Karratha?

Aloittaja Isa03k, syyskuu 13, 2007, 00:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Isa03k

Olen lahdossa Perthista pohjoseen tassa viikon sisaan (heti kun kun loytyy sopiva tyo) ja puntaroin eri kaupunkien valilla. Palkat "country barmaid"-toissa on aina maksimissaan $450/viikko, kun tuolla Karathassa vois tienata aina 900 asti. Karratha on nyt se kaupunki josta puhutaan tossa 4-jotain viisumi orjatyotako? Ja Mc Donald's tyopaikka joka tata harrasti ilmeisestikin. Lieneeko siivoamssa imagoaan koska mainostavat tosi agressiivisesti toista siella eri tyonvalitystoimistojen sivuilla.

Karratha on kaivoskapunki jonne menee suurin osa pojista taalta (maki haluun byaa  >:( ) ;) toihin kun tienaavat ilman mitaan koulusta tms. vahintaan 1500/vko. Kuullut sitten muuten paikasta vahan vaihtelevaa, yhden backpacker-tyonvalitystoimiston tyontekija sanoi etta he lopetti valittamasta sinne porukkaa kun oli niin levotonta meininki.
Hmm...!

Onko kellaan paikasta kokemusta?

Isa03k

Lisataan myos etta sen takia tyonhaku kestaa naemma vahan kauemmin myoskin kun ehdot on rannikkokaupunki/kunta ja pohjoseen Perthista, ja alana hospitality.

Olen rampannu yhdessa backpacker-tyonvalitystoimissa viikon verran kun millon on toita Monkey Miassa millon Coral Bayssa, ne on vaan menny mun puntaroinnin ainaka nopeammille. ;) Kun toi palkka hiertaa, haluis kuitenki tienaakki jotain ja aika nopeesti. Luulen etten uskalla sinne menna enaa kun oli viitta vaille tyo sovittu Esperancessa, mutta kun kavelin kaupungille ja takasin ihan torrrkeessa vesisateessa puol tuntia niin paatin etta nyt riitta taa saa mun kohdalta! Nimimerkki vesisateessa 2,5kk.  :pepsodent

hmclehto

Country barmaid ei kai ole sama kuin skimpy barmaid????? Siksi palkassa voi olla eroa nain paljon????? Varsikin jos siella on paljon poikia duunissa kaivoksilla.....

Leokatti

Alkaa olla väärä aika vuodesta siirtyä pohjoiseen. Perthin sateet on vähäiset verrattuna siihen, mitä pohjoisessa on seuraavaksi luvassa  ;)
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Kyra

Lainaus käyttäjältä: Leokatti - syyskuu 23, 2007, 21:20
Alkaa olla väärä aika vuodesta siirtyä pohjoiseen. Perthin sateet on vähäiset verrattuna siihen, mitä pohjoisessa on seuraavaksi luvassa  ;)

Mietin itse just aivan samaa :)