Kirjoittaja Aihe: Lenkille!  (Luettu 6833 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sanni

• Knihti
Lenkille!
« : Kesäkuu 25, 2005, 02:11 »
Terve,
Huomasin kauhukseni, etta Melbournen Bagel Beltilla elamisen seurauksena olen alkanut pikku hiljaa levita joka suuntaan! Yksikseen ei ole kiva urheilla, joten ajattelin, etta ehka taalta loytyisi muitakin ihmisia, joita suomenkielinen reippailu kiinnostaisi...

Tarkoituksena on alkaa aamulenkkeilemaan St Kildan rantaa pitkin viikonloppuna leppoisaan tahtiin. Adelaidessa meilla oli kiva pieni tiimi, jonka kanssa holkattiin hitaasti mutta varmasti ja kunto pysyi korkealla kivutta. Ottakaa siis yhteytta, jos tekee mieli mukaan (040 38 12 423). Vauhti on 'etana' eli ei kannata pelastya, vaan tulla mukaan. Superhidas holkka polttaa parhaiten rasvaa!

Olen QLD:ssa heinakuun puolivaliin saakka, mutta sen jalkeen lauantaina ja/tai sunnuntaina lenkkarit saa kyytia!

Milka

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Kesäkuu 25, 2005, 10:04 »
Kerrotko lyhyelle patkalle, miten ihmeessa voisi viela kasvaa pituutta aikuisialla?

Sinahan sanoit levinneesi joka suuntaan... :hahhaa:hahhaa:hahhaa

Nimim. Myoskin Australiassa levinnyt, mutta vain sivusuuntaan

Poissa riaapa

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Kesäkuu 25, 2005, 11:31 »
Jos päädytte hölkkäämään sunnuntaisin, niin voisin tulla mukaan. Lauantaisin kun on Suomi-koulu. Hullua kyllä, mutta ensin pitää hurauttaa autolla sinne St Kildaan, jotta sitten voi reippailla ja sen jälkeen ajaa taas autolla kotiin...

Yritänpä olla yhteydessä heinäkuun puolen välin jälkeen.
Riina

Poissa Tony

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Kesäkuu 25, 2005, 11:36 »
Onneksi olkoon, teistä on tulossa hyvää vauhtia australialaisia:D:D:D:D:D:D:D, ei se mitään sen ihmeellisempää ole. Niinhän sitä sanotaan, että maassa maan tavalla tai maasta pois:D:D:D:D.
No, rehellisesti on myönnettävä, että itsekin jouduin kovasti lenkkeilemään Australiassa, jotten olisi australialaistunut :D:D:D:D:D

Se on kova homma pitää painot kurissa (vai mitä Jaaks:D:D:D:D)

:)Tony

Poissa sanni

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2005, 06:37 »
Moro,

Sivusuuntaan leveneminen on kaynyt suht nopeasti, mutta pituussuuntaan kasvu on ollut vahan hitaampaa... Milka, tule ihmeessa viikonloppuna kokeilemaan, etta nopeuttaako holkka ja raikas meri-ilma vertikaalista leveyttakin!

Mulle sopii seka lauantaisin ja sunnuntaisin lenkkeily. Mennaan ekan kerran lauantaina 23.7. ja sitten myos  sunnuntaina 24.7. Kokoonnutaan vaikka Luna Parkin "suussa" kello 10, ja jos jollakin on parempia ehdotuksia ajan ja paikan suhteen niin antaa tulla. Laittakaa vaikka tekstia edellisena iltana, jos olette tulossa, niin tiedan odottaa.

Kivaa! Toivottavasti on hyva ilma ja saadaan iso porukka kasaan!
:peukkuy

Poissa Jukka

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2005, 15:15 »
Tony :hahhaa:hahhaa:hahhaa:hahhaa:hahhaa,

En ole koskaan nähnyt niin isoja naisia kuin Balille matkustavat Aussit!

Vain mun kommentti, ei tarvi ottaa kantaa.

Jukka

Poissa sanni

• Knihti
Kaikki mukaan!
« Vastaus #6 : Heinäkuu 29, 2005, 03:59 »
Moro!
Viime sunnuntaina saasta huolimatta oli mukava holkata ja olo oli taivaallinen lenkin jalkeen. Nyt sama aika ja paikka, eli Luna Parkin 'suussa' sunnuntaina 31.07. kello 10. Holkkaillaan rennosti  tunti merimaisemissa. Kaikki kykenevat, tulkaa mukaan ja laittakaa viestia 040 3812 423 etta tiedetaan odotella!
Sanna

Poissa riaapa

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : Heinäkuu 29, 2005, 10:15 »
Kääk!!! Unohdin ihan kokonaan! Olin kyllä flunssan kourissa, joten en olisi pystynytkään juuri hölkkäilemään. Uusi yritys tänä sunnuntaina... :sormetr
Riina

Poissa sanni

• Knihti
Uusi aika
« Vastaus #8 : Elokuu 09, 2005, 00:09 »
Moikka,

Lenkkeilyaikaa on aikaistettu: nahdaan siis sunnuntaisin siina Luna Parkin edessa edelleen, mutta jo klo 9.45. Holkataan vuoroin St Kildan rantaa tai Albert Laken ympari riippuen siita, kumpi reitti tuntuu kivoimmalta!

Nahdaan!

Sanna

Poissa riaapa

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : Elokuu 09, 2005, 13:28 »
Moikka moi!

Mukaan vaan rohkeasti muutkin "rapakuntoiset"! Liityin seuraan toissasunnuntaina enkä todellakaan ole hyvässä kunnossa, mutta aurinkoisessa säässä suomea pulputtaessa tunti hurahti lähes huomaamatta. Tosin tämä rapakuntoinen kääntyi jo vähän aikaisemmin takaisin, eikä muut tytöt pilkanneet yhtään... :P

Yritän taas muistaa ensi sunnuntaina! Nähdään!
Riina

Poissa sanni

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #10 : Elokuu 23, 2005, 05:49 »
Hei!

Sunnuntaina 21.08. juostiin Susannan kanssa Queen of the Lake 10km, eika edes tehnyt tiukkaa... ;) No, ehka vahan!

Yllattavaa Suomi-vahvistustakin loytyi - Krista, tule mukaan sunnuntailenkille, jos St Kilda ei ole liian kaukana!

Ens sunnuntaina taas sitten normaalisti 9.45 Luna Parkin edesta lahto, eli kaikki mukaan vaan!

Sanna (040 3812 423)

Poissa sanni

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #11 : Helmikuu 17, 2006, 06:31 »
Moro!

Pitkaksi venahtaneen joulubreikin jalkeen juoksentelu jatkuu ensi sunnuntaina, eli 19.02. Paikka ja aika sama, eli Luna Park ja 9.45.
Tulkaas mukaan, kuka teki kunnonkohotus-UV-lupauksia?
Sanna:P

Poissa SunSet

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #12 : Helmikuu 17, 2006, 10:58 »
Hmm.... Talleen ehka vahan aiheesta poiketen: mita mielta jengi siis yleensa on, ovatko aussit lihavia vai laihoja vai jotain silta valilta?
 Itse oon vahan ihmeissani viela sen suhteen. Sydneyssa tuli valilla katukuvaan oikeita jenkki-ilmestyksia:o, muuten aika suomalaisen kokoista jengia :roue
 Nyt taalla Surfers Paradisessa ei nae kuin treenattuja naisia ja miehia. Itse levisin kilon Sydneyssa ja sekin on liikaa! Tunnen itseni isoksi naitten pienien aussi-naisten rinnalla! Vai onko Gold Coast aussien Hollywood, jossa kaikki treenaavat hullun lailla pysyakseen laihoina?

Itse ainakin olen tassa jo useamman kuukauden matkustaneena joutunut toteamaan, etta a) ainakaan taalla ausseissa ei ole yhta helppoa syoda terveellisesti kuin esim. aasiassa ulkona. Varmasti loytaa kiinalaista ym. safkaa jos jaksaa vahan nahda vaivaa, mutta siinahan se onkin kun ei jaksa :D
 b)Liikkuminen jaa vahemmalle pidemman paalle. Reissaamisen aloitettuani nuuhkin joka kolon kun saavuin uuteen kaupunkiin. Enaa ei jaksa ihan niin aktiivinen olla. Ja lisaksi en reissaa ihan niin ahkeraan enaa, vaan vietan yleensa 1-2 viikkoa samassa paikassa. Rasittavaa valilla yrittaa ottaa selvaa missa on se lahin kuntosali ja paljonko maksaa ja voiko menna ilman jasenyytta ja plaaplaa. Juoksulenkkarit on, mutta en rakasta juoksemista niin paljon etta haluaisin kayda joka paiva lenkilla.
 Eli ratkaisu leviamispulmaan: syo vahemman kuin kulutat :hahhaa. Pystyisipas itse toteuttamaan tuota, mina kun rakastan ruokaa :D

Tata visaista, maailman rauhaan vaikuttavaa kysymysta pohtii siis
 SunSet:hahhaa

Poissa sanni

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #13 : Helmikuu 19, 2006, 21:51 »
Eikos nama aussit kilpaile tiukasti valtojen kanssa maailman ylipainoisimpien kansojen tittelista? Toivottavasti suomalaiset ei ole viela mukana samassa sarjassa! Ei taalla Melbournessa ainakaan kauhean trimmattua porukka nayta olevan, eli ei ole tullut komplekseja oman koon suhteen. Kylla taalla olis kaikenlaisille personal trainereille ja dieticianeille varmaan paljon toita.
Ja joo, oma ruokavalio on muuttunut aika hurjasti aina sen mukaan missa maassa oon asunut. Taalla tulee syotya paljon enemman kaikenlaista prosessoitua ruokaa (paitsi kun ollaan anoppilassa, missa on takapihalla aivan upea kasvimaa ja vihannekset ja hedelmat saadaan tuoreena poytaan -unelma, mut ne asuukin QLD:ssa eika taalla betoniviidakossa!) ja kaikki 'normaalit' ja terveelliset ruoka-aineet taytyy ostaa erikoiskaupasta (tuorehiiva, leseet, ohra ja muut jyvaset seka kaikki muu 'alkuperaisaines', johon ei ole lisatty suolaa ja sokeria ja e-aineita ja paranteita ja muuta sellaista).
Ja pikaruokaa kansa syo taalla ihan hulluna, ainakin oman kokemuksen mukaan. Mut loytyyhan taalta ihan tervettakin porukkaa ja tosiaan haaveilen siita, et sais oman kasvimaan, kun taallahan voi kasvattaa melkein mita vaan ympari vuoden, kun ei tule sita lunta niin paljon talvella!

Poissa SunSet

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #14 : Helmikuu 20, 2006, 12:12 »
Juu, minahan en ole sanomaan viela mitaan, kun en ole kauhean paljoa tata maata kiertanyt. Mutta jotenkin ero oli vain niin suuri Sydneyn ja Surfers Paradisen valilla....Vai ovatko sitten ne vahan isokokoisemmat ihmiset jossain piilossa taalla rannikolla..?
 Juu, oon kylla huomannut etta paljon kaikkea roskaa syodaan..  Ite oon yleensa aluksi aika tiukka, mutta mita enemman viettaa aikaa jossain muussa maassa, sita enemman tulee alttiiksi houkutuksille...ja aina ei ole se vakkari punttis siina nurkan takana niin ku suomessa....
 Ois ihanaa jos hedelmat ois taalla vahan halvempia...Ne on mulle ku karkkia! Mutta kun ne on niin kalliita niin ei niita viitti ostaa samanlaisia 5kg sakkeja kuin thaikuissa, siella irtosi jollain dollari/kilo mandariinit :peukkuy

Poissa sanni

• Knihti
Run for the Kids
« Vastaus #15 : Helmikuu 22, 2006, 21:33 »
Run for the Kids -lenkki juostaan 09.04. Matkaa 14,7km ja varsin mielenkiintoista reittia (Bolte Bridge ja Domain tunnel). Hinta on 25 dollaria paalta, josta suurin osa menee hyvaan tarkoitukseen.
Tulisko meista suomiholkkaajista 6 hengen tiimi? Ilmoitelkaa itsestanne! Myos lyhyempi lenkki on tarjolla. Lisatietoa: http://www.runforthekids.com.au/r4k/

Sanna

Poissa sanni

• Knihti
St Kildan lenkit tauolla
« Vastaus #16 : Heinäkuu 14, 2006, 01:15 »
Moi,

St Kildan lenkkiporukka on tauolla... Susanna on lahtenyt takaisin Suomeen ja mina odottelen vauvaa syntyvaksi joulukuun alussa. Mut heti kun synnytyksesta tokenen ja saan vauvan karryyn, niin ulkoilu jatkuu. Ekaks ehka kavelyn merkeissa tosin...