Riku

Olihan meillä makosat iltamat helsingissä Young Finnsin tiimoilta, mutta täytyy myöntää että tuo core group:in poissa olo tuntui, eikä meno yltänyt ihan samoihin desipeleihin kuin aikoinaan omana aikanani Sydnyssä... Mutta hauskaa kuitenkin oli perinteen mukaan ja ihan itteä alkaa hirvittämään tää iän ikuinen puheripuli, nytkin kurkku käheenä piti taas lähteä kotiin. Mutta tällä kertaa jo kerkesin juomaan tuopin jos toisenkin

Mä en varmaan enää kauaa pysty vetoomaan siihen että olen ujo

Ja nyt kun olen lueskellut näitä juttuja taas täällä dunderissa niin täytyy kait se kesäkuunkin Suomen Young Finns järjestää, niin moni jäi tuosta torstain illasta puuttumaan

Sain myös hääkutsun Sydney:in ja matka jalkaa vipattaa aika ajoin liikaakin... vastaus roikkuu vieläkin ilmassa, mahdollisen lottovoiton toivossa
Mutta näillä terveisillä ihanaa talven alkua sinne Sydneyn suuntaan. Kurikassa kesä

+15 astetta lämmintä ja aurinko paistaa ( vaikkakin pohjoistuuli on ajoittain melko navakka

)
Take care my friends!!

ps. Raivo... loistava idea toi ryhmä buukaus lennoille, ehkä tässä kesäkuussa uudemman kerran yritystä, teillä on siellä Sydneyssä Young Finns kuitenki ensi, niin siellä huutokauppa pystyyn lennoista