Kirjoittaja Aihe: haluaa puhua suomea!!!  (Luettu 3732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Annele

• Piltti
  • *
haluaa puhua suomea!!!
« : Joulukuu 08, 2004, 01:17 »
Heipa hei kaikki rakkaat Melbournen suomalaiset,

Loysin taman keskustelupalstan vasta tanaan (nolotus, yli 1.5 vuottas Melbournessa!!) ja innostuin kamalasti. Onko taalla Melbournessa ketaan suomalaisia yliopisto tai vaihto-opiskelijoita jotka haluaisivat pitaa yhteytta suomeksi? Oma suomeni kun alkaa ruostua ja ois kiva joskus tavata kotimaisia ihmisiakin yliopiston kansainvalisen kirjon jalkeen!

Laittakaa ihmeessa viesteja talle palstalle!
:) Annele

Poissa Aikis

• Herootes
    • awailable
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Joulukuu 08, 2004, 06:45 »
Heips, laitapa vaikka tuonne ukaksuuhun sp-osoitteesi, minulle just tänaan meilaili yksi 4kk Melppiksessä asunut naisihminen... voin laittaa osoitteesi sitten hänelle eteenpäin, jos haluatte olla yhteyksissä. Ja muillekin tuntemileni jos ei tämän palstan kautta tule riittävästi kontakteja! Itse asustelen valitettavasti täällä pohjoisessa, Sydneyssä ja puhun täällä mielelläni vaihtelun vuoksi suomea kanssasisarten kanssa...

Poissa sitrusmurhaaja

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Marraskuu 04, 2005, 06:47 »
Tama nyt on jo melkein vuoden vanha viesti, mutta mina ainakin olisin kiinnostunut tapaamaan suomea puhuvia ihmisia taalla.

Olen ollut Melbournessa nyt vahan reilut kymmenen viikkoa rotaryn kautta vaihtarina, ja tavannut vain parikertaa toista myos vaihtarina olevaa tyttoa, mutta muitakin olisi mukava tavata.

Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • v?lihin onku myrskymmerkki ja v?lihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Marraskuu 04, 2005, 07:01 »
sitrusmurhaaja :D

Taalla lisatietoa Melbournen Suomi-seuran tulevista tapahtumista, missa taatusti tapaat suomea puhuvia!
Dees - We will bloody bounce back!!!

Poissa sitrusmurhaaja

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Marraskuu 06, 2005, 10:17 »
Kiitos taas oikein paljon eevis! ^^

Minkalaisia nuo tapahtumat yleensa ovat, onko pikkuisen reilut 17v. liian vahan tuohon menoon?

Poissa Tuipa

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Marraskuu 06, 2005, 10:41 »
Ei haittaa meita, kunhan ei haittaa sinua... Eihan me nyt niin hiiiirveen vanhoja olla, vai ?!
Ja olet muuten juuri nappi-ikaa meidan tulevaan leffaprojektiin, jos olet Melbournessa pidempaan, ja paikalla maalis-kesakuussa. Jos kiinnostaa tulla mukaan niin laita u2u Hennulle tai mulle.

Poissa Tuipa

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : Marraskuu 06, 2005, 10:46 »
Edelliseen lisays - tuo leffaprojekti on siis Altonassa tapahtuva projekti, jossa naytetaan suomalaisia leffoja tekstein. Tarkoituksena tarjota paikallisille suomalaista kulttuuria ja muutenkin nuorille tilanteita kiperista kysymyksista leffojen kautta. Sitrusmurhaaja - jos paaset paikalle, hieno juttu, ja ota muita vaihtareita, vaikka minka maalaisia mukaan, niin saavat nahda Suomi kulttuuria.
PS Rockola, lupa-asiat etenee (kiitos muuten samalla alati osuvasta sarkasmista, mukava aina lukea juttujasi!)

Poissa sitrusmurhaaja

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : Marraskuu 08, 2005, 05:03 »
Ei oma ikani minua haittaa ja koko penskuuteni olen ollut enempi itseani vanhempien ihmisten seurassa, joten ei ika ole esteena mistaan suunnasta minulle.
Ja mina pistan ilmoituksen Melbournen vaihtareiden listalle tasta suomifilmiprojektista.