa jo 24. sivulla :hahhaa :hahhaa :hahhaa :hahhaa :hahhaa

Reija

Oikein Hyvaa Joulua kaikille!!!!!

Reija

Olipa kiva joulu.... Kaunis kiitos vaan HW:lle ja Elinalle!! You brought the spirit to my Christmas :pyhimys

Kavimpas myos Canberrassa ja nain niiiiiiiiiiiiiin paljon kaikkea ja vaikkakin olin siella jopa nelja paivaa, paivat oli tupattu niin tayteen etta ne menivat ohi todella nopeasti!!! Ma en ymmarra miten ihmiset sanoo etta Canberra on littea.... siellahan on tosi paljon ns. vuoria :confuse :confuse

Ja siella myos taytyy sanoa etta mykistyin luonnonvoimien edessa katsellessani satoja hehtaareja eteenpain paljaita notkoja ja vuoren huippuja, jotka olivat pari vuotta sitten tuhoutuneet isossa palossa..... ja nyt viela tuo huokyaalto tuolla aasian laidalla.... etta tuntee itsensa pieneksi :sorry

Tama kaikki on saanut mut ajattelemaan miten lyhyt meidan ihmisten taival on taalla maan paalla.. puhuttaessa siis yksittaisista ihmisista... voisinko sanoa keski ian olevan siina 75 vuoden kieppeilla.... 75 vuotta maapallon historiassa..... kun puhutaan etta maapallo on miljoonia vuosia vanha...  tama kaikki on tuonut mulle ihan uuden perspektiivin mun omaan elamaan.. joka ikinen hetki jonka vietan talla hetkella on jo sekunnin paasta historiaa... aika on loppujen lopuksi meille aika rajoitettua ja tama on auttanut mua omalla erikoisella tavallaan heraamaan ajatukseen etta mun taytyy alkaa tuntemaan enemman, kokemaan enemman, nakemaan ja mika tarkeinta kuuntelemaan enemman...... tasta eteenpain ma yritan katsoa 360 astetta ymparilleni sen keskitetyn 90 ateen sijasta... se kultainen keskitie ei ole olemassa suorana edessa vaan se muokkautuu joka paivaisten kokemuksien myota ja se joka pitaa ainoaa vaihtoehtoa oikeana, ei ole rehellinen maailman antamille vaikutuksille...

Ma olen huomannut etta maailma on taynna erilaisia ja erimuotoisia onnen ripauksia... Eras tarkeaksi tullut ystava sanoi mulle etta " Your home is where your heart is " ja nyt ma ymmarran mita se tarkoittaa, sydan voi tuntea olonsa kotoiskai missa tahansa jos...... uuh, tamahan oliki vaikia selittaa.... Jos omaan sydammeensa on osannut tallentaa ne kaikki kotoisat tunteet sen voi vieda mukanaan mihin tahansa tuntematta surua siita mita joutuu jattamaan taakseen...  ja iso piste paalle :D

Menipa totiseksi.... ma voin myos kertoa etta viimeisten viikkojen myota mun silmien valkuaisten vari on muuttunut jota kuinkin asteen punaisemmaksi ja silmien alle on tullut jonkin asteiset pussit...... mista lie johtuu :D Musta tuntuu myos etta raahaan perassani 200 kiloista sydanta, koska nama lukuisat kokemukset jotka vien kotiin painaa niiiiiin paljon :D :D

Sanat ei riita kuvaamaan..... Noyra kumarrus Australialle ja teille kaikille jotka olette omalla tavallanne koskettaneet mun elamaa :god: :god: :god: Mahtava kokemus :D Hyvilla evailla lahden eteenpain........ :XXXX :XXXX

Ellu

Hyvää uutta vuotta Reijalle ja muillekin! Juhlamieltä saattaa hiukan puuttua näissä olosuhteissa, mutta toisaalta katastrofi muistuttaa siitä, miten hyvin meillä on asiat. Ollaan siitä kiitollisia, surraan surevien kanssa ja autetaan avun tarvitsijoita parhaamme mukaan!
Iloista mieltä, Reija, viimeisiin hetkiisi siellä kaukana! Pian nähdään ;)

emoporo

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Annie :D

Nyt on jo onneksi lampotila pudonnut lahemmaksi + 27 tai sillee, mutta onhan kellokin jo melkein puoliyo :D:D:D:D:D:D

Just want to rub it in :D:D:D  Eika sada luntakaan :D:D:D Autokin kait taytyis laittaa talliin, ettei olisi liian kuuma aamulla :D:D:D

Ja niinkuin Jouko sanoi - ei muutakuin se kuuluisa "never never" vinkumaan ja matkalle :D:D

Ps. Toivottavasti iltapaivakahvit "lammitti" mukavasti :D
Heh, aikas hyvät naurut heti aamusta sai kun tätä luki.:D

Jaaks

Emoporo :D

Tuosta nyt on vahan aikaa jo varmaan, mutta tanaan oli taas jotain yli +30, joten suurin osa paivasta meni kait siella altaassa ja sitten jaakaapilla hakemassa lisaa kylmaa juotavaa :XXXX

Hyva kuitenkin, jos teki sinun paivasi :D

Annie

Hyvää alkanutta vuotta :XXXX

Reija, lue meilis kun ehdit!

Reija

No pitihan sita nostaa viela paataan kun kerta maassa viela ollaan :D

Tassa ensimmaisena yhteystiedot OmaApu toiminnasta taalla Sydneyssa, lupasin jo aikoja sitten yhdellevanhalle pirulle etta otan selvaa mutta nyt vihdoin sain tiedot kaivettua esiin :sorry Eli tassa nama:

Oma-Apu yhdistys (Sydney)
Tuula Laine
536 Chapel Rd
Bankstown 2200
puh. +61- (02) 9790 3868

Muuten paivat ovat kuluneet todella nopeaan tekematta yhtaan mitaan, parasta tassa on kuitenkin ollut etta ei ole ollut ensimmaistakaan paivaa etten olisi ollut jonkun kaverin seurassa joten en hirveesti ole kerinnyt edes ajattelemaan lahtoa... ( 4 paivaa viela ).... jossain tuossa uudenvuoden ja taman viikon valilla sain kuitenkin vihdoin kaannettya taman lahdon voitoksi ja nyt olen menossa hyvilla mielin kotiin pain.. Uusi vuosi, uudet seikkailut.... ( huokaus ) mutta kylla tata maata ja teita kaikkia tulee ikava... ja vaikka niin moni tuttu on kysellyt etta eiko yhtaan harmita etten paassyt kiertamaan Ausseja, niin mun taytyy myontaa etta ma en ole ikina viela ollut nain onnellinen missaan kaupungissa jossa olen asunut pitemman aikaa.... ma epailen etta Australia antoi mulle jotain semmosta mita en ole koskaan enemmin kokenut ja nain jalkeenpain ajateltuna, en vaihtaisi tata kokemusta mihinkaan..... Tuli todistettua itelle aikasta monta juttua, niin positiivisia kuin negatiivisiakin.... mutta kaikki hyvassa balanssissa :D :D katotaan vaan miten kauan taa aurinko energia piisaa suomen paassa :D

Ma olen myos huomannut etta ensimmaisen kerran olen ollut aika hiljaisella paalla jo jonkin aikaa, sanat on niin sanotusti hukassa.... mutta sisalla on hirmu seesteinen olo. Hassua vaan ajatella etta parin paivan paasta taytyy hypata koneeseen ja lentaa pois.... mieleton ajatus :o :o

Mutta kuten sanoin niin matka ei ole lahellakaan loppua viela, huomenna mennaan yhen kaverin kanssa Balm Beachille kaymaan ja lauantaina sitte viimeiset BBQ:t ja sunnuntaina viimeiset pesikset ja maanantaina sitten onkin lahto, etta kyllahan tassa viela on tekemista.... taytyy myos antaa mun Young Finns BlackBook jollekkin, jos vaikka perinne jatkuis jollain tasolla... aika kertoo :D sitte on pari kolme pussillista muitten kamaa jotka pitais palauttaa ennen kuin saa huoneen tyhjaksi.... joo paree kun ei ajattelekkaan liikaa :D

Oko, mutta piipahdan varmaan viela jossain vaiheessa ennen lahtoa, mutta jos ei kuulostella ennen sita niin laitan kuulumiset sitten suomesta pain.... :D Kiitos kaikille teille joita olen tavannut matkani varrella, te kaikki teitte syvan vaikutuksen muhun :D Nailla kokemuksilla ja elaman evailla on helppo lahtea eteenpain.... Erikois kiitos viela kaikille Dunderilaisille, nain vahvaa informaatio kanavaa en ole viela tavannutkaan, hienoa tuota me ja te :XXXX

Pitakaa huoli itestanne ja toisistanne!!

Sydney Kuittaa :cool:

zetax

zetax

Pakko viela oikoa, etta edellinen viesti on yhtakuin: Kiitos sinulle Reija siita mita annoit Sydneylle ja Dunderilaisille ja oikein hyvaa kotimatkaa:D:D:D

Reija

Kiitos Zetax :D

Todella on tullut aika sanoa ADIOS Australialle ja kiitos kaikille teille avusta ja seurasta ja neuvoista ja hymyista ja nauruista ja vitseista ja olkapaista kun on itkettanyt.... mutta ennen kaikkea ihanista hetkista :D :D

Huippu porukkaa :XXXX

Iso halaus!!! I will miss you all!!!!

( raskain askelin lahtee matelemaan lentokentalle pain...)

headwind

Reija - rakas ystava

Jaamme kaipaamaan nauruasi, lamminta hymyasi ja sekoilevaa olemustasi. Tapaamme taas seuraavalla kerralla, missa se ikina sitten lieneekaan. Miten kavi matkatavaroiden ylipainolle? En nehnyt meilla kotona ylimaaraisia tavaroita? Ja sorry sorry etten ehtinyt kentalle saattamaan....

see you when we see you

HW
Riku Aho

Reija

No niin... terveeset Kurikasta!!

Joo ylipainoa oli tosiaan aika reippaasti ja sydneyn kentalla jo vahan huijattiin kasimatkatavaroilla... laukuista siis otin pois yhteensa 11 kiloa mutta mutta mitaan en jattanyt kentalle... ah, paitsi yhet lenkkarit..... mutta lontoossa oli edessa uusi ongelma kun suomeen olisin saanut vieda vain 15 kiloa matkalaukussa ja painoahan tuolle matkalaukulle oli kertynyt reippaat 30 kiloa :D No eipa siina mitaan kun maksettiin vahan ylimaaraista mutta onneksi ne ei punninnu mun kasi matkatavaroita... mun lentomatkalaukku painoi 12 kiloa ja se iso muovikassi joka mulla oli jo sydnyessa painoi viela enemman.... joten oli taas kerran onnea matkassa.... Ikina en enaa ala rahtaamaan noin paljon kamaa kotiin... tays hullu!!!

HW :D Eipa mitaan ettet kerinnyt kentalle, kyllahan tassa viela nahdaan joku paiva.... etta nauratti myos tuo sun kommentti etta voi tulla ikava mun sekoilevaa olemusta.... se varmaan on tullut taan vuoden aikana ihan yhdeksi vahvaksi osaksi mun olemusta :D :D Ei auta :D

Taalla paassa maailmaa nollassa ollaan asteitten kans mutta sentaan vahan lunta sateli eilen maahan.... siita lahtien kun laskeuduin lontooseen oon ollut ihan tajuttoman jaassa koko ajan..... mutta eikohan tahankin totu taas....

laittelen myohemmin tutuille vahan kuvia kunhan paasen paremmalle koneelle :D

Vahan on viela unreal olo ja pienia hassuja tapahtumia on sattunut mutta niista vahan myohemmin koska aika loppuu just nyt taalla koneella ja taytyy lahtea eteenpain......

Plink... plink..... unreal!!!

Tiikeli

Kiva kuulla että selvisit perille ja pääsit Lontoostakin eteenpäin. Otitko huonekalutkin mukaan vai mistä sinä sait noita kiloja :? Tuohonhan olisi tarvinnut jo kohta henk.koht. kantajan....
Koitahan selvitä kesään asti jäätymättä niin kyllä se aurinko lämmittää sitten täälläkin :cool: (toivottavasti...)
Kunhan saat jonkin sortin puheelimen niin nakkaa numero vaikka u2u niin soittelen ja kyselen kuulumisia.

Silppu

Tervetuloa Reija Suomeen!

Jos piipahdat seuraavan kuukauden aikana Hesassa, niin tervetuloa meille käymään ja kertomaan Australian kuulumisia.  -Siis ennen kuin me karataan sinne down under.

Laitan meidän numeron u2u sulle.

Silppu perheineen