Kirjoittaja Aihe: Apua Qantasin kanssa...  (Luettu 4256 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jallu13

• Piltti
  • *
Apua Qantasin kanssa...
« : Lokakuu 08, 2008, 12:43 »
Moro.

Nyt on varmaan mun omasta tyhmyydestäni kiinni mut kysyn kuitenkin.

Varailin tossa lentoja qantasilta ja aattelin samalla liittyä frequent flyeriksi ku siitä saa niitä bongoja jne.
No se kysy luottokortti numerot sun muut tiedot ja nyt kun kirjaudun sisään ni se näyttää et mulla on varaus oikealle päivälle ja oikealle lennolle, mutta mitään rahaa ei vielä ole tililtä otettu ja ei myöskään ole mitään laskua s-postiin tullut. Saatikka mitään tiedotetta.

Löin kylläkin siihen visa electronin numeron ku ainakin jossain paikoissa se skulaa en sit tie et johtusko se siitä.
Olen kyllä siellä sivuilla pyöriskellyt mut en vain löydä mitään järkevää maksamisen kannalta sieltä.
Ja suomen toimistosta ne ei osannut auttaa yhtään ja britannian toimistoon jonotin puol tuntia ja sit piti lähteä töihin.
Mut onko jollakulla ollut samanlaisia "ongelmia".

T:Antti

Poissa RUU

• Global Moderaattorit
  • Herootes
Vs: Apua Qantasin kanssa...
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2008, 13:36 »
Anteeksi että en ihan pysynyt kärryillä tuossa asiassasi.
Siis, olitko ostamassa lippuja Qantasilta? Vai liittymässä QFF jäseneksi? Jos olit liittymässä, ilmoititko olevasi Australiassa / Uudessa-Seelannissa (maksullista) vai jossain muualla (ilmaista)?
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Poissa Jallu13

• Piltti
  • *
« Vastaus #2 : Lokakuu 08, 2008, 14:10 »
Ilmoitin olevani suomessa ja nyt olen kyllä QFF:n jäsen mut sen lennon kanssa on ongelmia. Kirjaudun sisään jäsennumeroillani ni se näyttä mun lennot kyllä mut se maksaminen on mulle ongelma mut en sit tie jos ne haluu mun antaa lentää ilmaiseksi :)
Perjantaina varasin lennot joten voi olla et olen vähän hätiköiden liikenteessä mut silti vähän ahistaa kyseinen asia ku olis varmempi olo jos edes jotain rahaa olis poistunut tililtä.

Poissa MH

• Herootes
« Vastaus #3 : Lokakuu 08, 2008, 15:21 »
Sitten ihan pienenä vinkkinä että saat varmasti lennot muualta edukkaammin. Pisteet kertyy kaikista http://www.oneworld.com/ kuuluvista yhtiöistä riippumatta siitä mistä lennot hankit.

Poissa Jallu13

• Piltti
  • *
« Vastaus #4 : Lokakuu 08, 2008, 16:59 »
En tie sain kyl ihan halvan lennon nyt qantasilta. Ainakin halvin mitä löysin netistä. Pelkkä meno kylläkin (750e) ja lähtö kuukauden päästä.

Poissa jounij

• Herootes
« Vastaus #5 : Lokakuu 08, 2008, 20:56 »
Jos sinulta kysyttiin luottokorttisi tiedot varausta tehdessäsi, niin kyllä se rahakin sieltä lähtee, mutta vasta siinä vaiheessa, kun liput "tiketöidään" (mitä tämä sitten suomeksi tarkoittaneekaan - varsinkin elektronisten lippujen ollessa kyseessä). Odota nyt ainakin loppuviikolle saakka, ennen kuin hermoilet sen enempää.

Rauhoittelee
Jouni
Canberra

Poissa MH

• Herootes
« Vastaus #6 : Lokakuu 09, 2008, 03:26 »
"tiketöinti"  Eli varaus on olemassa mutta lippua ei ole kirjoitettu, raha lähtee samana päivänä kun lippu kirjoitetaan ja saat elektronisesta lipusta vahvistuksen sähköpostiin. Ilmeisesti et ole vielä saanut tuota elektronista lippua.

Poissa Jallu13

• Piltti
  • *
« Vastaus #7 : Lokakuu 09, 2008, 09:57 »
Okei. Ei ku ihmettelin vaan ku yleensä on lähtenyt muilta lentoyhtiöiltä heti ni pisti siksi ihmetyttämään eli nyt siis ei muuta kun nollauskänni päälle ja katselee ensi viikolla  ;)  Kiitos vastauksista.

Poissa Isa03k

• Piltti
  • *
« Vastaus #8 : Lokakuu 11, 2008, 07:42 »
Mulla ei ainakaan ole Visa Electronilla onnistunu minkaan lentoyhtion lippujen osto. Ausseissa sain Bankwestilta Visa Debitin joka toimii ihan samalla tavalla ku Electron plus etta luottokorttiominaisuus myos.

Poissa Mikko L.

• Piltti
  • *
« Vastaus #9 : Lokakuu 12, 2008, 21:07 »
Morjens,

olin Qantasin kanssa samassa tilanteessa jokunen viikko sitten: varaus oli netin mukaan OK, mutta veloitusta saati e-lippua ei kuulunut. Odottelin viikon, kunnes soitin asiakaspalveluun. Sieltä minulle todettiin asian olevan hoidossa: varaukseni oli vahvistettu, mutta toimenpiteet viipyivät jonkin back officen jonossa. Sain sitten vielä samana päivänä e-lippuni - rahatkin valitettavasti vietiin. (Reilu 750e meno välille Frankfurt - Sydney. En löytänyt minäkään mitään edullisempaa.) Eli ei paniikkia: Qantasin systeemissä laskutus ja e-lippu hoidettaneen aina pienellä viiveellä.