Sunnuntai resepti :)

Aloittaja Raiwå, syyskuu 21, 2003, 18:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raiwå

En tiedä miten teillä Sunnuntait vietetään ?

Tässä yksi tapa tehdä se.

1) varaa keittiö itsellesi jo Perjantaina.

2) Herkkukakku

1 dl vettä
100 g voita
2 dl sokeria
4 isoa munaa
2 dl vehnäjauhoja
3 dl kuivattuja hedelmiä
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 dl fariinisokeria
1/2 dl sitruunamehua
1/2 dl pähkinöitä
+ 1 plo viskiä (skottilaista)


Pese kädet. Varmista viskin hyvä laatu: suorita se maistamalla. Ota iso kulho esiin ja tarkista mielikuvasi oikeellisuus viskin laadusta. Toista tämä toimenpide tarvittaessa. Käännä tehosekoitin päälle.
Ota viskihuikka, sammuta tehosekoitin. Sekoita voi isossa kulhossa, lisää sokeri ja sekoita uudelleen.
Maista ja varmista, ettei viski ole ehtinyt sumeentua. Jauhot kulhoon ja anna käydä muutama minuutti...
Käytä joutoaika uudelleen. Maista ja varmista, ettei viski ole ehtinyt sumeentua.
Jauhot kulhoon ja anna käydä muutama minuutti...
Käytä joutoaika hyödyksesi ja sekoita muutama Manhattan
(20 minuuttia myöhemmin).
Käännä tehosekoitin ulos.Vatkaa kulho vaahdoksi ja lisää se muniin...eiku toisinpäin.
Kudelmät heppiin on seuraava toimenpide....sekoita huolellisesti.
Pämppää wwhiskiä ja varmista sen jäykkyys, ei SEN vaan whiskin....
Lisää kaksi kuppia suolaa tai mitä hemmettiä se nyt olikaan, ei vois vähempää kiinnostaa...
Tarkista whisky, kuka ....kele on juonut mun viinoja.
Nyt puristat munista....eiku sitruunoista mehut ja heität pähkinät seinään.
Lisää yksi tee, lusikka ja sokeria tai..... mitä sitten ikinä löytyykin. Rasvaa uuni, käännä vuoka 2000 astetta plussaa. Älä unohda sokeuttaa...
Heitä kulho ikkunasta, hörppää loput kossustakin ja.....
emmää teistä muista tiedä, mutta mä ainakin lähden baariin!

:XXXX


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

iskater

tamahan nayttaa niin hyvalta etta ehkapa munkin pitaa palata taas keittion aareen pitkan tauon jalkeen :D

Jaaks

Voin hyvin kuvitella:

"Iskater - the new Naked Chef"

Mikas siina, voisit sitten aloittaa oman TV shown myos, kun tuo oma palstasikin nakyy menevan tosi hyvin :D:D

iskater

JOO, sehan oiskin hyva working holiday duuni, telkkariin. ei kellaan ois hyvia kontakteja australian telkkariin voisin menna sinne kokkaamaan kolmeks kuukaudeks ja silla rahoittaa matkailua :D
:XXXX:XXXX:XXXX

Jaaks

Iskater :D

Voin kylla hankkia sinulle kontaktit, mutta sitten joudut myymaan itsesi :??:??:??

Tai jos mina joudun myymaan, niin komissiot kasvaa :??:??

iskater

cheers! jaaks

mutta jos jatan australian televisiossa esiintymisen myohempaan ja keksin jotain muuta mita teen rahan eteen. oikeastaan jotain on jo myohemmalle mielessa, saa nahda miten toteutus onnistuu.

Jaaks

OK Iskater :D

Mulla oli kylla jo kasikirjoituskin valmiina :??

Onnea suunitelmiesi kanssa :D:D:D