No niin,
allekirjoittanut nyt tunnustaa; tupakoin ja olen vielä sairaanhoitaja....kauheeta:roue Surullista kyllä, on kovin yleistä, että monet terveydenhuoltoalan ihmiset polttavat....johtuneeko sitten työpaineista vai mistä? Itse aloitin, kun olin psykiatrisessa sairaalassa.....hoitajana. Tiedämme kyllä riskit ja ironia kukoistaa kaksinaismoraalisuudessamme saarnatessamme tupakoinnin haitoista. Itse en polta enää työaikana, sillä se ei mielestäni kuuluu sairaalapuitteisiin. En polttele myöskään sisätiloissa, sillä tupakansavu häiritsee myös sauhuttelijaa itseään. Siispä, tämän syntisen kanta asiaan on, että minun puolestani tupakoinnin voisi kieltää ravintoloissa, ei ainostaan epäesteettisen hajun vuoksi, vaan huomioonottaen astmaatikot, ja allergiasta kärsivät jotka varmaankin joskus haluavat irrottella ilman että tarvitsee poistua ravintolasta ennenaikojaan tupakansavun aiheuttamien terveysongelmien vuoksi. Amen:XXXX
Taas kerran lakkoa yrittävä: AA
Ps. kieltolistalle olisi myös hyvä laittaa ehdoton EI marihuanalle ja hasikselle. Braijun tupruttelu näyttää olevan valitettavan yleistä , ja haitat mielenterveydelle todella ikäviä; psykoosi ja masennustilat muunmuassa.