Here at last!

Aloittaja Surffari, elokuu 10, 2010, 14:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Surffari

Surffari is back! Eli muutaman vuoden tauon jalkeen laine liplattaa taas ja kokeillaan miten siivet/lauta kantaa Aussilan tuulissa/aalloissa. :)

Kaikkihan lahti siita etta meikalaisen paremmalle puoliskolle tarjottiin duunia taalta ja mun ei tarvinnut puolta sekuntia kauempaa miettia vaikka muutto vaatikin hyppaamista vahan tyhjan paalle ja piti luopua ok duunista ja yrityksen osakkuudesta.

Muutaman hektisen viikon jarjestelyn ja saadon jalkeen ollaan paremman puoliskon kanssa vihdoin saavuttu Sydney:in johon olisi tarkoitus tehda pesaa pysyvammin. Emanta on Pyrmontissa hommissa eraan suomalaisen mm. matkaviestimia valmistavan yrityksen palveluksessa.
Itse olen nyt sitten oloneuvoksena ja koitan saada hoidettua kaikenmaailman jarjestelyita eteenpain tms. Oman alan duuneja on tarkoitus hakea sitten 1-3 kk:n kuluttua rahatilanteesta riippuen.

Taa viikko asustellaan CBD:ssa hotellissa ja sitte tarkoitus olisi ainakin kesan ajaksi majoittua Manlyyn.

Mutta, eikohan tama tasta taas lahde eteenpain.

Ottakaa yhteyksia jos kalja ja/tai juttuseura tms maistuu!

Jani aka. Surffari

HeidiV

Heippa Jani!
Tervetuloa tänne kylmyyteen ;)
Vai että niin radikaali tempun teit...hienoa!!!
Oon kanssa täällä sydneyssä taas ja juttuseura kelpais kyllä,kiva olis tavata uusia tuttavuuksia!
Ite asun nyt maalla mut tarkotus olis keskustaan majottua.

kirjottele hmv.5@hotmail.com siellä käyn useemmin kun täällä!

Heidi

riaapa

Tervetuloo takas Jani!!   :XXXX
Riina

Heidi

Tervetuloa munkin puolesta  :) Joko olet valinnut itsellesi futisseuran  ;)

Surffari

Moi Heidi!

Ei viela, mutta kunhan polvi paranee ja saadaan asetuttua, niin eikohan joku jengi loydy. Nyt pitaakin ens footy kaudella saada kunnon treenit alle, silla tuolla EC:ssa (http;//www.ec2010.info)viime viikolla tihkui vahan tietoa, ja International Cup on nyt sitten vuoden paasta jalleen ja Suomi mukana! Ilmeisesti kisat kaydaan Melbourne/Sydney/Gold Coast akselilla, joten monella Suomeen pain nojalla olevalla on mahikset tulla kannustamaan!  =0)

surfari

gday

mina olen yhden ffan surfari   mennanko vetamaan muutama aalto  vapaa viikonlopuna

juha

Surffari

polven kanssa ei varmaan pariin/kolmeen viikkoon hypätä laudalle...  :(

Märkäpuku ja lautakin seilaa vielä mailman meriä, joten tyydyn katselemaan toistaiseksi.

Jos Manlyssä päin olet, niin voin schoonerin tarjota kun olen sen yhden äffänkin vienyt... ;)

Surffari

Juha,pistin yht.tiedot privaan.

Jani

surfari

moi surffffari

sitten kuin sina saat sinun vehkeet ja polven kuntoo niin kastettaan ne
merivedella ja vblla

cheers juha

Surffari

Nain menetellaan!!  =0)

Although my cheer goes for Carlton Draught!  ;0)