iso lasku?

Aloittaja leppasalmi, tammikuu 26, 2005, 01:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

leppasalmi

Hei kaikki sairaanhoitajat siellä alhaalla!
Olen hankkiutumassa sinne itsekkin. Nyt kun prosessi etenee niin tuntuu että rahapussi on tyhja jo pitkän matkaa ennen lentolippujen ostoa. Mikä on teidän kokemuksenne aiheesta?
Onko joku laskenut paljon meni rahaa notaareihin, lääkäreihin, kääntäjiin, kielikokeisiin, viisumiin ja muuhun vaadittavaan ennen ku pääsi lähtemään?:nuttu:

jounij

Jep, monikin täällä on vanhoissa viesteissä ynnäillyt noita kuluja. Konsensus tuntuu liikkuvan tuolla 2000 euron tietämillä, mikäli näppituntumani on oikea. Sen päälle siis pitää ostaa vielä lentoliput. Lueskelepa vanhoja viestejä. Tämän sivuston haku-toiminto on ystäväsi!

Neuvoo
Jouni
Canberra

Silppu

Parin tuhannen euron luokkaa kulut myös meille oli, vaikka ei sairaanhoitajakategoriassa haettukaan.

Lisäksi tuhottoman paljon aikaa meni erinäisten papereiden metsästykseen. -hintansa silläkin....

Sairaanhoitajille tuo itse hakuprosessi on kuitenkin nopea jos luvat ja muut on kunnossa, veikkaan että alle 3 kk.

Silppu

susuli

Minä tykkäsin rikosrekisterin ja yk- joukkojen erikoislausuntojen kääntämisestä, oli "halpaa kuin saippua". Kuka täällä laskee, meidän perheessä on naurettukin moneen otteeseen että vaikka persaukisia ollaan, silti meillä kaikki lasketaan tuhansissa euroissa...;)
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-