Kirjoittaja Aihe: Ai niin ihanat dundernews-moderaattorimme...  (Luettu 3547 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TomiP

• Knihti
Ai niin ihanat dundernews-moderaattorimme...
« : Joulukuu 11, 2005, 09:13 »
Täällä Brisbanessa olen nyt sitten ihan pärstäkkäin tavannut jo kaksi tämän palstan kaikkitietävistä moderaattoreista. Suomessa kun luin näitä juttuja modejen asiantuntemus tuntui pelottavalta. Jaaksin ja Joukon tavattuani huomasin, etteivät he olekaan pelottavia, vaan kaikin puolin samanlaisia hengittäviä olentoja kuin mekin.

En tiedä onko tällaista ketjua ollut, mutta haluaisin omalta osaltani kiittää tätä palstaa ja sen osaavia moderaattoreita kaikesta suuresta tiedosta ja avusta, mitä olen saanut. Tuskin olisin täällä auringossa juuri tällä hetkellä ilman tätä palstaa.

Muistelen joskus, kun eka kerran tänne eksyin ja olin tutustunut näihin WH-firmoihin. Ei kauaa tarvinnut näitä juttuja lukiessa miettiä, lahjoitanko rahat jollekin järjestölle vai näenkö itse muutaman minuutin vaivaa. Säästin paljon aikaa ja rahaa näitä sivuja lukiessani. Mielestäni me kaikki, jotka olemme täältä saaneet apua voisimme esittää nöyrimmät kiitokset tämän palstan asiantuntijoille. Kiitoksia! :god:

Niin ja miten sinun aussiasiasi hoituisivat ilman tällaista foorumia? Mietippäs sitä...

Poissa viajera

• Mänkki
  • **
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Joulukuu 11, 2005, 09:47 »
Minäkin olen paljosta kiitollinen. :god: Sattumalta löysin tämän sivuston googlaamalla, kun suunnittelin WH-vuotta Ausseissa. Olin jo tilannut Worl&Travel Companyn esitteen, ja kauhistelin firman ohjelman hintoja, mutta lopulta päädyin tätä sivustoa luettuani lähtemään omatoimisesti. Varmaan nuo firmat ovat menettäneet näiden sivujen vuoksi monta muutakin mahdollista asiakasta.:D Monesta muustakin Ausseista liittyvästä asiasta olen saanut paljon tietoa.:)

Poissa Silppu

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Joulukuu 11, 2005, 10:07 »
Ei meidänkään perhe olisi täällä ilman Dunderin Joukoa ja Jaaksia..... Ja ovat tehneet kaiken tämän vieläpä ilman ilmaiseksi oman työn ohessa. :god:

Paljon aikaa ja rahaa ollaan mekin säästetty tämän palstan takia. Kiitos!

-ehkä eräs tapa myös kiittää on laittaa oma kortensa kekoon kukin omalla asiantuntijuusalueellaan täällä Dundernewsin sivuilla. Jos itseä on autettu keltanokkaisena siirtolaisena, niin mielellään auttaa muitakin. Laitetaan hyvä kiertämään!

Tämä palsta on varmastikin toimivin ulkosuomalaisten verkosto internetissä. Vastaus kysymykseen tulee melkein aina saman päivän aikana riippumatta kellonajasta milloin kysyy (näin kahta puolen palloa kun asumme).

Silppu

Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • välihin onku myrskymmerkki ja välihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Joulukuu 11, 2005, 10:19 »
Lainaus
Alkuperäinen postittaja Silppu
ehkä eräs tapa myös kiittää on laittaa oma kortensa kekoon kukin omalla asiantuntijuusalueellaan täällä Dundernewsin sivuilla. Jos itseä on autettu keltanokkaisena siirtolaisena, niin mielellään auttaa muitakin. Laitetaan hyvä kiertämään!

Loistava asenne, Silppu! :god: Tätä tänne kaivataan lisää, muiden kokemuksista, niin hyvistä kuin huonoista on aina hyötyä saman myöhemmin läpikäyville! :peukkuy:peukkuy:peukkuy

Ja voin kyllä liittyä kiitoksiin ylihallitsija-Joukolle ja kaikille palstan vakiovastaajille! :god:
Dees - We will bloody bounce back!!!

Poissa MH

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Joulukuu 11, 2005, 14:14 »
Kiitokset myös täältä, paljon on aikaa ja vaivaa säästynyt tämän palstan ansiosta ja tietoa on yritetty jakaa eteenkin päin vaikkakin välillä vähän sarkastiseen sävyyn.:D

Tähän jatkoksi Joukolle kysymys että olisiko mitenkään mahdollista saada omalta koneelta liitettyä kuvia viestin jatkoksi siten että kuvaa ei tarvitsisi laittaa ensin johonkin bitti avaruuteen. Kuvan koko voisi olla rajoitettu esim. 350x350 tms. Välistä on asioita mitä kuva selventäisi enemmän kuin tuhat sanaa???

Poissa Tony

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2005, 20:34 »
Parasta Australiassa, vilpittömästi: :peukkuyJaaks:peukkuy

:)Tony

Poissa Reeko

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2005, 07:15 »
Reeko :god: myos palstan kaikkitietaville moderaattoreille ja kirjoittajille.
Paljon on tullut ymmarrysta ja apua :peukkuy

Poissa Jouko

• Ylläpitäjä
  • Yks styränki
  • Herootes
  • Jouko Laakso
    • Dundernews
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2005, 21:04 »
Kiitos paljon mutta, :) Kyllä ne on nuo moderaattorit ansaitsee extra suuret kiiiiiiitoksen ja tietysti kaikki foorumilaiset jotka ovat omalta osaltaan kantaneet kortensa kekoon, joko ennen tai sen jälkeen kun ovat itse saaneet apua kysymyksiin. Mielestäni tässä jos missään toimii tämä aussilan mentaliteetti jossa kaverille annetaan kättä jos tarvetta ilmenee :XXXX

Pistän tuon liitetiedostojen latauksen toimintaan joten postitettaessa kirjoitusboxin alle tulee nappi josta voi selata koneelta liitetiedostoja ja ladata ne palvelimelle. Katson vain ensin nuon suodatukset kuntoon.

No nyt pitää taas lähetä sorvaamaan...

T:Jouko

- Salibandyä Brisbanessa www.qldfloorball.org

Poissa Vilja

• Mänkki
  • **
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : Joulukuu 13, 2005, 11:23 »
Minäkin haluan KIITTÄÄ KAIKKIA TEITÄ tiedoista ja avusta ja vielä erikseen todeta "Silpun" olevan sanojensa mittainen mies todetessaan äskeisessä, että laitetaan hyvä kiertämään...

"Viljojen" viisumihakemuksen PITÄISI päästä postimatkalle keskiviikkona, ja "Silppu" vaimoineen on TODELLA paljon meitä auttanut!!! Kaikkiin kysymyksiin jaksanut henk.koht. vastata, liittyivät ne kysymykset viisumiin tai "millaista siellä sitten on..."-juttuihin! :pepsodent

Kiitos vielä siis näin julkisestikin! :pyhimys

Poissa Nordman

• Mänkki
  • **
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : Tammikuu 03, 2006, 10:25 »
Ei voi muutakuin yhtyä edellisiin  ja esittää myös nöyrimmät kiitokset:god:
"Tyyli ennen tarkoitusta, asenne ennen kaikkea"