Huh huh, Mette, seuraa vakava varoitus. Älä ihmeessä tee, mitä minä teen. Vaikeuksiin siinä vaan joutuu

No, mutta on tuo SM näin Levottomien jälkeen ihan kiva pätkä. En ole nähnyt sitä kuin vasta kerran vaikka se on tullut SBS:ltä jo kaksi kertaa tämän puolen vuoden aikana, jonka olen maassa ollut. Mä taidan nauhoittaa sen tällä kertaa, että voi katella joka lauantai sen kuvitellun saunan jälkeen ;-) Onhan siinä tyyliä: kauniita koteja, pukuja ja maisemia...
Kukahan maksaa SBS:lle siitä, että ne esittävät tuota rainaa viidesti vuodessa? Vai onko kyseessä vain erittäin hyvä paljousalennus.
Kerran tässä mietin, mitä elokuvia olisin ottanut Suomesta tänne mukaan. Tässä muutama.
- Markku Lehmuskallio, Skierri, vaivaiskoivujen maa. Erittäin hidastempoinen Lappi-filmi. Valtaosa ajasta talvisia tunturimaisemia ja porotokkia olisi kiva katsella täällä QLD:n helteissä. Seurais varmaan niin outo mielentila, että kuskaisivat raudoissa takaisin Suomeen
- Mollbergin Mukka-filmatisointi Maa on Syntinen laulu. Voisi näyttää kavereille: tämmöistä on Suomessa. Myös Tabu olisi ihan ok.
- Jouko Turkan 7 veljestä. Tuo maratonpitkä TV-versio. Tykkäsin siitä oikeasti.
- Pari vanhaa Suomi-filmiä Ansa Ikonen ja Tauno Palo ja EHDOTtomasti Siiri Angerkoski ja Aku Korhonen.
Jätetään nyt Kaurismäet käsittelemättä.
Entäs muut? Mitä leffoja olette jääneet kaipaamaan Suomesta?