kiitsa

Aloittaja Marjo, lokakuu 21, 2005, 09:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Marjo

Moikkis,

Olen aika uusi tällä sivustolla, jonka löysin ihan sattumalta kun halusin lukea ihmisten kokemuksia australiasta.
Siis mitä ihmisiä, olen jo saanut mahtavia vinkkejä teidän jutuistanne ja lähtökuume nousee koko ajan...:)

Ihan mahtavaa....

Milka

Kertoisitko blondille, mita sana kiitsa tarkoittaa.

Marjo

joo, anteeksi.
tarkoittaa kiitos....en tiedä et onko tää vaan meidän duuniporukan juttu, mutta kun se nyt tunkee vaan joka paikkaan.

otetaan uudestaan.
kiitos teille, kiitsa.
hih. =)

Raiwå

Marjo :XXXX

Kiitsat sulle että valistit meitä uudella slangisanalla :)



Tervetuloa Foorumiin toivottaa



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Jouko

Kiva että löysit mielenkiintoisia kokemuksia muiden tarinoista ja tervetuloa porukoihin :peukkuy


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org