Halvimmat lennot

Aloittaja international, lokakuu 17, 2004, 23:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Traveller

no, onhan se 83 dollarin liittymismaksu "muutama doltsu"...  :D

sanni

Nuo doltsut voi myos halutessaan laittaa parempaan kayttoon siten, etta rekisteroityy suomalaisella (tai jollain muulla kuin aussi- tai nz-) osoitteella ja sitten jonkun ajan paasta tekee osoitteenmuutoksen...

Aikis

Voi jukra kyllä te nuoret sitten osaatte... :peukkuy

damage.inc

Hei moi te kaikki aussien matkaajat!

Olen nyt lähdössä heinäkuun loppupuolella W&H viisumilla uusia kokemuksia hankkimaan. Foorumeita olen selannut jo kesästä asti ja samoin noita lentolippujen hintoja on tullut paljo kateltua. Nyt tilasin vielä lonely planet australian ja päätin lukea sen vielä ennen reissua.

Nyt kuitenkin kysymykseen. Foorumeiden ja eri lentohintojen selailu on saanu meikäläisen pään nyt ihan sekasin. Hinnat tuntuu liikkuvan menopaluulla siinä 1200€ - > monta tonnia. Olen lähdössä nyt mielellään tuossa heinäkuun aikana, eikä minulla ole tarkempaa päivää sille. Tulopäivästä ei ole vielä mitään tietoa. Mistä nyt löydän sen halvimman lipun? Todennäköisesti kannattaa soittaa esim. Kilroylle ja kysyä sieltä suoraan. Sieltä tietääkseni saa sen flexible homman että tulopäivää voi sitten muuttaa vielä? Kannattaisiko meikäläisen ennemmin ostaa nyt vaan se pelkkä meno koska ei ole mitään tietoa vielä tulosta? =)

Supersaverin sivuilla oon nähny halvimmat hinnat aina parin kuukauden päähän mutta niissä on tosiaan ne päivät jo valmiiksi määrätty. Olen nyt lähdössä ekaa kertaa yksin pitemmälle reissulle niin ois mukava jos ei olisi sataa koneenvaihtoa siinä välillä ja hommat sujuis joustavasti muutenki.

Kiitoksia hiiiirveän paljon jos joku vaivautuu vastaamaan!  :)

Leokatti

Vuoden lipuissa on kai ihan vakio, että paluupäivää voi muuttaa ilman sen kummempia kustannuksia ainakin kerran. Heinäkuun loppu on sikäli hyvä ajankohta, että liput ovat halvimmillaan. Moni kun ei Australian talveen halua tulla. www.area.fi on yksi hyvä selailupaikka. Kilroy tietysti yksi, mutta ei ne liput sitäkään kautta aina halvimmat mahdolliset ole.

Yksinkertaisin reitti kai Hong Kongin tai Bangkokin kautta suoraan joko Sydneyyn tai Mellunmäelle itärannikolla tai Perthiin lännessä. Uusi Soulin reittikin on tietty yksi vaihtoehto, miten lie hintojen laita?
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Haagalainen

RUU

Finnair ja Cathay ovat siis sopineet näemmä code sharesta muutamille reiteille. Ei sen kummempaa, joten yhteydet pysyvät ennallaan. Lipun ostaminen / kirjoittaminen voi ehkä helpottua mutta matka-aika, mokoma, pysyy edelleen pikkuisen pitkänä.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Haagalainen

Lainaus käyttäjältä: RUU - helmikuu 13, 2008, 23:51
yhteydet pysyvät ennallaan

Tiedä sitten mihin tuo Finskin omalla sivullaan mainostama matkustamisen nopeutuminen Australiaan perustuu ???
Aika passeleitahan matka-ajat on HK'kin kautta olleet ainakin jompaan kumpaan suuntaan nytkin.
Finskin Aasian liikenteen kasvu on ollut kovaa, uusien reittien lisäksi viikottaisia lentoja on lisätty sitä mukaa kun uusia koneita on saatu, ja vaihtoehtoisia reittejä Ossilaankin tulee lisää; esim. Soul kesästä 2008 alkaen.
Vaan kaippa tuo 20h matka-aika on semmoinen, että se ei esim. Melbournen ja Sydney'n osalta Suomesta tai Suomeen paljoa voi enää lyhentyä.
Amadeuksesta katselin matka-aikoja HK'n kautta 2008 heinäkuulle, AY +CX
PER-HEL 19.45
HEL-PER 25.05
SYD-HEL 24.05
HEL-SYD 20.20
MEL-HEL 20.55
HEL-MEL 21.35

HEL-BNE-HEL mitä olen mennyt on olleet lähellä 30h per suunta. Syrjäinen paikka 8)

lissu

dodiin...en nyt viitsinyt avata taas uutta lentolippukeskustelua, kun tämäkin viestiketju elää edelleen :D

Itse olen lähdössä Ausseihin Perthiin syyskuussa 2008 ja alkuperäinen suunnitelma oli että työt loppuu elokuun vika ja lähtö ois syyskuun eka...mutta mutta...syyskuun 1.päivä on maanantai ja nyt kun vähän vertailin niin maanantain lähtö olisi maksanut reilut 1600€ ja esim. 7. päivä sunnuntain lähtö n.750€. Hurjia hintaeroja...ja kyse on siis vain menolipusta.

Toinen hurja hintaero muihin verrattuna löytyi AREA :n sivuilta...tiedä sitten täytinkö hakukohdan kuinka väärin, mutta menolipun hinnaksi 1.9.08 meinasi reilut 4700€, Kilroyn sivuilta ei ensimmäiselle päivälle löytynyt paikkoja...täytynee nyt vähän miettiä uudelleen että mikä päivä sitä lähtis, eihän sillä loppujen lopuksi ole niin päivänpäälle merkitystä 8) Muistaakseni AREA:n kautta Sydneyhin oli n.1700€ eli Sydneystä Perthiin maksaisi 3000€!!! Olenkohan nyt ihan tumpelo näitten hakujuttujen kanssa, kun niin uskomattomalta kuulosta  :D

Edullisimmat menolennot mitä olen nyt löytänyt olisi 1.9.08 744€ HKI-London-HongKong-Sydney ebookersin kautta ja vertaa.fi kautta 734.46€ HKI-Amsterdam-HongKong-Sydney

Olen tosiaan miettinyt josko lentäisi suoraan Perthiin, sille löytyi hinnaksi 7.9.08 supersaiverin kautta 731€

Nyt kun tuota uutta passia odottelen (tänään hakenut) ja siitä seuraa viisumin haku ja sitten nämä lentoliput...niin niin, sen enempää reissuani suunnittelematta, kuinka realistinen idea olisi lentää ensin Perthiin ja sieltä matkustella ajan kanssa etelää pitkin vuodenvaihteeksi/alkuvuodeksi Melbourneen ja/tai Sydneyhin ja siitä  talveksi pohjoiseen...vähän vaan mietin noita sääoloja ja -tiloja että menis mieluummin lämpösen kuin kylmän mukaan..? ???

Ja tietysti tämä ajankohtainen kymysys, että Te muut jotka tuolle samalle ajankohdalle ehkä jo nyt etsitte lippuja, onko vinkkejä? Oletteko jostain löytäneet halvemmalla? Itse en ole enää opiskelija, joten sitä alennusriemua ei voi enää hyödyntää :peukkua

Shokata

Hieman samankaltainen tilanne damage.inc:in kanssa, ja vaikka oma kysymykseni saattaakin hieman sivuuttaa aihetta niin kysäisen silti täällä:

Itsellä suunniteltu startti kohti Sydneyta W&H reissulle syyskuun viimeisinä päivinä, ja paluu täysin avoin. Jos jäänkin koko vuodeksi (kuten suunnitelmissa on), niin ei onnistu lippujen varaus tällä hetkellä kuin myöhäisimmillään tammikuulle 2009. Ja eri lentohakuja kun selailin niin niissä näytti olevan ehtona että päivämääriä ei voi muuttaa = ei sovi omaan tilanteeseen. Kilroyllahan on noita flexible menopaluulippuja nuorille, mutta sieltäkään kun ei löytynyt kuin basic lentoja eikä noita kaipaamiani flexible lentoja (no available seats). Onko kenelläkään aavistusta mistä tuo voisi johtua, vai onko vika ruudun tällä puolella?  8) Kuvittelin olevani aikaisessa lentovarausten suhteen, voiko tuo siis pitää paikkansa että kaikki flexible paikat on täynnä? :o

Jotain vaihtoehtosuunnitelmaa pohtiessani tulin siihen tulokseen että ilman paluulippua en haluaisi maahan saapua, ihan jo sen takia etten tahdo riskiä joutua erityissyyniin kentällä tuon takia jos virkailijat innostuisivatkin matkasuunnitelmaa tarkemmin kyselemään :D Monilta tuo maahantulo on toki onnistunut ilman mitään tarkistuksia, tiedän. Mieleeni tulikin tälläinen "kiero" suunnitelma: menolippu Ausseihin, ja sieltä poistumislippu esim. Uuuteen-Seelantiin. Ja kun pääsen maahan, peruutan tuon ylimääräisen lipun. Paluulipun hankkisin sitten kun paluu tulee ajankohtaiseksi. Kommentteja: turhaa sähläystä ja huono idea, vai voisiko tuollainen toimiakin? Hinnassa tuskin tulee säästöä, ellen satu bongaamaan jotain hyvää tarjousta menolennolle :D

jounij

Vielä niitä joustavempiakin vaihtoehtoja ehtii tulla tarjolle, kun odottelet ja pidät silmäsi auki. Mutta aivan hyvin voit tulla tänne pelkällä menolipullakin - ainoa mahdollinen syyni, johon saatat hyvin epätodennäköisesti joutua, on että paluulipun puutteessa sinun pitää pystyä näyttämään, että sinulla on varaa ostaa sellainen. Eli sitten mukaan vaan kopio viimeisimmästä tiliotteesta, josta näkyy tilillä olevan tarpeeksi rahaa.

Tuumaa
Jouni
Canberra

Elin F.

Me ostettiin liput Kilroylta: paluulentoja joudutaan muuttamaan myöhemmin ja basic-lipun kanssa muuttaminen tulee maksamaan ilmeisesti jotain 30e/lento (+erotus, jos uusi lento onkin kalliimpi, arrgh). Ei ihan halpaa lystiä, mutta ei malttanut odottaa lippujen ostamisen kanssa enää. Lähtö syyskuun puolessa välissä, stoppi Singaporessa ja sieltä Perthiin. Paluulennot sitten Sydneystä ensin Hongkongiin ja sieltä Suomeen...  :pepsodent
Singaporelainen kaveri tosin laittoi linkkiä joihinkin halpislentoyhtiöihin, joilla olisi päässyt todella halvalla Singaporesta Ausseihin, mutta ei jaksanut alkaa säätämään.

Kapteeni

Moi!

Itse olen miettinyt, että kun tarkoitus kuitenkin on kierellä ja tutkia eri kaupunkeja ja mitään sitovaa paluupäivääkään ei haluaisi sopia niin olisi varmasti fiksuinta ostaa paluulippu sitten sieltä, mistä sattuukaan kotiin haluamaan (näillä näkymin Darwin). Osaako joku sanoa yhtään paljon paluulippu maksaa about ausseista ostettuna, kun ajankohtana on alkutalvi (marras-joulukuu) ?

Kiitos!

Renee86

Itsellä on vielä paljon (ihan tuskasen liikaa :nuttu:) selvitettäviä asioita ja aikaa siihen, kun pääsen lippuja ostelemaan, mutta olen tietysti pyrkinyt seurailemaan hintoja, että tietää vähän, mihin kannattaa tyytyä sitten ostotilanteessa ja mielestäni tähän asti halvin vaihtoehto on löytynyt intiakeskus.fi nimiseltä nettisivustolta, jossa meno-paluu joko Brisbane/Melbourne/Sydney/Perth maksaa 1059€... hintaan lisätään vielä n. 100€ lentokenttämaksuja, mut silti mun mielestä aika edullinen toi n. 1200€ kuitenkin. Mielestäni kannattaa ainakin vilkaista :):)

jossuv

Hei. Onko kellään kokemusta tosta intiakeskuksesta? miksi noin halvat lennot? koska näin äkkiä katottuna niin muut mitä löysin oli siitä 1300€ ylös päin?

Tietoa kaipaan! Syyskuussa kohta Perthiä!
-Jossu

lissu

Intiakeskus mainostaa ihan ok halpoja lentoja, mutta (tietääkseni) niihin 'mainoksiin' ei ole lisätty lentokenttäveroja yms maksuja. Eli kun tulee maksun aika niin loppusumma voikin olla jotain ihan muuta kuin alunperin luuli. Kannattaa kuitennii tutkia asiaa. Itse olen kuullut/lukenut sen verran negatiivista kommenttia Intiakeskuksesta, että jätän sen suosiolla väliin ja maksan sitten vaikka vähän enemmän muille...itse olen huomannut että supersaverin kautta on löytyny edullisimmat lennot ja ihan Finnairilla...

Haagalainen

Lainaus käyttäjältä: jossuv - maaliskuu 12, 2008, 22:06
Hei. Onko kellään kokemusta tosta intiakeskuksesta? miksi noin halvat lennot? koska näin äkkiä katottuna niin muut mitä löysin oli siitä 1300€ ylös päin?

http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/keskustelu/t1285179

jossuv

Kattelin lentojen hintoja Eebokersilta ja Lontoo-Sydney tai Pert tai mikä vaan oli n.775€, alle 780 kuitenki. Ja ryanairsilta lennot Helsinki-Lontoo oli 15€. Pudottakaa mut maan pinnalle ja kertokaa mikä mättää? Mikä ihme tuo Ryanairs on ja onko tuossa hinnassa muka verot yms? Vai pääsenkö todella alle tonnilla ees takasin Lontoo-Australia?!? :o Yks välilasku oli ja lentokone vaihtoehtoja oli. Lähtöpäivämääräks laitoin 1.9.08
-Jossu

RUU

Jossu, eihän noissa halpalentojen hinnoissa ole milloinkaan mukana veroja, yms. pakollisia maksuja. Tuo 15€ on pelkän ilmassaolemisen (istumapaikan) hinta. Todennäköisesti tuohon tulee 200 - 400 € veroja ja muita maksuja. Saattaapi olla matkatavaramaksukin, yms lisäkilkettä. Samoin kannattaa tarkastaa huolella läpi se eBookersin antama hinta.
Sitten se hinta alkaa avautua kun menen maksuvaiheeseen asti, sillä siinä vaiheessa mukana pitää olla kaiki veloitukset.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Assa

Ryan on ollu  mielestäni aika rehellinen. He ovat kertoneen säännöissään ja ehdoissaan kaikki mitä tulee maksamaan lentokoneen paikan lisäksi. Tuo 15e:n lisäksi tulee varmaan verot jotka on laskettavissa kympeissä. Mutta Ryanilla on tarjouksia esim 0.01e per lento sisältää kaikki maksut ja sillon ne on kanssa 0.01e. Raikku tosin on paha siitä että niillä saa olla 15kg ruumaan menevä ja jos haluu tehä lentokenttä check-inin niin se maksaa muutaman euron lisää. Kaikesta on säästettävä, ei se muuten niin halpa oo.

Neuvosin siis lukemaan kaikki pikkupräntit yms. ennen kun varaa lentoja sillä siellä on varmaan näitä poikkeuksia yms. Kukaanhan ei yleensä kuitenkaan mitään pikkutekstiä lue... 

MH

Otin just lennot Ebookersilta, kaikkine kuluineen ja peruutusturvalla HKI-BNE-HKI(kiertää kyllä Sydneyn kautta) 1417.63e. Lähtö parin viikon päästä. Lentoyhtiönä Finnair-Qantas. Reitti HKI-FRA-SINGAPORE-SYD- BNE-SINGAPORE-FRA-HKI

lissu

Lainaus käyttäjältä: jossuv - maaliskuu 29, 2008, 08:03
Kattelin lentojen hintoja Eebokersilta ja Lontoo-Sydney tai Pert tai mikä vaan oli n.775€, alle 780 kuitenki. Ja ryanairsilta lennot Helsinki-Lontoo oli 15€. Pudottakaa mut maan pinnalle ja kertokaa mikä mättää? Mikä ihme tuo Ryanairs on ja onko tuossa hinnassa muka verot yms? Vai pääsenkö todella alle tonnilla ees takasin Lontoo-Australia?!? :o Yks välilasku oli ja lentokone vaihtoehtoja oli. Lähtöpäivämääräks laitoin 1.9.08

Tuosta Ryanairista yms. muista halpalentoyhtiöistä, niin kannattaa pitää mielessä myös se että ne voivat hyvinkin laskeutua jollekin muulle lentokentälle kuin se jolla seuraavaksi ajattelit jatkaa matkaa...siis että jos ns. omatoimisesti varailee kaikki jatkolennot, voipi tulla tuon pikkuseikan kanssa ongelmia. Esim Lontoossa Ryanair laskeutuu Stantstedin kentälle ja jotkut muut lennot taas voivat lähteä Heatrowlta. Lentokenttien välillä reissaamiseen menee oma aikansa, ehkä jopa tarvitsee viettää yö jossain, ennenkuin seuraava lento lähtee.

Itse olen löytänyt päivämäärällä 7.9.08 supersaverin kautta Helsinki-Lontoo-Hong Kong-Perth muistaakseni 723€, siiis vain menolippu...ja lento oli Finnairilla+Cathay eli meinaan tilata tuon Finnairin mikälie lentobonus kortin, koska Cathays on Finnairin allianssiyhtiö...ja os tulee lennettyä Aussien sisällä tai muualle, niin käyttää noita allianssiyhtiöitä, niin lentobonukset kerääntyy ja hyvällä tuurilla paluumatka halpenee.

jossuv

Jep. lueskelinkin just näitä aikasempia keskusteluja ja tulin siihen tulokseen että otan mielummin kalliimman lennon kun että raahaan laukkujani bussista ja taksista toiseen että pääsen oikeelle kentälle. Ja ihan valmis oon kyllä maksamaan enemmänkin lennosta, mut tietysti mitä halvemmalla- sitä parempi. siinä vaiheessa kun oon austraaliassa ni ei enää lentolipun hinta toivottavasti mietitytä. :P
-Jossu

Naama

Lainaus käyttäjältä: Haagalainen - maaliskuu 13, 2008, 15:17
Lainaus käyttäjältä: jossuv - maaliskuu 12, 2008, 22:06

http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/keskustelu/t1285179

Myös oman kuuleman perusteella aivan hirveää asiakaspalvelua. Kunhan ovat saaneet rahat lipuistaan pois, asiakas ei kiinnosta enää pätkääkään...

Savanna

Heippis!

Mrtravellilta ostin lennot Finski Cathay yhdistelmällä Honkkarin kautta Sydneyyn. Paluu Uudesta Seelannista Auclandista ja hintaa tuli 1305 € veroinen ja laskutuslisineen. Ei paha. Peruutusturva kuului vakuutusyhtiöltäni :)

Olivat muuten Mrtravelilla samperin ystävällisiäkin! Ja paluuta saa vaihtaa kerran maksutta! (esim. Kilroylla jo eka maksukin olisi maksanut)

Kaitlin

Lainaus käyttäjältä: Savanna - toukokuu 24, 2008, 03:22

Finski Cathay yhdistelmällä Honkkarin kautta Sydneyyn.

Itse olen kans katsellut ja tuolla yhdistelmällä eli Finnair Cathay näyttäisi pääsevän Brisbaneen jopa 720 euron hintaan (pelkkä meno)  Ei paha minustakaan ja Ebookersin kautta päiviä klikkailemalla löytyi tuollainen hinta.

Kati *joka pian varaa jo itsekin ne lennot viimein toivottavasti :D*

jossuv

No nyt jos jollain on vielä vinkkejä halvoista lennoista syyskuu-lokakuun ajalle niin hihkaiskaa!  :peukkuy Olen tämän keskustelun ja kaikki linkit yrittänyt koluta, mutta lentojen hinnat todella korkeita verrattuna siihen mitä talvella katselin.. tottakai ne on mutta ärsyttää niin pirusti että sillon ei ollut vielä rahaa mitään ostaa.

Nyt parhaimmalta vaihtoehdolta näyttää killroyn Helsinki-Perth väli (23.09) 780€. Seuraavana löytyy Ebookersista (englannin kielisestä) Lontoo-Perth 520 puntaa eli n.650€ + lento helsinki-Lontoo reilut sata euroo. Noissa kahessa ei nin paljoo oo väliä etteikö kannattas ottaa tota Suomesta lähtevää. Noi on siis pelkkiä menolentoja. Menopaluukin kelpais (sitten pitää vaan ehke luopua haaveestaa jäähä Aasiaan tulo matkalla) ja lento Sydneyhinki kelpais mutta hinnat on kovat, n.1500€ ylöspäin. 1400 meno-paluu ois vielä ok, mutta 1500€ kuulostaa aika pahalta jo  :o

No mutta etsintä jatkuu ois niin hinku ostaa ne liput nyt lähipäivinä niin ei ainakaan enää kalliimmaks menis! Ja ihana ois saada lyötyä suunnitelmat lukkoon  8)
-Jossu

okkare

Halvimmalla jos haluaa päästä ausseihin (samalla näkee intiaa :peukkuy) kun menee finnairilla mumbaihin josta jatkaa junalla chennaihin josta sitten lentää www.tigerairways.com. Viisumin joutuu hankkimaan intiaa varten mutta silti halvin vaihtoehto.

lissu

Juuri tuota TigerAirwaysta pohdinkin, mutta sivut eivät toimi kunnolla...onkohan vika koneessa vaiko käyttäjässä vaiko jossain muussa? Sivut aukeavat normaalisti, mutta valitessani menopaluu Bangkok-Perth 14.9.08, error on page ???

Minä kun olen tuhottoman surkea googlettaja, aina on ne oikeat hakusanat hukassa, niin osaisiko joku antaa vinkkiä muista lentoyhtiöistä jotka lentäisivät suht edullisesti Bangkok-Perth väliä? Suuret kiitokset tiedosta...tai vinkistä mitä teen väärin Tiger sivujen kanssa...

Kapteeni

Moi!

Jos joku tietaisi miten paasisi lentamaan halvimmalla sydneysta tai brisbanesta thaimaaseen, niin olisin erittain kiitollinen. Olen netista jotan katsellut, mutta erityisen hyvia tarjouksia en ole loytanyt. Pelkka yhdensuuntainen lippu siis ja elo-syyskuussa tarkoitus olisi lentaa. Kiitos!

Milma

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni - heinäkuu 17, 2008, 16:10
Moi!

Jos joku tietaisi miten paasisi lentamaan halvimmalla sydneysta tai brisbanesta thaimaaseen, niin olisin erittain kiitollinen. Olen netista jotan katsellut, mutta erityisen hyvia tarjouksia en ole loytanyt. Pelkka yhdensuuntainen lippu siis ja elo-syyskuussa tarkoitus olisi lentaa. Kiitos!

Oletko käynyt tsekkaamassa AirAsian sivuja? Syyskuun alussa pääsee GoldCoast-KL-BKK reitin noin 600 AUDilla. Suomen näkökulmasta vaikuttaa edulliselta, mutta miten se sijoittuu Ossilan hintatasoon tällä hetkellä.

Silppu

Tällainen tarjous osui silmiini:

Osoitteessa http://www.tigerairways.com.au voit buukata lentoja maksamalla vain verot. Tarjous päättyy huomenna 25.11.2008

Silppu

sanguis

Laskin tuossa eilen, että jos lähtee maaliskuun 2009 jälkeen reissuun, kun Airasia aloittaa lennot Lontoosta Aasiaan, voisi lennot Tampereelta Perthiin saada n. 500 eurolla, meno. Reitti olisi siis tampere-lontoo-kuala lumpur-perth. Nämä siis toki omatoimisesti varattavia lentoja, mutta jos aikaa on niin voi hyvin yöpyä esim. kuala lumpurissa, jolloin kiirettä ei synny ja saa hieman levätä välissä. Viime kerrasta oppineena ehkä valmiiksi räätälöidyt jatkolennot helpottavat elämää, mutta eivät aina mene nappiin ja matkustusaika venyy huomattavasti yli vuorokauden. Kukin taplaa tyylillään, mutta kaikki eivät ole alle 26-vuotiaita. Tämä on hyvä vaihtis jos ei esim. Kilroyn liput ole enää iän takia saatavilla...
\"Happy as a koala high on eucalyptus...\"

J?ck

Itse kanssa tutkailin Air Asian halpoja reittejä ja innostuin XL penkeistä, varsinkin Lontoo - Kuala Lumpur välille  :pepsodent Vaikuttais ihan kivalta ratkaisulta eikä lainkaan kalliilta.

Ticia

Ite ostin matkamessujen jälkeen menolipun netistä Avantia travelssiltä.
Joskin matka on Lontoosta Bekingin kautta Sydneyhyn mutta vain 525 eur
Lontooseen pääsee kuitenkin koska vaan ja millä vaan Suomesta
(lentoyhtiö tuolle Aussi-lennolle oli China Air tai toisinpäin).

Mun lippu on elokuulle 2009 joten matkaa odotellessa..
Ite hommasin vaan yhteen suuntaan lipun koska jalat on tukevasti pilvissä ja
rakastuneena uskon vahvasti että sinne myös jään :) ..aika näyttää.

Kottarainen

Mun lennot oli yhdistelmällä Easy Jet (Lontoo) - Air Asia (Kuala Lumpur) - Air Asia (Gold Coast) noin 510 euroa ens huhtikuulle. Huomattavasti halvempi kuin mitkään perinteisten yhtiöiden menopaluut (puolitettuna, tietty). Ilman ruokia ja matkatavaroita hinta ois jäänyt alle viidensadan. Lentojen välissä on aina pari päivää, kun en tykkää lentää koko reissua yhteen putkeen. Kokeilen nyt tälleen hitaammin.

Silppu

Tässä yksi edullinen lento Quantasilta: Meno-paluu Lontoosta Australiaan 540e. Tarjous päättyy 17.3.2009.

Tikutaku

Air China Tukholmasta 9006 kruunua!! Hesasta lähtevien kannattanee raahautua ensin Tukholmaan? Tää voimassa "nyt", edullisimman hinnan sain suoraan Air Chinan toimistosta, netissä hinnaksi tuli 9112 kruunua. :)

iikka

Nyt saa lippuja alle 1000e. Katoin vertaa.fi:stä Helsinki - Sydney meno-paluu, ni halvin oli 950,29. :peukkuy En sit tiedä tuleeks siihen vielä jotain lisäkuluja, mut anyway. Kuukausi sitten vielä ei mikään haku ollu alle 1000e, suurin osa jotain 1200e tai enemmän.

ihmisnainen

Joo itse otin Kilroyn kautta meno-paluun Helsingistä Sydneyyn just tolla 950 eurolla, mut hintaa kertyi loppujen lopuksi peruutusturvan ja palvelumaksun kanssa reilun tonnin. No, halpa se oli anyways, kun vielä talvella katselin lentoja, jotka maksoi halvimmillaan 1200 e.
Tosin seitsemän vuotta sitten sain maksaa edestakaisesta lipusta Australiaan pyöreästi kymmenentuhatta markkaa :o
:coolh
Jokainen ts??nssi on mahdollisuus!
-Matti Nyk?nen-