Kirjoittaja Aihe: au pair etsii perhettä :)  (Luettu 1473 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maria-wilhelmiina

• Piltti
  • *
au pair etsii perhettä :)
« : Syyskuu 23, 2010, 20:26 »
Hei!
Olen 19-vuotias tyttö ja valmistuin tänä keväänä lukiosta. Vapaa-aikanani olen mielelläni kavereiden kanssa ja harrastan mm. kuntosalia, lenkkeilyä ja erilaisia aerobic-jumppia. Olen luonteeltani iloinen ja ystävällinen. Työntekijänä olen ahkera, luotettava ja valmis oppimaan uutta. Pidän myös paljon uusista haasteista ja kokemuksista.
 Aikomuksena on tulevaisuudessa hakea yliopistoon opiskelemaan luokan- tai lastentarhanopettajaksi. Uskon, että au pair- vuodesta olisi hyötyä tulevaan ammattiini kuin elämäänki. Toivoisin au pair vuotenani kehittyväni myös englannin kielessä.En ole ollut töissä missään lastenhoidossa, mutta olen hoitanut tuttujen lapsia ja ollut myös muutaman kerran työharjottelussa päiväkodissa ja koulussa. Tulen hyvin toimeen lasten kanssa ja vietän mielelläni aikaa heidän kanssaan. Keksin lapsille mielelläni tekemistä esim.leipomista,askartelua, urheiluleikkejä jne. Tänä kesänä olen töissä vanhusten kotihoitajana, joten minulla on paljon kokemusta myös kodin hoidosta. Olen myös asunut  itsenäisesti pari vuotta, joten kodin hoitaminen on minulle tuttua.
 Minulla on jo viisumi australiaan, joten se ei tuota ongelmia.

Jos kiinnostuit ja tarvitset au pairia otathan yhteyttä! Smiley maria-wilhelmiina.rasanen@hotmail.com tai jos satut tuntemaan jonkun joka tarvitsee au pairia

Ystävällisin terveisin,
Maria Räsänen