Halvimmat lennot

Aloittaja international, lokakuu 17, 2004, 23:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VonLoST

Noniin, viimein sain ostettua liput, sellaisen 5 kk:n hintavertailun ja jahkailun jälkeen. Ebookersilta HKI-FRANKF-SYD menopaluu 930e. Jahkailua pidensi se että paluupäivän muuttomahd. oli melkein se tärkein asia ja se tuntui vaihtelevan joka lennolla, vaikka olisi ollut sama lentoyhtiö. Varsinkin hinta, joka vaihteli 60- 400 dollarin välillä. Juurikin tässä lipussa se kustantaisi n. 100e.
Mutta niinhän siinä kävi että kun olin maksanut liput niin sen jälkeen kesti 3 päivää(!) että bookers kirjoitti lipun, no, sehän ehti nousta hinta 80e tämän 3n pvn aikana ja piti sitten se vielä maksaa. Meinasin alkaa Bookersille kitiseen mutta enpä sitten jaksanu, aika hyvä hintahan tuo silti on.
Joten viimein pääsee keskittyyn olennaiseen eli odottamiseen,
18.8 Oulusta liikkeelle ja 21.8 perillä...

Leokatti

Löytyipä Zujilta hullun halvat liput Suomen reissulle. :peukkuy  $1820 suosimalleni reitille MEL-HKG-HEL-KUO ja takaisin. Lähtö Tapaninpäivän iltana ja paluu 3 vkoa myöhemmin. Kun meitä lähtee 3 hlöä niin alennus $500/lippu tuntuu jo jossain.  :XXXX
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

magneettiX

Olen ihan tyytyväinen noihin omiin lippuihin jotka sain hintaan 1056€ peruutusturvan sun muiden kanssa ebookersilta. 28.11 on lähtö ja sitten neljän kuukauden päästä takaisin, pääsee talvea pakoon aika mukavasti :3

En pistä lentöyhtiöitäkään pahakseni kun ensimmäin lento on Manchesteriin Finnairilla josta vaihdetaan sitten Etihadin koneeseen jolla pääsekin Adu dhabin ja Singaporen kautta Brisbaneen :)

Kyllä niitä lentoja löytyy loppujen lopuksi kohtuu halvalla kun jaksaa etsiä ja ei etsi lähtöä vain yhdelle päivälle.Joustaminen kannattaa :3

Baazu

Kannattaa ihmetellä www.worldticketcenter.nl  osotteesta, varsinkin jos lähtee Damista saa suht huokeella. Esim, Tammikuu 15. 2010 meno ja lokakuun 15 paluu (534 + 177 Taxes) = EUR 711   

Al

Meikalainen ei liikaa maksellut. Air Asian omilta sivuilta, RUOTSINKIELISENA (hinnat vaihteli euroissa oli kalliimpi kuin mita esim. kruunuina tai punnissa) ARLANDASTA.

Oma matkani oli yhdensuuntainen
Tampere-Arlanda 40e
Arlanda-Bejing-Sydney 420e
= 440e

Eli kannattaa todellakin etsia niita lentoja JOS haluaa saastaa rahaa, olisimme saaneet halvemmalla jos olisimme lahteneet aikasemmin, muttei tajuttu ett hinnat vaihtuu mita lahemmaks mennaan. Olimme viikon ruotsissa tatini luona (ei ollut pakollinen  :) ) josta sitten kohti Sydneyta. Niin ja eri paivilla on eroa.


Jos viela halvemmalla haluaa menna, niin Suomesta Kuala Lumpuriin tai vastaavaan ja sielta Ausseihin, kaverit olivat paasseet 320e Honkkariin. Mutten tieda tasta sen enempaa.



Offtopic: Jouko voitettiinko me tanaan sabassa? ;)

Terv. Lisaa tohon nimimerkkiin muutama kirjain lisaa. (+maalitykki :D :D )

Silppu

Oliko halvalla reitilläsi kyseessä AirAsia vai mahdollisesti AirChina?

aitto-oja

Lainaus käyttäjältä: Silppu - maaliskuu 17, 2010, 09:35
Oliko halvalla reitilläsi kyseessä AirAsia vai mahdollisesti AirChina?


Yhdensuuntainen lento Brisbane-Kuala Lumpur-Lontoo näytti maksaneen 330 euroa ja AirAsialla.

Inkaa

Mä kattelin suoria lentoja Helsingistä Brisbaneen ja hinnat liikkuu 708-760 euron välillä.

Täytyypä ruveta kattomaan sitten toisella kotimaisella tuolta AirAsian puolelta  :pepsodent
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

Inkaa

Lainaus käyttäjältä: Inkaa - toukokuu 07, 2010, 09:28
Mä kattelin suoria lentoja Helsingistä Brisbaneen ja hinnat liikkuu 708-760 euron välillä.

Täytyypä ruveta kattomaan sitten toisella kotimaisella tuolta AirAsian puolelta  :pepsodent

Al,
:D Mistäs siis kattelit ruotsinkielellä noita lentoja? Air Asiahan ei lähde Arlandasta tai Ruotsista ylipäätään? Vaiköö?
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

Inkaa

Helsinki to London Gatwick Dep 24 October 2010 21:45 Arr 24 October 2010 22:45 Flight 8966 1 Adult 1 x €31.99 (Easyjet)

D7 2009 London(STN) to Kuala Lumpur LCCT(KUL)
Mon 25 Oct 2010
Depart 2100 Arrive 1700 n. 330 e (AirAsia)

D7 2702 Kuala Lumpur LCCT(KUL) to Gold Coast (Brisbane)(OOL)
Wed 27 Oct 2010
Depart 2125 Arrive 0725 n. 121 e (AirAsia)

yht. n. 483 + siirtyminen Lontoossa ja tietty yöpymiset.

Näyttäisköhän noi väliajat riittävän? Mä oon tosi uus näiden lentojen sumplimisen kanssa, joten aattelin yöpyä Lontoossa ja Kuala Lumpurissa molemmissa yhden yön verran  :coolh
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

Inkaa

Lainaus käyttäjältä: Inkaa - toukokuu 07, 2010, 09:55
Helsinki to London Gatwick Dep 24 October 2010 21:45 Arr 24 October 2010 22:45 Flight 8966 1 Adult 1 x €31.99 (Easyjet)

D7 2009 London(STN) to Kuala Lumpur LCCT(KUL)
Mon 25 Oct 2010
Depart 2100 Arrive 1700 n. 330 e (AirAsia)

D7 2702 Kuala Lumpur LCCT(KUL) to Gold Coast (Brisbane)(OOL)
Wed 27 Oct 2010
Depart 2125 Arrive 0725 n. 121 e (AirAsia)

yht. n. 483 + siirtyminen Lontoossa ja tietty yöpymiset.

Näyttäisköhän noi väliajat riittävän? Mä oon tosi uus näiden lentojen sumplimisen kanssa, joten aattelin yöpyä Lontoossa ja Kuala Lumpurissa molemmissa yhden yön verran  :coolh

Depart: Tampere 15:40 Arrive: London Stansted 16:30
Fare:   29.99   EUR Online Check-In:5.00EUR Taxes/Fees:0.00EUR Total Price:34.99EUR
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

minna---

Itse sumplin menopaluun JetStar-Aeroflot -yhdistelmällä Tokion ja Moskovan kautta (Gold Coast - Tokio - Moskova - Helsinki -Moskova - Tokio - Gold Coast). Jetstarilla pääsee Japaniin niin halvalla, että jos löytää edes kohtuullisen edullisen lennon välille Japani-Suomi, niin tää reititys alkaa olla jo aika kannattava.

J?ck

Lainaus käyttäjältä: Inkaa - toukokuu 07, 2010, 09:55
Helsinki to London Gatwick Dep 24 October 2010 21:45 Arr 24 October 2010 22:45 Flight 8966 1 Adult 1 x €31.99 (Easyjet)

D7 2009 London(STN) to Kuala Lumpur LCCT(KUL)
Mon 25 Oct 2010
Depart 2100 Arrive 1700 n. 330 e (AirAsia)

D7 2702 Kuala Lumpur LCCT(KUL) to Gold Coast (Brisbane)(OOL)
Wed 27 Oct 2010
Depart 2125 Arrive 0725 n. 121 e (AirAsia)

yht. n. 483 + siirtyminen Lontoossa ja tietty yöpymiset.

Näyttäisköhän noi väliajat riittävän? Mä oon tosi uus näiden lentojen sumplimisen kanssa, joten aattelin yöpyä Lontoossa ja Kuala Lumpurissa molemmissa yhden yön verran  :coolh

Mulla melkein sama reitti, tosin kuukautta aikaisemmin. Ajattelin kyllä yöpyä molemmissa mestoissa useamman yön niin tulee nekin paikat nähtyä. Ja Lontoo - KL välille ykkösluokan sohva, ei paljo huvita istua 12 tuntia ahtaasti. Vähän kyllä mietin samaa peliliikettä KL-GC välille, sekin kun taisi olla jotain 8 tuntia.

Tosin nyt arvon jos lentäisi suoraan itäänpäin, tuhkapilviä karkuun. Finskillä jonnekkin ja sieltä sitten esim AirAsialla.. ehdotuksia otetaan vastaan.

J?ck

Nyt meni arpomiseksi.. Eli minne tekisi viikon välilaskun, Peking, Shanghai vai Tokio, miksei myös Osaka? Japanista pääsisi suht edukkaasti JetStarilla Gold Coastille, Kiinasta taas AirAsialla Kuala Lumpurin kautta hiukan kalliimmalla.. Vitsin vaikeita päätöksiä  :pepsodent Kauankohan kestää lentää japanista Gold Coastille? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä Jet Star yhtiöstä?

Inkaa

Millä hinnalla ootte löytänyt lentoja Japaniin/Kiinaan? Mä kun kattelin ainaki Jetststarilta Japaniin niin ne makso jotain 500e plus vielä sit lento tietty Ausseihin. Ei se Japanikaan paha setti olis kyllä, mut kavereilta oon kuullu tosi positiivista palautetta Air Asiasta. Hmm, meneepä vaikeeks :D päivämääräki pitäs kohta päättää. Lentoseurakaan ei olis pahitteeksi joskus lokakuun aikoihin ;)
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

Inkaa

Jäck, milloin oot lähdössä suunnilleen? (:
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

J?ck

Syyskuun alussa ois meno. Kattelin killroyn kautta ja AirChina(finnair) lentää Pekingin kautta Tokioon johonkin 550€ hintaan. Eihän se ilmaista ole, mutta tuon taidan valita. Joku 330€ taisi olla Tokio - GC. Halvemmalla ois tietty päässy jos olisi ollut aikaisemmin liikkeellä.

jounij

Lainaus käyttäjältä: Jäck - toukokuu 19, 2010, 07:30
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä Jet Star yhtiöstä?

Jetstar on Qantasin omistama halpoihin lentoihin erikoistunut yhtiö. Eli niillä lennoilla joutuu mm. ruo'asta ja juomasta maksamaan. Viihdekeskus (tv, musiikki, pelit) ei myöskään kuulu hintaan, vaan on erikseen vuokrattavissa. Kerran lensin Jetstarin kyydissä Mellunmäestä Bangkokiin. Kyllä sen kesti. Maksullisuudestaan huolimatta palvelu oli ihan OK. Ajankuluksi katselin leffoja omalta läppäriltäni...


Tuumaa
Jouni
Canberra

minna---

Mulla maksoi Gold Coast - Tokyo - Gold Coast 480 dollaria (joka on tällä hetkellä noin 335 €, muutama kuukaus sitten vähemmän). Yhtiöstä mulla on kokemusta vaan kotimaanlennoilta, parin viikon päästä tältä pätkältä... Kotimaanlennoilla toimii kyllä ihan samallalailla kuin mikä tahansa muu - tarjoiluista vaan joutuu maksamaan, mutta se nyt loppupeleissä on aika pieni haitta.

aitto-oja

Lainaus käyttäjältä: Jäck - toukokuu 19, 2010, 07:30
Nyt meni arpomiseksi.. Eli minne tekisi viikon välilaskun, Peking, Shanghai vai Tokio, miksei myös Osaka? Japanista pääsisi suht edukkaasti JetStarilla Gold Coastille, Kiinasta taas AirAsialla Kuala Lumpurin kautta hiukan kalliimmalla.. Vitsin vaikeita päätöksiä  :pepsodent Kauankohan kestää lentää japanista Gold Coastille? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä Jet Star yhtiöstä?

Tanaan piti lentaa Jetstarilla Brisbanesta Sydneyn ja lento oli peruttu. Buukkasivat mut Qantaksen lennolle ilman lisakuluja ja sain itse valita otanko 20min aikasemman vai myohemman lennon verrattuna alkuperaiseen. Joten ei valittamista ja muutenkin Jetstar on ollut ihan jees, vaikka olen vaan lentanyt Australian sisaisia lentoja. Jos haluaa maksaa niista sampyloista ja elokuvista niin sitten toki Qantaksella  8) Tahan asti olen parjannyt ilman  :peukkuy

J?ck

Joo alkaa toi Tokyo varmistumaan kohteeksi. Siellä jos viikon seikkailisi, niin tulisi nähtyä edes ripaus siitä suuresta kaupungista. Jet Starilla ausseihin, mitä tutkin niin se lento on jotain 9h, eli suht sama kuin Helsingistä Nykkiin, eli kyllähän sen kärsii. Saakos tuolla valita istumapaikkojaan ennakkoon?

Leokatti

Kyllähän ne paikat voi yleensä varata etukäteen, mutta niihin saattaa tulla muutoksia, jos lentoyhtiö päättää vaihtaa konetyyppiä etc. ennen lähtöä. Kannattaa pitää paikkavarausta silmällä, jos on tarkka siitä, missä istuu.

Ja muistakaa nyt tarkistaa ne matkatavarasäännökset, kun lennätte halpalentoyhtiöillä.
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

J?ck

Ok, joo kilomääriä tässä on syynätty. Aika tarkkaan saa pakata. Halpalentojen tavaramäärissä tämä uusi Norjalainen joka lentää Tukholmaan ja Osloon taitaa olla poikkeus kun niillä saa ottaa 50 kiloa mukaan! 10kg käsimatkatavaroissa ja 2x20 ruumaan. Lisämaksua ropisee jos laukun paino ylittää 20kilon rajan, 7€/kilo. n.40€ maksaa lento Tukholmaan. Olisiko kellään tietoa että pääseekö sieltä erityisen edullisesti Aasiaan? Eilen koitin etsiä suoria halpoja lentoja, mutta aika nihkeetä oli.

kaurahiutale

Jos on Norwegianista kyse niin kyllähän niilläkin laukut maksaa ruumaan laitattaessa.

J?ck

Joo se laukun maksu(8€/laukku) sisältyy jo tuhon 40€ hintaan.. :P Jotain 29€ on pelkkä lento niillä.

Leokatti

Muistakaa nyt sitten tarkistaa myös jatkolentojen matkatavaramääräykset. Esim. JetStarilla on kolme eri luokkaa, joissa sallittu määrä vaihtelee 0 ja 30 kg välillä. Jokaisesta extrakilosta joutuu sitten maksamaan paikasta riippuen n. $20/kg eli se 50 kg sallittua painoa tulee aika kalliiksi jossain matkalla, jos sallittu kilomäärä yhtäkkiä tippuukin esim. 20 kiloon, nollasta nyt puhumattakaan.
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

J?ck

Liput ostettu, syyskuun puolivälissä Tokion kautta Gold Coastiin. Viikko Tokiossa, ei hajuakaan mitä siellä tekisi, muuta kuin katsosi ihmisvilinää  :pepsodent Matkatavarat: Air China (Finnair) 5 + 20 ja JetStar 10 + 20. Täytyy aika tarkkaan punnita siis.

Mitenkäs kun on tsykäilyvalo ja sukellusvalo, niin niitten akut, saako niitä laittaa ruumaan menevään laukkuun? Entä sukelluspuukko, jätänkö suosiolla kotiin?

Henni

Me varattiin Sta-travelilta "nuorisoliput (ite 25 ja huonompi puolisko 29 ;) tosi nuoria)".
Lennetään Quantasilla Frankfurt-Singapore-Melbourne... yhelle suunnalle tuli hintaa 420€.

teemuse

Mites vaihteleeko noiden lentojen hinnat vuodenajasta riippuen?
Kun nyt kattelee esim. kesäkuun lentoja niin paljon ovat keskimäärin halvempia kuin elokuussa, mutta taas saman hintaisia kuin myöhemmin syksyllä. Eli johtuuko tuo vain siitä kuinka kauan lentoon on varauspäivästä? ja mikä luokitellaan äkkilähdöksi? Onko esim 2vko ennen varaaminen jo paljon halvempaa?
Olen oikea aloittelija näiden kanssa  ???

Uuno

Itse hommasin hki-berliini-bangkok 306€ ja phanganin fullmoon partyjen kautta kuala lumpuriin maateitse, josta lento gold coastille 125€

Sarri

Halvin lento, minkä löysin syyskuulle oli  n. 580e, hki-geneve-abu dhabi-sydney. Yritin kyllä katella mahd. monesta eri paikasta ja vertailla, mutta tuon halvempaa en löytäny..

mikkis

Lainaus käyttäjältä: Inkaa - toukokuu 19, 2010, 07:42
Millä hinnalla ootte löytänyt lentoja Japaniin/Kiinaan? Mä kun kattelin ainaki Jetststarilta Japaniin niin ne makso jotain 500e plus vielä sit lento tietty Ausseihin. Ei se Japanikaan paha setti olis kyllä, mut kavereilta oon kuullu tosi positiivista palautetta Air Asiasta. Hmm, meneepä vaikeeks :D päivämääräki pitäs kohta päättää. Lentoseurakaan ei olis pahitteeksi joskus lokakuun aikoihin ;)

Aika haka näytät olevan noissa lippujen etsimisessä:). Oon vuodenvaihteessa lähdössä ausseja kohti ja ehkä uuteen-seelantiin..Mitä reittiä meet ja missä ajattelit käydä ja kuinka pitkään???

jRockS

Lainaus käyttäjältä: mikkis - kesäkuu 15, 2010, 01:19
Lainaus käyttäjältä: Inkaa - toukokuu 19, 2010, 07:42
Millä hinnalla ootte löytänyt lentoja Japaniin/Kiinaan? Mä kun kattelin ainaki Jetststarilta Japaniin niin ne makso jotain 500e plus vielä sit lento tietty Ausseihin. Ei se Japanikaan paha setti olis kyllä, mut kavereilta oon kuullu tosi positiivista palautetta Air Asiasta. Hmm, meneepä vaikeeks :D päivämääräki pitäs kohta päättää. Lentoseurakaan ei olis pahitteeksi joskus lokakuun aikoihin ;)

Aika haka näytät olevan noissa lippujen etsimisessä:). Oon vuodenvaihteessa lähdössä ausseja kohti ja ehkä uuteen-seelantiin..Mitä reittiä meet ja missä ajattelit käydä ja kuinka pitkään???

Itse olen lentämässä Melbourneen syyskuun puolenvälin hujakoilla Lontoosta Pekingin kautta. Lento maksoi varaushetkellä 27.4. hieman alle 500 euroa. Onko jollain kokemusta mahdollisista polttoainekuluista, joita näillä pitkänmatkanlennoilla ehkä peritään? Alla on China Easternin kone.

olenanna

Olen kuullut huhua, että Sydneystä lentolippu Suomeen olisi huimasti halvempi sydneystä ostettuna. onko todella näin vai olenko joutunut hämätyksi  :pepsodent

Inkaa

Lainaus käyttäjältä: mikkis - kesäkuu 15, 2010, 01:19
Lainaus käyttäjältä: Inkaa - toukokuu 19, 2010, 07:42
Millä hinnalla ootte löytänyt lentoja Japaniin/Kiinaan? Mä kun kattelin ainaki Jetststarilta Japaniin niin ne makso jotain 500e plus vielä sit lento tietty Ausseihin. Ei se Japanikaan paha setti olis kyllä, mut kavereilta oon kuullu tosi positiivista palautetta Air Asiasta. Hmm, meneepä vaikeeks :D päivämääräki pitäs kohta päättää. Lentoseurakaan ei olis pahitteeksi joskus lokakuun aikoihin ;)

Aika haka näytät olevan noissa lippujen etsimisessä:). Oon vuodenvaihteessa lähdössä ausseja kohti ja ehkä uuteen-seelantiin..Mitä reittiä meet ja missä ajattelit käydä ja kuinka pitkään???

No en kyllä oikeastaan ollenkaan haka :D Tää palsta on auttanut toooosi paljon noiden lippujen suhteen. Tarkoitus olis lähteä loka-marraskuussa ja aloittaa Sydneystä, treffata kavereite Melbournessa ja/tai Brisbanessa ja takaisin Sydneyyn. Mikä sulla Mikkis on suunnitelma? :P
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

collarbone

Itse ostin liput ebookersin kautta helmikuussa. Lähtö on parin viikon päästä (iik :)) )
Hintaa tuli 627,07 € ja se sisältää 40€ arvoisen matkavakuutuksen.

Reittinä on Hki-Milano-Abu Dhabi - Sydney.

Kyseessä on siis yhdensuuntainen lento, paluupäivästä tai maasta kun ei vielä ole tietoa... Lennän ensin Milanoon Finnairilla ja siitä matka jatkuu Etihadilla. Olen tosi tyytyväinen. Voisihan olla, että joltain Air Chinalta voisi saada halvempia lentoja, mutta mun pitkien jalkojen kanssa monen tunnin lennosta voisi tulla aika tuskainen kokemus (:

phoque

Itse menin Australiaan Finnairilla ja Air Chinalla Oulu-Hki-Shanghai-Sydney (600€) ja voi kun oli hyviä koneita. Kotimatkalla halusin sitten säästää niin lensin Air Asialla Melbourne-Kuala Lumpur-Lontoo (300€) ja Finnairilla Lontoo-Hki-Oulu (150€ nuorisoalennuksella). En kyllä Air Asiaa, collarbone, suosittele, jos jalkatilaa haluat! En oo ahtaammassa koneessa istunut ehkä koskaan eikä penkkejä voinut edes säätää ollenkaan, mutta siitäpä tuo halpa hinta sitten tulikin... Ihan kauheaa tuo halpojen lentojen ettiminen =D

RUU

Jos haluaa matkustusmukavuutta, voin lampimasti suositella Cathay Pacificin uusimpia koneita. Economyssa olevat uuden muodin mukaiset 'shell' istuimet ovat ylivoimaisesti mukavimmat mita vastaan on tullut. Niissa melkein viihtyy jopa 13-tuntisen, paremmin kuin 2 tuntia halpiksella.   :coolh
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Haagalainen

Lainaus käyttäjältä: RUU - elokuu 03, 2010, 10:54
Jos haluaa matkustusmukavuutta, voin lampimasti suositella Cathay Pacificin uusimpia koneita. Economyssa olevat uuden muodin mukaiset 'shell' istuimet ovat ylivoimaisesti mukavimmat mita vastaan on tullut. Niissa melkein viihtyy jopa 13-tuntisen, paremmin kuin 2 tuntia halpiksella.   :coolh

Finnair + Cathy Pacific HK'n kautta lienee nykyisin aika paljon käytetty reitti Suomen ja Australian välillä. Ensi vuonna Finnair lisää reilusti lentoja Hong Kong'iin, eli 12 lentoon/vk.
Koska jokaiselle lennolle on yleensä jonkinlainen kiintiö halvempia lippuja, edullista 8) tarjontaa riittänee. Lisäksi matkatavaran virallinen painoraja tulee olemaan 23 kg, myös sylivauvalle. Vaan koskeeko tuo 23 kg myös muiden yhtiöiden samassa lipussa olevia jatkolentoja?
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2010/08/04/finnair-lisaa-kiloja-matkatavaroihin/201010715/139

Inkaa

Lippujen hinnat nousee kokoajan. Kattelin Air Asian kautta lentoja, mutta ruokineen ja tavaroineen ne nousi yli 800 euroon, kun taas Kilroylla samalle päivälle lennot maksaa jotain reilu 700 euroa. Ehkä oon mukavuudenhaluinen tällä kertaa ja lennän suorinta tietä kikkailematta pahemmin? :D
Muita lähdössä tammikuun alussa?
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!