..the bloke finally got his sheila..

Aloittaja susuli, marraskuu 08, 2005, 19:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

susuli

Susuli ja Jusuli menivät lauantaina naimisiin!!

Onnitteluja otetaan vastaan :D

Projektimme vaihe 1 on siis "käsitelty" ja vaihe 2 alkamassa; teimme JouniJ :t ja istuimme alas luvataksemme pyhästi kättä päälle että tällä viikolla alamme hakea PR visaa (tosin, emme olleet Fridayssa vaan kiinalaisessa ravintolassa). Kyllä elämä voi aina toisinaan tuntua mukavalta!!

:pepsodent :pepsodent :pepsodent
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

Jouko

OONNNITTTELUT YENDAAN SUSULILLE JA JUSULILLE! SIITÄ SE ELÄMÄ ALKAA!!!


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Jaaks

Onnea Susuli ja Jusuli yhteiselle elamalle seka PR viisumin hakemiselle :XXXX

susuli

Kiitos!!!!!! Juhlat olivat pienet ja intiimit, 30 vierasta, mutta sitäkin mukavammat. Ja alttarilla tuli tietenkin itkettyä niin, ettei papin puheesta muistu mieleen juuri muuta kuin "haiden ja hämähäkkien keskellä selviytyminen Australiassa".. Aika hyvin oli pappi sisäistänyt mikä meille on tärkeää..:roue
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

Andreasyan

Onnitteluni sekä Susulille että Jusulille:XXXX

Anne