Young Finns Helsingissä

Aloittaja Reija, huhtikuu 23, 2005, 04:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

eevis

hothead :D, ja kaksi tenttiä tarkoittaa siis kaksinverroin hupia? :D Ja voi että, säteile nyt sitten torstaina jotenkin muhunpäin Melbournen henkeä sieltä just tulleena, kauhea ikävä sinne! :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


hothead

Näin on näkkileipä :D
Tosin eikös sitä ole tutkittu, että tentissä auttaa jos on samassa mielentilassa kuin tenttiin lukiessa. Tällä logiikalla siis sun kannattaa opiskella keskiviikko ja torstai krapulassa, niin perjantaina tulee sitten loistosuoritus!

MH

Moi!

Onko jotakin huomenissa tekeillä ja voiko tulla myös not so young

eevis

hothead: no huuhhuh, olen sen verran vanha eukko jo, ettei mitkään putket enää onnistu. Yksi ilta maksimi. :)

Ja MH, mikäli Raiwo ei ole päättänyt tavata vain itseään jossain salaisessa paikassa, kaipa jotain sitten on? Ja jos on, tule ihmeessä paikalle, olisi kiva tavata! :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


eevis

Hmm... Mikäli Raiwosta ei kuulu huomiseen mennessä, onko kiinnostuneita tapaamaan silti? En itse aio todellakaan vetää mitään aamuun asti -keikkaa, mutta vähäksi aikaa olisi ihan kiva mennä istumaan. Kuinkahan täynnä Painobaari on torstaisin? Tai se Elielinaukion terassi, onko se nyt sitten sen Oostersin vai mikä se nyt onkaan se viinibaari siinä assan kauppakäytävän varrella?
Dees - We will bloody bounce back!!!


MH

Molly olis oiva paikka sieltähän tämä alkoi.

http://www.mollymalones.fi


Mikäli porukkaa tulossa yritän päästä vaikka pe onkin työpäivä. Ilmoitelkaa minne olisi suunta.

eevis

No kaipa sinne sekaan mahtuu, Molly kuulostaisi ihan hyvältä. :peukkuy
Dees - We will bloody bounce back!!!


Raiwå

Moikka kaikille :)

Anteeksipyyntoni hitaasta vastauksesta, olen joutunut siirteleen menojani itsesta riippumattomista syista, joten en ole Hesassa talla viikolla ollenkaan.:(

Palaan sunnuntaiksi sinne ja olen koko viikon siella, joten jos en suututa kovin suurta sakkia, niin ehdotan lisatapaamista teidan ehdoilla?
Numeroni suomessa ollessa on 0nelja08viisi20228.

Kesaterveisin


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

-mardis-

Heippa.

Saakos tänne mukaan lähteä myös tällainen Ausseissa 7 vuotta sitten vuoden viettänyt, ja kuukauden päästä sinne uudestaan lähtevä suht uusi dunderilainen?
Ja olikos tällä tapaamisella jokin kellonaika?

-marjo

eevis

Raiwo :)

Tervetuloa takaisin ihmisten ilmoille! :) Ja tämähän oli sinun ideasi tämä tapaaminen, niin ei kannata lähteä tänään säätämään, vaan tapaatte sitten ensi viikolla, kun olet Helsingissä! Ehtivät ihmiset myös paremmin reagoida, ilmoita vaan paikka ja aika! :XXXX

Ja Mardis :), kaikki ovat näihin tapaamisiin tervetulleita, tuo "young" on myös ohjeellinen nimeke, tärkeintä että tuntee itsensä nuoreksi. :)
Dees - We will bloody bounce back!!!


hothead

Jesh, mulle käy ensi viikollakin...

simon

Helsingissä Aussi baari muuttanut uusiin tiloihin ja tarjolla on vihdoinkin myös Aussi oluita...:roue

Pojat tiskin takana mukavia ja paikassa rento meininki ,tosin eihän se alkuperäistä tunnelmaa voita ,mutta hyvä korvike... (  "Sakkea" ei ole päästetty pilaamaan tätä paikkaa..)

Come and have a Tooheys or two!
AUSSIE BAR
Salomonkatu 5, Kamppi
00100 Helsinki, Finland
Ph +358 (0)9737373
Email: aussiebar@aussiebar.net Web: www.aussiebar.net
Chris

MH

LainaaAlkuperäinen postittaja simon
Helsingissä Aussi baari muuttanut uusiin tiloihin ja tarjolla on vihdoinkin myös Aussi oluita...:roue

Pojat tiskin takana mukavia ja paikassa rento meininki ,tosin eihän se alkuperäistä tunnelmaa voita ,mutta hyvä korvike... (  "Sakkea" ei ole päästetty pilaamaan tätä paikkaa..)

Come and have a Tooheys or two!
AUSSIE BAR
Salomonkatu 5, Kamppi
00100 Helsinki, Finland
Ph +358 (0)9737373
Email: aussiebar@aussiebar.net Web: www.aussiebar.net



Käytiin tuolla pariviikkoa sitten parin Aussin kanssa ja ne ihmetteli et mihin V.....n Diskoon me tultiin, musiikki (listahittejä, ei edes aussi musaa) soi niin lujalla ettei voinut keskustella normaalisti vaan piti huutaa.

 Kyselivät ihmeissään että luuleeko joku suomessa että Aussi baari syntyy sillä kun ripustetaan seinille kiinassa valmistettua turisti rihkamaa.


Jokuhan voi toki tykätäkin mutta Aussie bar nimi  ei oikein kuvaa paikkaa.

simon

Täysin samaa mieltä sisustuksesta, mutta eikös se ole juuri samaa rihkamaa mitä myydään melkein joka turisti rysässä ympäri Australiaa.

Musiikki ilmeisesti vaihtelee , koska ei sitä ( v...n discoa )  ainakaan  silloin soinut kun  viimeksi siellä kävin Rugbya katsomassa.

Kotisivujen mukaan myös live musaa on tarjolla.

Mutta niin kauan kun se on ainoa paikka mistä sen Tooheysin saa, niin ei se minua haittaa  vaikka siellä listahitit soi..:(
Ja on toisaalta vaikea uskoa perinteisen aussi baarin menestyvän helsingin yössä.. Niin kuin se edellinen paikka sen hyvin osoitti.

Varsinkaan kun sekään ei mikää perinteinen  paikka ollut, vaan  erään henkilön näkemys . Joka on hyvin monelle tutuksi tullut  muutamista muistakin paikoista  sekä eräästä
" tunnetusta " orkesterista..

Täytyy vaan toivoa että AUSSI JA KIWI pojat jaksaa yrittää ja Tooheys pysyy listoilla.

Makuasioista ei voi kiistellä ja ei sinne pakko ole mennä...
Chris

Leokatti

LainaaAlkuperäinen postittaja MH
[Käytiin tuolla pariviikkoa sitten parin Aussin kanssa ja ne ihmetteli et mihin V.....n Diskoon me tultiin, musiikki (listahittejä, ei edes aussi musaa) soi niin lujalla ettei voinut keskustella normaalisti vaan piti huutaa.

Jaa... kuulostaa kyllä ihan joiltakin Aussibaareilta, joissa minä olen vieraillut. Ei puhettakaan mistään keskustelusta :confuse
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Tuipa

Oli musiikki ja sivustus mita tahansa, mutta tana iltana (siis pe 11.8) on AFL ilta 18.30 alkaen. EEEVVVIIIIIISS!!! :P Nyt tenttien jalkeen paikalle Demondien paita paalla!!! :XXXX

eevis

Herttileijaa, jopas Hesassa sitten onkin jotain minkä takia jäädä... :P Täytyy vaan tarkistaa, minkä matsin ne näyttää... hmm tänään pelasivat Essendon ja Collingwood, ei ne varmaan vielä sitä näytä... :eye: Isolta screeniltä ois kyllä hieno katsoa rakeisen nettiruudun sijaan, mutta hmm mitenköhän paikan atmosfääri? Täytynee käydä paikka tsekkaamassa, kunhan tästä tenttikoomasta joskus toipuu. Hohhoijaa Perhana, Tuirelta simultaanikommenttina, että painotus kuulemma rugbyyn ja queenslandilaisoluisiin. :)
Dees - We will bloody bounce back!!!


MH

No niin, piti eilen käydä tsekkaamassa Aussie bar uudestaan ettei vaan tullut hätäpäissään tehtyä virhe arviota, eilisen perusteella voi todeta että sama meno jatkuu eli pysyn alkuperäisen viestin takana. Edes Toohey's ei saa sinne uudelleen.

Minna

LainaaAlkuperäinen postittaja MH
LainaaAlkuperäinen postittaja simon
Helsingissä Aussi baari muuttanut uusiin tiloihin ja tarjolla on vihdoinkin myös Aussi oluita...:roue

Pojat tiskin takana mukavia ja paikassa rento meininki ,tosin eihän se alkuperäistä tunnelmaa voita ,mutta hyvä korvike... (  "Sakkea" ei ole päästetty pilaamaan tätä paikkaa..)

Come and have a Tooheys or two!
AUSSIE BAR
Salomonkatu 5, Kamppi
00100 Helsinki, Finland
Ph +358 (0)9737373
Email: aussiebar@aussiebar.net Web: www.aussiebar.net



Käytiin tuolla pariviikkoa sitten parin Aussin kanssa ja ne ihmetteli et mihin V.....n Diskoon me tultiin, musiikki (listahittejä, ei edes aussi musaa) soi niin lujalla ettei voinut keskustella normaalisti vaan piti huutaa.

 Kyselivät ihmeissään että luuleeko joku suomessa että Aussi baari syntyy sillä kun ripustetaan seinille kiinassa valmistettua turisti rihkamaa.


Jokuhan voi toki tykätäkin mutta Aussie bar nimi  ei oikein kuvaa paikkaa.


Ainoa Aussiesong joka paikassa soi on klo 2am "Land downunder"...:p Minä myös vein viime viikolla Aussie kaverini Outback Aussiebaariin Kaisaniemenkadulle, hän ihme kyllä dikkas mestan sisustuksesta mutta ihmetteli myös musiikkivalintaa...kysyi että löytyisiköhän djltä Cold Chiseliä...luulen etten kumpaankaan baariin enää Aussie mates'ja vie...:(

Niin siis koska seuraava Young Finns Helsingissä meeting onkaan?Mäkin voisin ilmestyä paikalle jos vaan sattuu tapaaminen osumaan vapaapäivälle tai ennen kun lähtö Lontooseen koittaa...:roue
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

Raiwå

:XXXX

Noniin rakkaat lapsukaiset :)

Torstaina klo 20 ja paikka olis Molly Malones ja osoitteen tietaa kaikki stadin taksit:eye: :cool: :eye:


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

MH

Eli:

Molly Malone's
Irish Bar,
Kaisaniemenkatu 1 C,
00100 Helsinki

Minna

Mistä tunnistaa muita dunderilaisia?:coolh
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

hothead

Heh, enää ei kai riitä "mä oon se ihan suomalaisen näköinen"... :hahhaa
Mä tunnistan kyllä Raivon, mutta siinä se sitten onkin. Minna, laitoin sulle kännykkänumeron U2U:lla.

Raiwå

Minna :roue

Mina olen se hiljaisin siella nurkassa maitolasi kourassa :roue




:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

MH

Mä sit varmaan tarkkailen tilannetta kärpäsenä katossa.:D:D:D

Minna

Heh,ok.:P Mä olen sitten se hölmistyneen näköinen yksilö siellä baaritiskin tuntumassa.:D
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

Jouko

Hei Raivo ja kaikki ketkä olivat helsingin tapaamisessa, mulla oli aamulla puhelimessa odottamassa iloinen viesti Raivolta, kiitti. Yritin soittaa takaisin mutta raivon puhelin ei enää toiminut railakkaan illan päätteeksi. On tullut nukuttua ilmeisen sikeesti kello 5am :D kun en herännyt puhelimen soittoon!

TERVEISET KAIKILLE HESAN TAPAAMISEEN TULLEILLE!


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Jaaks

Terveiset kaikille Helsingissa juhlineille taaltakin

Kiitos MH puhelinsoitosta ja toivottavasti paaset huomenaamulla hyvin toihin :pepsodent

MH

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Terveiset kaikille Helsingissa juhlineille taaltakin

Kiitos MH puhelinsoitosta ja toivottavasti paaset huomenaamulla hyvin toihin :pepsodent

Sitä minäkin toivon:hahhaa:hahhaa:hahhaa

Raiwå

Jouko :pepsodent:pepsodent:pepsodent:pepsodent

On se tullu ylpeex ku ei klo5 am vastaa puhelimeen ku olis tärkeetä asiaaki kerrottavana:XXXX:XXXX:cool::XXXX:XXXX

Oli kivat kekkerit ja seurakin mahtavaa.
Oli vanhoja Sydneyn konkareita sekä Formula 1 kävijöitä :sormetr :roue:roue:roue
Ja Petra veti illan pisteet kotiin kävelemällä 4 kertaa ohitseni tuntematta :roue:roue Vaikka kehui ainakin minut tunnistavansa              :eye: :hahhaa :eye:

Kuvat mailaan kaikille jotka lähettävät osoitteensa, ja vielä kerra kiitos mahtavasta seurasta.


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

hothead

Mitähäh? Ollaanko me joskus tavattu :D
:nuttu: blondi... muuta selitystä ei tähän hätään ole... :nuttu:
eikun se oli se Raivon kesäparta... eikä näkynyt maitolasia :eye:

MH

Kiitokset kaikille myös täältä.

Raivo,

Petra ja Minna istui baaritiskillä ja kävin niiltä kysymässä että etsittekö miestä maitolasi kädessä?

Tyttöjä hämäs se että lasi olikin lapin kultaa.....

Raiwå

MH :XXXX

Mutta jos olisivat katsoneet ekan tilaukseni, olisivat nahneet akasen lehman maitoa jaiden kera :)

Tilasin Whisky chaserin sille lapin kullalleni:P:roue:P

Eivat vaan kehtaa tunnustaa, etta eivat pystyneet tunnistamaan kameleonttia kesaparrassa :)

Tiedoksenne, olen nyt kesapartani ajanut ja siirtynyt sukkahousuista shortseihin :eye::roue:eye:





:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

MH

Raivo,

Kun on yksin liikkeellä kannattaa nauttia Koffia, se ei soittele perään:hahhaa:hahhaa:hahhaa

Minna

Howdy everyone!!:D

Kiitos mukavasta illasta!Oli oikein hauska tutustua in person!Pääsi myös puhumaan enklantia,jee jee!:cool:

Raivo :D
Et sitten tullut eilen Ikeaan mäyräkoiran kanssa:hahhaa Pistän sulle u2u:na mun meilin joten jään odottelemaan kuvia.:cool:
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

Raiwå

Minna :roue

Jouduin naapurin mummon johdosta elaisuojeluviranomaisten syyniin, ja piti vieda mayris lopetettavaksi :itke:roue:eye::roue:itke
Asiaa helpotti se etta sain itse rakkaan lemmikkini lopettaa, etteivat vakisin itse yrittaneeet auttaa :XXXX

Pida silmas auki tyomaalla, olen viela viikon maissa ja meinasin hankkia uuden mayrakoiran lemmikiksi:roue:eye::roue



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Minna

LainaaAlkuperäinen postittaja raivo
Minna :roue

Jouduin naapurin mummon johdosta elaisuojeluviranomaisten syyniin, ja piti vieda mayris lopetettavaksi :itke:roue:eye::roue:itke
Asiaa helpotti se etta sain itse rakkaan lemmikkini lopettaa, etteivat vakisin itse yrittaneeet auttaa :XXXX

Pida silmas auki tyomaalla, olen viela viikon maissa ja meinasin hankkia uuden mayrakoiran lemmikiksi:roue:eye::roue



:coolh


Voi että,syvimmät suruvalitteluni.:( Törmäsin muuten Allaniin ja Danieliin lauantaina,heh.:D Jään odottelemaan visiittiäsi mäyriksen kera.:XXXX
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

hothead

Onkohan Raivo jo teurastanut uudenkin mäyräkoiransa? :XXXX
Meidän Mollyssa tavanneiden naamat saattavat ihan oikeasti olla esillä valokuvanäyttelyssä Kulttuuritehdas Korjaamolla, http://www.korjaamo.fi/index.html, torstaista 24.8. alkaen. Mutta voih, torstaina on Taiteiden Yö eli kaikkien teiniryyppäjäisten luvattu päivä... :itke :itke :itke

MH

LainaaAlkuperäinen postittaja hothead
Onkohan Raivo jo teurastanut uudenkin mäyräkoiransa? :XXXX
Meidän Mollyssa tavanneiden naamat saattavat ihan oikeasti olla esillä valokuvanäyttelyssä Kulttuuritehdas Korjaamolla, http://www.korjaamo.fi/index.html, torstaista 24.8. alkaen. Mutta voih, torstaina on Taiteiden Yö eli kaikkien teiniryyppäjäisten luvattu päivä... :itke :itke :itke

Ai sitäkös se kundi huseeras sen kameran kanssa.

Taiteiden yö on nykyisin ihan väärä nimi jos vertaa alkuaikojen mukavia tapahtumia niin nykyiselle sopisi paremmin nimeksi sikojen yö.

Minna

Totta puhut MH...yö on menettänyt nimellisen merkityksensä...kaverini mainitsi että torstainahan on taiteiden yö ja mä olin että mitäh?Vieläkö sitäkin "perinnettä" pidetään yllä...heh!!
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-