Kirjoittaja Aihe: Lääkärintarkastukset - hintavertailua  (Luettu 4359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa wvj

• Piltti
  • *
Lääkärintarkastukset - hintavertailua
« : Maaliskuu 22, 2011, 14:28 »
Tein pientä selvitystä lääkäreiden perimistä palkkioista ja ajattelin, että jaan tiedot muille myös:

Erkki-Pekka Helle 195 € (Mehiläinen)
Hannu Kyrönseppä 160 € (Lääkärikeskus)
Toivo Piippo 70 € (Koskiklinikka)

Poissa Achtu

• Piltti
  • *
Vs: Lääkärintarkastukset - hintavertailua
« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2011, 05:53 »
Tein pientä selvitystä lääkäreiden perimistä palkkioista ja ajattelin, että jaan tiedot muille myös:

Erkki-Pekka Helle 195 € (Mehiläinen)
Hannu Kyrönseppä 160 € (Lääkärikeskus)
Toivo Piippo 70 € (Koskiklinikka)

Itse olen tavannut viisumitarkastuksen tiimoilta Piipon ja Helteen. Mukavia heppuja molemmat, Piipon vastaanotto oli mielestäni hyvin nopea ja mutkaton. Suosittelen, jos haluaa säästää muutaman roposen ja sattuu olemaan sillä suunnalla.

Poissa wvj

• Piltti
  • *
« Vastaus #2 : Huhtikuu 19, 2011, 13:56 »
Mulla on kanssa molemmista kokemusta. Hellettä olen kritisoinut jo aiemmin, että ei hänestä sen enempää. Piippo sen sijaan oli kokemukseni perusteella hyvin miellyttävä ja asiallinen. Labrat ja röntgen olivat karkeasti 20 % Helsinkiä halvemmat. Piippo ei myöskään laskuttanut postituksesta mitään ja lähetti tracking code:in ja labrat kotiin. Tosin miestä piti asiasta muistuttaa pari viikkoa myöhemmin. Jäi sellainen fiilis, että paperien lähettäminen oli unohtunut. Tuo tosin lienee tyypillistä kenelle tahansa lääkärille. Kannattaa siis varmistaa jälkikäteen, että paperit on laitettu eteenpäin, vaikka se saattaa lääkäreitä ärsyttää.

Poissa arja

• Piltti
  • *
« Vastaus #3 : Toukokuu 25, 2011, 07:07 »
Itse kavin Piippolla helmikuussa 2011. Kaikki sujui helposti ensin puhelimessa ja sitten koskikeskuksessa.
Mukava tyyppi, pakollisten labrat+rontgen+nakotesti yms tulosten jalkeen kysy sit et oonkos ma mielestani niin terve et voi terveen paperit kirjottaa! Vastasin et kylla kait, ainakin toivon niin johon Piippo vaan totes et ei kai siina sit mitaan jos sita mielta olet - pistetaan terveen paperit menemaan! :D
Hullu saa olla (ja vähän pitääkin olla) mutta ei tyhmä!