suomalaista asiakaspalvelua brisbanen kentalla

Aloittaja stuartmurdoch, kesäkuu 01, 2007, 19:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

stuartmurdoch

Meitsi sai toita brisbane domestic airportin subwaysta, alkaen ens maanantaina aivan kokopaivaisesti  :pepsodent
niin etta jos joku kayttaa ko. kenttaa, niin patonkia voi tasta lahtien tilata aivan suomeksi. tosin kannattanee ensin tarkistaa, onko palveleva henkilo suomalaisen nakoinen  ;)
1=2 we hope that you choke

Raiwå

Murde :)

Mitkä silmäänpistävät tuntomerkit annat Suomalaisesta?
Ettei tarvis kysellä  :-X

Meikäläistä kun on aina veikattu britix, ennenku suuni avaan ja alan takaisin v....uileen  >:D


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

stuartmurdoch

No siis,

En ole viela nahnyt tyokavereitani kunnolla, mutta voin lyoda aivan mita tahansa vetoa, etta olen ainoa suomalaisen nakoinen ihminen. Oikeastaan aika stereotyyppi; blondi kuontalo ja ei mainittavaa rusketusta  :pepsodent
1=2 we hope that you choke

Disturbance

Happy working, kylla se on aika hienoa sitten kun CV:ssa voi elvistella "Sandwich Artistilla"  8)
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."