Haetaan töitä Brisbanessa tai IT-hommia Ausseissa

Aloittaja Joge, toukokuu 01, 2006, 19:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joge

Eli kuten otsikkokin sanoo... Jos joku tietää et on jotain töitä saatavilla Brisbanen alueella, voi laittaa U2U:ta. Vastaavasti myös kaikki IT-hommat kiinnostaa. Olen tosin liikkeellä WH-viisumilla.  :)

Olen selannut useimmat nettisaitit läpi eikä ole ollut liikaa parin kuukauden hommia, ainoastaan vakituisia paikkoja. :eye:

-Joge

ensiferum

Lycka till. Sanonpahan vaan etta tuskasta on WH visalaisen IT hommia saada, ellei ole niita suhteita tai mielettoman hyva tuuri. Paras paikka yrittaa lienee kuitenkin Sydney.

Aikis

Eikös se olisikin aika ihme jos kahden kk pestejä it-hommissa kasvaisi kuin puissa hedelmiä?

Sitäpaitsi on hyvä muistaa, että (muihinkin )casual hommiin on täällä ihan omastakin takaa nuorisoa tyrkyllä pilvin pimein. Että ihan realismia kannattaa pakata reppuun kun matkaan lähtee, siis etenkin näissä työnhakuasioissa.

Joge

Heh...

Niin siinä vaan pääsi käymään, että IT-hommia löytyi ja vieläpä Brisbanesta.  :D

Realismia mukaan ja lisäksi sisua ja uskallusta jaksaa kysellä kaikista mahdollisista paikoista.  :pepsodent

-Joge

Aikis

Joge, ei muuta kuin vilpittömästi onnea! Suomalainen sitko taas on osoittanut voimansa...

ensiferum

LainaaAlkuperäinen postittaja Joge
Heh...

Niin siinä vaan pääsi käymään, että IT-hommia löytyi ja vieläpä Brisbanesta.  :D

Realismia mukaan ja lisäksi sisua ja uskallusta jaksaa kysellä kaikista mahdollisista paikoista.  :pepsodent

-Joge

Ihan omasta mielenkiinnosta, WH visallako taman repasit? Itse kylla tulitin resumea (hain about 70 paikkaan) kaikkiin mahdollisiin paikkoihin mutta kun ei niin ei. Viimeistaan siina vaiheessa kun tuli puhetta viisumista niin homma kariutui valittomasti.

Tassa voi tietysti vaikuttaa tyohistoria sun muut asiat. Onkos sulla jotain erikoisosaamista tai vastaavaa? Itse olen C++ guru ja kysyntaa oli lahinna C#/.NET kautta muille muropakettikoodareille.

Jaaks

Well done Joge :peukkuy

Vaikka ei niitä hommia puissa kasvakaan ja kuulemma paikallisiakin olisi jonottamassa samaa hommaa pilvin pimein :roue

Eipähän kukaan niistä paikallisista jonottajista saanut sitä hommaa, koska olit vaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja siihenhän suuri osa tämän elämän menestyksistä perustuu.

Sitäpaitsi ethän hakenutkaan mitään "ihan mitä tahansa" casual hommaa vaan IT hommaa johon ei nyt sentään kait Ausseissakaan ihan jokainen pysty.

Hyvä että et lannistunut niistä parista ensimmäisestä varmaan hyvinkin "vilpittömästi" negatiivisesta vastauksesta kysymykseesi tässä ketjussa :pepsodent

Tuipa

Hienoa Joge!
En yhtaan epaile, etteiko hommia olisi. Olit Joge selvasti oikea henkilo oikeaan aikaan, ja selvasti oikealla asenteella! Onnea matkaan!
Ensiferum, ehka et vaan ollut oikea henkilo. Ja IT alalla on aika pienet piirit, ja en valttamatta markkinoisi itseani guruna. Kylla se kissan hanta kannatta nostaa poydalle, mutta ei sen korkeammalle...

Joge

LainaaAlkuperäinen postittaja ensiferum
LainaaAlkuperäinen postittaja Joge
Heh...

-Joge

Ihan omasta mielenkiinnosta, WH visallako taman repasit? Itse kylla tulitin resumea (hain about 70 paikkaan) kaikkiin mahdollisiin paikkoihin mutta kun ei niin ei. Viimeistaan siina vaiheessa kun tuli puhetta viisumista niin homma kariutui valittomasti.

Tassa voi tietysti vaikuttaa tyohistoria sun muut asiat. Onkos sulla jotain erikoisosaamista tai vastaavaa? Itse olen C++ guru ja kysyntaa oli lahinna C#/.NET kautta muille muropakettikoodareille.

Juu, silläpä juuri. Ironista tässä jutussa on se, että kuten sinäkin ja varmaan moni muukin, olen lähettänyt useisiin kymmeniin työpaikkoihin CV:tä ja työhakemusta eikä ole pahemmin mitään vastausta kuulunut. Tosin sillä välin Euroopan puolelta on tullut parikin työtarjousta...  :P

Paikka ei löytynytkään minkään työpaikkailmoituksen kautta, vaan satuin mielenkiinnosta käymään eräässä IT-yrityksen toimistossa ja kysyin työtilannetta ja selitin millä viisumilla olen liikkeellä jne. ja olivat edelleen kiinnostuneita minusta. Mikäs siinä, kun on vaadittava kokemus ja projektinkaan ei pitäis kestää kun 3kk maksimissaan.

Mut mikäli oikein tiedän, IT-alalla on suuri työntekijäpula täällä Ausseissa eikä varmaan ensiferumin kaltaisiakaan C++ guruja ole ihan joka lähiössä. Jostain syystä kuitenkin ottavat töihin mielummin paikallisia. Kovin usein myös näyttää sopimukset olevan pari kuukautta + mahdollinen jatko...

Onnea vaan kaikille muillekin etsijöille!

-Joge