Alkuperäinen postittaja aikaihminen
Raivo hyvä, mistä moinen nurja mieli...
Niin että sinne vaan Raivo, ensin juhliin ja sitten vaikuttamaan.
No, mekin tullaan sitten varmaan tyttären kanssa.
Nurja mieli?
Olen itse jo kirjoittanut historiikkini saapumispäivästä nykypäivään tänne Dunderiin.
Ekaa kertaa eilen avasin SSF kotisivut, ja heti iski silmääni Young Finns sanat.
Nostin asian esille yhdestä syystä!
Olen jo 28v seurannut läheltä ja vierestä & kaukaakin seuratoimintaa.
Pienetkin asiat voivat vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin, ja vastaavasti heidän mielipiteet voivat vaikuttaa muihinkin ihmisiin.
Positiivisesti tai negatiivisesti.
Jos olette lukeneet Raivon kirjoituksia aikojen mittaan? Olette ehkä saaneet kuvan, rakentavasta luonteesta?
Jos ette? So Not!
Otan yleensä kantaa asioihin, niiden vaikuttavissa piirteissä, tai siina muodossa, joihin olen nähnyt ihmisten reagoivan 'seuratoiminnassa'.
Jos tyylini ei miellytä kaikkia? En ota siitä nokkiini, koska se on osa yhteisötoimintaa.
Ensin juhlimaan, ja sitten vaikuttamaan?
Nyt en ota henkilökohtaisesti tuota kommenttia, koska et tunne historiaani seuratoiminnassa.
Selvennän vain yhdellä lauseella sitä.
Olen 10v lepotauolla seuratoiminnasta.
Katsotaan sitten 2007 uudestaan, jos jaksan aloittaa lasteni innostamisen seuraavana sukupolvena 'taistelemaan' sukupuuttoon kuolevaa yhteisötoimintaa elvyttämään.
Enkä myöskään luule olevani korvaamaton, enkä usko koko toiminnan kaatumiseen 'jos en ole mukana kannattamassa.
Ennen sitä tulee kuitenkin tapahtua muutama radikaali muutos kyseisellä toimintaalueella.
JA siitä on jo kymmenet vuodet kirjoitettu mielipidepalstoilla.
Tulen Lauantaina juhlimaan joulua SSF järjestämään tilaisuuteen, ja vaikutan omalla tavallani siellä & jäkeenpäin muualla.