Kirjoittaja Aihe: Vuorotteluvapaalle  (Luettu 1724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karzza

• Piltti
  • *
Vuorotteluvapaalle
« : Joulukuu 01, 2006, 10:20 »
Olen lähdössä vuoden vuorotteluvapaalle Austraaliaan. Onko helpompi hakea skilled visaa paikan päällä kuin esim.Suomesta. Tarkoitus olisi tutustua paikkoihin ja elämään ennen suurta päätöstä.

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Joulukuu 01, 2006, 12:40 »
Karzza,

Oletko jo lukenut kaiken tämän : Visa Options for Skilled Migration ?

Poissa Tiino

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Joulukuu 02, 2006, 12:18 »
No hei Karzza!

Olen itsekin vuorotteluvapaalla Australiassa tarkemmin Brisbanessa. Tulin tanne 25.9.2006 joten pari kuukautta ja vahan yli on tullut majailtua taalla. Mina ja vaimoni ja lapseni haimme turistivisaa 12 kuukaudeksi ja se onnistui vallan mainiosti Berliinin kautta.En tieda oletko tulossa tanne toihin vai muista syista, mutta ainakin meille turistivisa tuntui hyvalta ratkaisulta.Taalla paikanpaalla on kylla aikaa katsella eri vaihtoehtoja ja jos sulla on hyvat paperit(koulusta tai ammmatista) niin ota ne mukaan ja kaanata viela valmiiksi,tieda vaikka toitakin saattaisi jarjestya. Itse olen tosi tyytyvainen ensimmaiseen 2 kuukauteen, mutta ela hataile,olen monen kuulun sanoman,etta moni on pilannut matkansa hatailemalla ja kiiruhtamalla. Kun saavut tanne, ota iisisti,nauti ensiksi lomasta ja todennakoisesti sinakin niin kuin mekin parjaamme vuorotteluvapaa korvauksella taalla ihan mukavasti. Ja Jaaksille terveisia, saimme oman asunnon Clevelandista ja muutamme siihen 8.12. ja sen jalkeen olen yhteydessa.Kiitos jo etukateen sinulle vinkeista ja siita,etta kannattaa ottaa alku iisisti turhia hatailematta.

Terv.Toni perh.