Sta-travelin matkavakuutus?

Aloittaja SunSet, heinäkuu 20, 2005, 19:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SunSet

Niin, tämä saattaa nyt olla sellainen tyhmä kysymys, johon en ainakaan hakua käyttämällä löytänyt vastausta. Onko Sta-Travelin matkavakuutukset vain niille jotka matkustavat eurooppaan?
 Itse olen kohta lähdössä eka thaikkuihin+lähiympäristöön pariksi kuukaudeksi ja sitten wh:lla ausseihin.

Tai, toinen kysymys mikä on paras tarjous tai minkä vakuutuksella olette läheneet ausseihin?

Vakuutusviidakkoa jo hieman tutkinut,:itke

SunSet

susuli

Pohjolan 6 kk maksoi 150?/ hlö alle 28 vuotiaalta. Oli jees, mutta eivät korvanneet hajonnutta rinkkaa..
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

SunSet

Tuohan olisi aika edullinen! Täytyypä vilkaista tarkemmin vielä kaikki yksityiskohdatkin. Mun rinkka ei hajoo, se on melko uusi ja hyvää tekoo:D. Tai no eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu, mutta tuon rinkan kanssa luultavasti selviän ainakin seuraavat 10vuotta!

ja hei, miten tuota mieliala-ikonia muokataan? Kun ei oikein tajuu....:sorry

eevis

Sunset :D

mielialaasi voit muokata :D paivittamalla profiiliasi: kun olet kirjautunut foorumiin, mene osoitteeseen http://www.dundernews.com/viestitaulu/memcp.php?action=profile
niin siella on oma kohtansa mielialalle...ja voit myos lisata avatarin ym. ym. :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!

jklan

Me pyydettiin kans tarjouksia vähän joka paikasta, edullisin ja kattavin (saa sukeltaa, surffata ja vaikka hypätä laskuvarjolla, eikä omavastuuta ollenkaan, kattaa myös hammashoidon!) oli selvästi Kilroyn Super-vakuutus. Muistaakseni 202 euroa pää/5kk.

Elaine

Jos on nuori (raja kulkee kai 27-28v) kannattaa kysellä myös vakuutusfirmojen ns. nuorisopaketteja. Ainakin if:illä (vai mikä se entinen pohjola onkaan) ja veritaksella on semmoisia. Niillä saa normaalisti kotivakuutuksen, sairasvakuutuksen ja 30päivän matkavakuutuksen noin satasella/vuosi.

MUTTA, jos semmosen ottaa niin muistaakseni veritaksella ei maksanut kuin 150e lisää kun jatkoi matkavakuutusta koko vuodeksi. Muistaakseni veritaksella ei myöskään ollut erityisiä luokkia tuon harrastamisen suhteen. Eikä sairaskuluissa nipistelty vaikka erikseen tivasin (WH-laisena kun minulla on täällä medicare card), vaan sanottiin että kaikki kulut korvataan, vaikka miten olisin täällä oikeutettu hakemaan korvausta medicarein kautta (ok, kuulosti kyllä enemmän siltä ettei vakuutustäti oikein tästä menettelystä edes tiennyt).. Joka tapauksessa tämä on jopa tullut testattua, jouduin käymään lääkärissä ennen kun sain medicare korttini ja lähetin lääkärilaskun ja lääkkeiden reseptin veritakselle suomeen ja nätisti tuli täydet korvaukset suomen tilille.

Pelkät matkavakuutukset kyllä usein on vakuutusfirmoissa kamalan kalliita.

Nykke

Itselläni on IF:ltä kaikki vakuutukset..Kannattaa kyselläkin tuota kotivakuutusta joka kattaa matkavakuutuksen, koska se tulee yleensä halvemmaksi mitä itse joskus hintoja vertailin. Opiskelijat saa n. 30% alennuksen oman järjestönsä kautta (itsellä tradenomiliitto).

45 vuorokauden jälkeen menee tuo matkavakuutus umpeen eli kannattaa ottaa etukäteen pidennetty matkavakuutus ja mitoittaa se yli matka-ajan. Eli jos olet epävarma oletko esim. 6kk 7kk tai 8kk reissussa kannattaa ottaa 8kk vakuutus ja saat hyvityksen jos palaatkin aikaisemmin. Toisinpäin tehtäessä se on pirun vaikeeta ja maksaa enemmän eli suosittelen että mitoittaa vakuutuksen pidemmälle kuin ajattelee...

// Nykke