Toita Brisbanesta?

Aloittaja jarkko84, elokuu 10, 2011, 14:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarkko84

Olisiko kellaan tiedossa toita Brisbanesta?  Olen nytten Brisbanessa ja takaisin suomeen menossa toukokuussa 2012. Oon 27-vuotias tyota pelkaamaton mies ja etsisin tyota pitemmaksi aikaa n. 6kk. Myos lyhyempi aikainen tyo kiinnostaisi. Minulla on WH-viisumi.  Puhelinnumero on 0411959011 ja email jarkko84x@gmail.com

MH

Jaaks

Jarkko,

Kerrohan nyt miltä alalta etsit töitä ?  Äläkä nyt sano heti, että ihan miltä vaan :)

jarkko84

Juu kiitos MH, pitaa yrittaa kattoa tuolta http://www.careerone.com.au/ koska gumtreesta en ole viela loytanyt oikein sopivaa tyota.
Eli mun tyohistoriasta sen verran etta suomessa viimeiset 5,5 vuotta olen tehnyt erillaisia asennus/huoltotoita (alumiinisten parvekekaiteiden asennusta, teollisuusventtiilien huoltoa voimalaitoksissa, mekaanista kunnossapitoa sahoilla ja liimapakkitehtailla seka valopylvaiden asennusta moottiteille). Eli avaimet pysyy kadessa. :) Australiassa olen pessyt/siivonnut autoja 3kk (Norris motor group nundah), sakittanyt viljaa 2,5 kuukautta corryongessa victoriassa (mika oli todella raskasta tyota) ja puuvillankeruusa olin Dalbyssa 7 viikkoa. Oon yrittanyt hakea toita piefacesta jne. mutta eivat ole ilmeisesti missaan noteeranneet/uskoneet kun selitin etta olen nuorempana (12-16 vuotiaana) tehnyt asiakaspalvelutyota (mista minulla ei ole minkaanlaista tyotodistusta) tatini grilli/pizzeriassa 3 vuoden  aikana viikonloppuisin ja kesaisin.  JAAKS , Eli jonkinlaista asikaspalvelutyota tai asennus/huoltotyota olen etsimassa (ei rakennustoita)  :)