Metsään...?

Aloittaja deirda, toukokuu 04, 2005, 01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

deirda

Moikka!!
Olen lähdössä ensi lokakuussa australiaan working holiday viisumilla ja pyrkimys olisi suorittaa ainakin vähän työharjoittelua paikanpäällä.
Opiskelen metsätalousinsinööriksi ja kaikki metsään ja "vihreään" liittyvä todennäköisesti käynee. (esim puutarhat, puistot, istuttamiset, luontomatkailu ym.ym)

Tälläisiä hommia varmaan löytää (toivottavasti) parhaiten paikan päällä mutta ongelmaksi muodostui että saisin koululta aika kivan kokoisen stipendin JOS minulla on esittää harjoittelupaikka etukäteen!!!!
Eli jos kukaan tietää MITÄÄN alaan liittyvää yritystä/ihmistä olisin ikionnellinen!!!Harjoittelun ei tarvisi kestää  minimissään kuin nelisen viikkoa(tietysti mahdollisesti pitempään) eikä tarvi maksaa palkkaa!!!
Olen kyllä netistä kolunnut kyseisiä yrityksiä mutta aattelin kokeilla tätäkin kautta:)

Sitten toinen juttu mihin en löytäny selkeää vastausta...eli mikä ihmeen puhelinhaastattelu?:confuse
tehdäänkö semmoinen vaan tietyn viisumin hakijoille vai kaikille? ihmettelen vaan kun en oo ikinä kuullukkaan tommosesta. viisumit pitäs kohta panna vetämään ja ois kiva varautua jos sieltä joku soittelee......:D

Kiitoksia paljon etukäteen:god:

jounij

Juu, vain pysyvän oleskeluluvan hakijoita haastatellaan. "Työlomaviisumin" saa parhaimmillaan muutamassa tunnissa eikä sitä varten kukaan soita haastatellakseen sinua. Toivottavasti joku muu osaa auttaa työpaikan haun suhteen.

Onnea etsinnälle toivottaen
Jouni
Canberra

Jaaks

Deirda,

Et kertonut mihinka pain Australiaa aiot :?

Voisit esimerkiksi yrittaa paikallisilta City Councileilta heidan puisto osastoihin.  Tiedan, etta ainakin Brisbane City Council ottaa "toihin" lukuisia harjoittelijoita.

Tassa heidan sivunsa:
http://www.brisbane.qld.gov.au/BCC:STANDARD:1907791651:pc