Mulla taisi tulla 12 täyteen eilen.
Yhdyn kiitoskuoroon. Kiitos jouko!

Silloin alkuvuosina tämä foorumi oli minulle erittäin merkittävä henkireikä. Silloin kun ei varsinaista sosiaalista mediaa ollut niin kuin nykyään, ja siirtolaisuuden alkutaipaleella tarvitsi myös paljon tietoa ja henkistä tukea. Sitä sai täältä. Kiva nähdä, että uudet sukupolvet saavat niitä edelleen.
Itse päätin lähteä Austaliasta tämän vuoden alussa. En lähtenyt takaisin Suomeen, vaan tulin Kaakkois-Aasiaan, josta Australiaan alun perin tulin ja josta nyt etiskelen uutta kotikoloa. Kiva se on kulkuripoikana maailmalla dallailla Suomen ja Australian passit taskussa ja vielä pankkikortitkin molemmista maista
Elämäntilanne muuttui vuosien myötä, eli avioliitto, jonka takia alun perin tulin, päättyi. eikä sen jälkeen löytynyt mitään mikä olisi maassa tiukasti pitänyt. Tosin mikään ei ole lopullista. Ovi on edelleen auki Australiaan maan omana kansalaisena.
Mutta toistaiseksi täällä lämpimässä, ihmisläheisessä, vauhdikkaassa ja tapahtumarikkaassa Aasiassa on kivempaa. Ei kukaan hyökkää kaupassa kimppuun ja vaadi avaamaan kassia ... se on se konkreettisin asia, minkä takia ei ole ikävä sinne.
Ennen lähtöäni dallailin pitkin Ossilan valtatietä vajaat puoli vuotta rollaattoria työnnellen ja usein puskissa yöppyen.
Onnea ja menestystä sinne jäneille ja sinne saapuville.
Ja saako lähettää terveisiä? .... Kiitos
Terkkuja kaikille tutuille ja myös niille, jotka minut vielä muistavat.