Toitä australiasta.

Aloittaja eppe_, toukokuu 09, 2014, 05:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eppe_

Moi!

Oon 24 vuotias mies, joka on lähtenyt maailmalle aikaisin ja jättänyt kotimaan polyt taakseen noin 3,5 vuotta sitten.
Aikaisemmin olen valmistunut talotekniikan perustutkinnosta ammatti koulusta ja LVI-asentajan ja rakennus toitä olen tehnyt 14 vuotiaasta asti aina reilu pari kymppiseen jolloin maailma vei pakkasin rinkan ja suuntasin thaimaahan.

Tällä sitä ollaan sitten vuodet vietetty myyntihommilla, aluksi yritysmyynti, puhelimitse josta oppi kaupankäynnin jalot taidot. Myohemmin sitten avautui mahdollisuus aukaista oma myyntitoimisto jota pyoritän tälläkin hetkellä hyvällä menestyksellä, eli tähän ikään kerennyt jo saada aika paljon aikaiseksi, toki yhden lapsen isänäkin jo olen.

Mutta aikani tuntuu olevan thaimaassa toistaiseksi nähty, toimisto hommat takanapäin(ehkä) ja australia on minulle se minne seuraavaksi haluaisin asettua, ehkä jopa loppu elämäksi kuka tietää. Mitä kautta voisin saada lvi, rakennus alan toitä tai sitten ihan myyntikouluttaja toitä australiasta (tai ehkä jotain aivan uutta, kaikki ehdotukset otetaan vastaan), olen kova ja ahkera perussuomalainen (ehkä hieman kansainvälisempi) tyotä pelkäämäton kaveri vaille uusia tuulia elämään. Jos australiasta tämän palstan avulla toitä saan ja ok palkkausta, se on sitten firma myyntii ja matka uuteen maahan. Kiitoksia

aussiouti

Saattaisi loytya ruoka palkalla jotain hommaa syyskuussa. Mailaa mulle outi.marsh at g mail.com