hostellikortti?

Aloittaja Teerenpeli, syyskuu 15, 2005, 03:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Teerenpeli

Eli hmm... ollaan kaverin kanssa lähdössä kengurumaahan tossa lokakuun alussa ja ny putkahti miäleen toi tommonen hostellikortti. Mikä, mistä ja miks se kannattaa hommata?

viajera

Tästä muistaakseni on ollut enemmänkin keskustelua. Hakutoiminnalla saatte viestiketjut esille.

Kortteja on ainakin YHA, VIP ja Nomad. Minä ostin YHA:n ja VIP:in Australiassa niiden ketjujen hostelleista, mutta tietääkseni ne voi hankkia jo Suomesta ja monista matkatoimistoista yms. Australiassa.  Noista kahdesta oli minulla VIP-kortille enemmän käyttöä, koska olin useammissa sen ketjun hostelleissa yötä. Muuten monissa muissakin hostelleissa, jotka eivät kuulu näihin ketjuihin saattaa saada noilla backpackerkorteilla jonkun dollarin alennuksen. Kannattaa aina kysyä. :peukkuy

Kortit eivät ole hyödyllisiä pelkästään hostellien majoituksia maksaessa. Niillä saa alennuksia monenlaisista asioista. Ennen kaikkea korteista oli hyötyä ostaessa bussi- ja junalippuja. Niistä sai aika tuntuvia alennuksia. Voin sanoa, että kyllä kortit maksoivat moninkertaisesti itsensä takaisin.:)

Teerenpeli

mitähän noi tommoset kortit mahtaa maksaa? suunnilleen...

Jouko

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Nepp

Jos viettää Ausseissa useamman kuukauden ja majailee pääasiassa hostelleissa, kannattaa kyllä hankkia hostellikortti. Harmittaa kun en itse tullut hankkineeksi. Aika monesta hostellista kun saa kortilla alennusta ja joistakin saa jopa kaikilla hostellikorteilla. Eli on sitten enemmän valinnanvaraa mihin hostelliin mennä. Mun mielestä ehkä VIP-kortista ois eniten hyötyä. Niitähän saa hostelleista ostettua, ei pitäis olla ongelma löytää...