New Zealand - WH ja work permit

Aloittaja ensiferum, marraskuu 30, 2008, 14:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ensiferum

Sattuuko joku tietamaan mita nyt kaytannossa tarkoittaa kun WH viisumi lapussa lukee etta pitaa anoa "work permittia". Sama laatikko piti valita maahantulokortissa mika annettiin viranomaisille passin tarkistuksen yhteydessa. Mista tata work permittia nyt sitten anotaan vai onko se nyt automaagisesti kuitenkin myonnetty jo tuon viisumin yhteydessa? Ja pitaako tahan asiaan liittyen kayda joku lippulappu passiin hakemasta jostakin?

Edit:

www.immigration.gov.nz sivuilta loytyy "working temporarily in new zealand" osasto mutta working holiday ei kylla minusta kay yhteenkaan naista kategorioista mita tuolla tarjotaan...
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/worktemporarily/requirements/

Wilmina

Mä en anonnut erikseen mitään mutta muistaakseni ird:tä hakiessa piti laittaa viisumin numero. Mulla on hämärä muistikuva siitä, että oisin tuota myös kysynyt ja että mulle oisi sanottu että tuo apply for work permit viittaa siihen, jos haluaa siellä pitempiaikaisesti töissä olla? Ja että working holidaylla täytyy vaan olla se viisumiprintti näyttää työnantajille. En kyllä muista keneltä kysyin mutta joltain viranomaiselta kuitenkin. Mutta mä en siis mitään erikseen hakenut eikä ainakaan tähän mennessä oo ongelmia tullu vastaan!

W