Kirjoittaja Aihe: Paansarkya OSHC:sta opiskelijaviisumin yhteydessa.  (Luettu 1451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DaffyD

• Piltti
  • *
Paansarkya OSHC:sta opiskelijaviisumin yhteydessa.
« : Heinäkuu 22, 2007, 12:49 »
G'day,

olen opiskellut kuluneen lukukauden Ausseissa ja lento kotiin on 23.8. Opiskelijaviisumi on voimassa 30.8. asti, mutta kyynel, OSHC vakuutus on voimassa ainoastaan 18.8. asti. Minulle jaa siis 5 pv Ausseissa ilman OSHC-vakuutusta, mika rikkoo periaatteessa opiskelijaviisumin ehtoja. Matkailen Aussien jalkeen, ja olen ottanut Tapiolalta huomattavasti OSHC:ta kattavamman matkavakuutuksen 17.8. eteenpain. En viitsisi ottaa lisakuukautta OSHC:hen, mutta toisaalta en halua, etta rikon jotenkin raikeasti opiskelijaviisumini ehtojakaan. Tietaako joku, etta puututaanko tuollaiseen vain 5 paivan takia? Siis tuleeko siita joku merkinta, etta "alkaa paastako enaa maahan, kun rikkoi viisumiehtojaan"?

Kiitos, jos joku osaa neuvoa!

-Repe :confuse

Poissa Wilmina

• Mänkki
  • **
Vs: Paansarkya OSHC:sta opiskelijaviisumin yhteydessa.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 25, 2007, 23:41 »
Mun jarjen mukaan et riko opiskelijaviisumin saantoja, koska mun tietaakseni sen ehto on, etta sinulla on Ausseissa voimassa oleva sairasvakuutus. Vakuutusta ei tarvitse ottaa OSHC:lta taalla ja tiian ainakin yhen ruotsalaisopiskelijan ollaan koko opiskeluajan (oman kertomansa mukaan) ruotsalaisen vakuutuksen piirissa hyvaksyttavasti.

Mutta jos varmaa vastausta haluat, kysaisepa DIACilta, siellahan ne tietavat :) ma vaan paattelen...

W