Kirjoittaja Aihe: Bridging Visa B  (Luettu 1575 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cienega

• Piltti
  • *
Bridging Visa B
« : Marraskuu 02, 2010, 05:09 »
Onko kellaan kokemusta Bridging Visa B:n hankkimisesta? Se pitaa olla jos haluaa poistua maasta viisumikasittelyn ajaksi (jos on Bridging Visa A:lla). Hakemuksessa lukee etta pitaa olla hyva syy poistua maasta. Halusinkin kysya miten hyva syy pitaa olla? Immista eivat suostuneet sanoa mika on hyva syy ja mika ei, etta riippuu sitten kasittelijasta millaisella tuulella han on sina paivana... Oletteko hakeneet sita over the counter, ja kuinka monta paivaa ennen matkaa? Kuinka kauan saa olla poissa Australiasta? Olisin erittain kiitollinen jos kellaan on kokemuksia kyseisesta viisumista.

Poissa Ticia

• Piltti
  • *
Vs: Bridging Visa B
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2011, 08:52 »
Moi,

Mulla kanssa sama kysmys.
Arsyttaa myos se etta mulle ollaan oltu joka kerta kauheen toykeita siella luukulla. Lisaksi ottaa jo etukateen paahan se etta se hakemus pitaa maksaa ennen kuin saa vastauksen! Kylla on torkeeta jos vastaus on kielteinen siina luukulla ja silti pitaa maksaa 95 AUD.
Mulla on siis bridging visa A nyt ja lahto olis jo tana lauantaina Uuteen Seelantiin miehen tyomatkalle, johon ne maksais myos mut mukaan. Kiva olis lahtee mut hitto jos en saakaan... Oltais siella vaan 4pv.
Meen huomenna siis luukulle ja toivon parasta. Miehella on joku lappu siita tyomatkasta mutta eipa siella tietysti mun nimea missaan mainita! Noohh wish me luck!

Lisaksi meilla on kestanyt taa spouse viisumin saanti ihan yli kauan. Jatettiin hakemus 19.8.2010! Saamattomia noi virastot prkl