Raha raha raha...

Aloittaja Nuuskuhousu, tammikuu 13, 2004, 01:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nuuskuhousu

Heips! Olen tässä kovasti keräämässä rahaa jotta pääsisin sinne alas töihin, work and travelin kautta. Olisi mukava kuulla moisen järjestön kautta sinne menneiltä millaisella budjetilla lähditte? Kuinka paljon rahaa säästäväisellä elämisellä kuluu ennen ensimmäistä palkkaa? Mietin tässä onko mitään mahdollisuutta saada kohtuullisessa ajassa kokoon sellaista summaa että olisi järkevää lähteä...:??

Anski

Nuuskuhousu :)

Säästät jo siinä monta sataa euroa, jos valitset jonkun toisen matkanjärjestäjän, kuin Work&Travel Companyn.
Kävin vasta niiden sivuilla ja nehän on nostanut ton jo valmiiksi kalliin paketin hintaa entisestään!
Ite oon lähdössä Allianssin kautta, saa sitä siinäkin maksaa tyhjästä, mutta ei niin paljon, kuin WTC-paketissa, tämä ainakin mun mielipiteeni.
Edullisin vaihtoehto olisi tietenki ostaa pelkät lennot ja hoitaa itse kaikki järjestelyt, mutta itsestä tuntuu turvallisemmalta, jos on joku tuollainen paketti apuna :)
Joku tuolla jossain toisessa keskustelussa muistaakseni sanoi, että n.2000e olisi hyvä olla mukana, vähintään.
Tuolta vasemmasta ylänurkasta löytyy HAKU ja sieltä aiempia keskusteluja matkabudjeteista ja oikeastaan ihan mistä vaan reissaamiseen liittyvästä :D
Ei muuta kuin säästämään kovasti :D

Surffari

Work$Travel lafkan kautta ei IMHO meneta kuin rahaa. Toki siin apaasee tutustumaan muihin reppureissaajiin heti kattelyssa, mutta tapaahan niita ihmisia muutenkin. Majapaikan loytaa varmasti
jostain muutenkin ja muut lafkan palvelut
saa korvattua aika helposti. Tietoa kaikesta saa helposti kayttamalla Haku-toimintoa. (Paasinhan sanomaan ekan kerran!) :roue

Lennot on esim. kilroylta halvemmat, ja Work$Travelin kautta.

W$T:n duunitarjoukset eivat ole olleet paatahuimaavia.

Olen siis tullut tahan tulokseen, koska tulin maahan kahden W$T:laisen kanssa. Heille ei mielestani ole juurikaan plussaa
ollut W$T:sta. Tien paalla ollessamme kaverit soittivat pari kertaa W$T:lle ja kysyivat toita. Vastaus oli etta menkaa Bundabergiin tai Childersiin ja kysykaa sielta hostelleista. Mita palvelua!

No talla hetkella kaverit ovat Mildurassa
viinitilalla toissa ja paikan saivat tosin W$T:n kautta. Jos olet esiom sydneyssa, voit huoletta menna tsiikailemaan work$travelin officeen (Susex streetilla) ilmoitustauluja ilmaiseksi.

Mutta kuten sanoin, this is MHO.

Jos ei tyota loyty heti, niin aina voi tutustua uusiin ihmisiin ja mahdollisuuksiin ja relata med :XXXX
Tosin sillon sita rahaqa alkaa palamaan.

Niin ja kylla taalla halvalla parjaa. Mutta jos joutuu alyttomasti pennia venyttaan, niin se ei lienee monestakaan kivaa reissaamista.