Kirjoittaja Aihe: päivitystä  (Luettu 3655 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Andreasyan

• Muriaanien kuninkas
päivitystä
« : Heinäkuu 27, 2004, 05:50 »
Hyvää iltapäivää,
ei mulla mitään asiaa, ajattelin vaan ilmoittaa että olen elossa. Noin vuoden harkinta-ajan jälkeen päätin hankkia broadband systeemin ja niinollen virtualisoitua myös dunderiin.
Elämää Australiassa on  nyt takana reilu vuosi. Saldo tähän saakka: 2 varastettua fillaria, vakituinen työpaikka terapia koordinaattorina psyykellä +tuntuva palkankorotus(jeeee), 2 birmankissaa&yllätys kyllä, PR hakusessa.
Alkuikävän jälkeen viihdyn Canberrassa hyvin, samoin paikalliseen menoon on sopeutunut puoliso, joka takoo väitöskirjaansa kasaan melkoisella vauhdilla.
Mitäs teille,
kyselee: Anne

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2004, 05:56 »
Anne :D

Tervetuloa takaisin :D

Mitas taalla ainakaan meikalaisella sen kummempaa uutta.  Samoissa hommissa samassa kaupungissa eika ole nuo lapsetkaan lisaantyneet (onneksi).

Nyt kun sinulla on tuo broadband, niin eikuin juttelemaan vaan foorumiin aktiivisesti :D

Meilla taitaa olla muuten ne oluetkin, joista kauan aikaa sitten puhuttiin viela juomatta :XXXX

Cheers
Jaaks

Poissa Andreasyan

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2004, 05:59 »
Terve,
no niin on juomatta...me kyllä tehtiin pikavisiitti Brisseen Jounin ja Arjan kanssa viimevuoden puolella ja Jouko tarjos ystävällisesti bisset ja kahvit...kiitos muuten Joukolle näin reilusti jälkikäteen.
Pääkaupungissa palelee tällähaavaa, kyllä oli mamman villasukat sittenkin hyvä pakkausvalinta.

Poissa riaapa

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2004, 06:03 »
Anne!! Kiva kuulla sinustakin!

Jouni on joskus meille kertoillutkin, että elossa olet... Kuulostaapa mukavalta tuo työtilanne. :peukkuy

Minullekin kuuluu hyvää: olen nyt reilut pari kuukautta ollut tällä mantereella, asunto on saatu jo kodin näköiseksi, poikakaveri sai loistoduunin, ja minä odottelen maisterin papereitani Jyväskylästä. Siihen saakka hoitelen kotia ja tapaan kavereita. Ei hassumpaa elämää... :D
Riina

Poissa Andreasyan

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Heinäkuu 27, 2004, 06:08 »
Onnitteluni Riina:XXXX, milloinkahan minä saan omani kasaan...62 sivua on jo raapustettu hammasta purren:nuttu:
Milloinka tulet kylään Canberraan? Hävettää, en ole ehtinyt vielä serkkuakaan tavata(Milkaa)....pitäs kyllä nyt kehittää kinkerit, eikös?

Milka

• Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Heinäkuu 27, 2004, 06:37 »
Kiva kuulla sinusta ja tervetuloa takaisin dunderiin, Anne! :peukkuy

Vaikka ei ollakaan viela tavattu talla mantereella, niin kutsu sinulle ja miehellesi on vielakin voimassa.  Eli tervetuloa tanne viherpipertajien kylaan, kun Melbourneen tulette. Eikos se niin ole etta ystavansa voi valita, mutta sukulaisiaan ei :hahhaa:hahhaa:hahhaa:hahhaa

Poissa jounij

• Herootes
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : Heinäkuu 27, 2004, 12:12 »
Tsau Anne!

Onnea palkankorotukselle ja laajakaistayhteydelle! Tsekkaapa U2U!

Kuulumisiin
Jouni
Canberra

Poissa headwind

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2004, 07:27 »
Moi Anne

eipä olla sinusta kuultu sitten Tapsan loistavan radiosarjan.

Tässä päivitellessä,

12.12.2003 Sydneyyn perheen kanssa
24.02.2004 No 2 syntyy
10.05.2004 saan vakituisen työpaikan

..ja arki asettuu mukavasti aloilleen. Canberran keikka vielä tekemättä mutta aikanaan sekin, olisi kiva tavata teitä, Jounia ja Arjaa.

t. HW
Riku Aho

Poissa Andreasyan

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : Syyskuu 29, 2004, 23:31 »
Huomenta,
onnea Headwind näin jälkikäteen perheenlisäyksestä.:peukkuy Taitaa jo "pikku kakkonen"(eh heh) ryömiä kovaa vauhtia?
Sitten viime päivittelyjen saan alkaa päivitellä uudelleen; meidän perhe muuttaa Brisbaneen 95% varmuudella joulu-tammikuussa. Puoliso päätti suorittaa australialaisen hammaslääkäri rekisteröinnin UQ:ssa ja minä hain samaan instanssiin opiskelemaan psykologiaa. Töitä on jo varmisteltu, Princess Alexandran sairaalasta tarjottiiin virkaa. Nyt vaan haeskellaan kämppää. Pari ihan näppärää paritalon puolikasta on löytynyt Sunnybanks Hills:n alueelta...mutta katellaan nyt vielä muita potentiaalisia vaihtoehtoja. Karttaa selaillessa yritämme löytää majapaikkaa Woolloongabban ja St. Lucia Campuksen välimaastosta...vinkkejä?

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : Syyskuu 29, 2004, 23:38 »
Anne :D

Good News - Nyt on sitten vihdoinkin aika sille paljon puhutulle :XXXX tai oikestaan muutamalle :hahhaa

Cheers
Jaaks

Poissa Andreasyan

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #10 : Syyskuu 29, 2004, 23:52 »
Jess:XXXX:XXXX:XXXX jne... ihan kivat fiilikset on. Pomo tosin ei ole kovin innostunut asiasta...ymmärrettävistä syistä, meitä kun on nyt kolme lähdössä osastolta muihin maisemiin....aikoo kuulemma sanoa kun referenssejä kyselevät, että" Ai Anne, no ei oo taas näkynyt vähään aikaan töissä, sillä on kai taas putki päällä.":hahhaa

Poissa headwind

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #11 : Syyskuu 30, 2004, 00:11 »
Anne Moi

Kiitos vain, hyvin jakselee pikkuinen, tosin viela ei ryomi mutta ei siina kauaa enaa mena. Voi meita onnettomia sen jalkeen... :-D

Onnittelut tulevien suunnitelmien johdosta! Mikaan ei ole niin pysyvaa kuin muutos...Vieriva kivi ei sammaloidu....

Viimeiset muutokset on siirtyminen Cityn kupeesta Dee Why Beachille jossa on aika upeat puitteet nain lapsiperheen nakokulmasta. Alakerran tytonkin kanssa tullaan juttuun kun neuvotellaan joko poppikonetta voisi klo 22 laittaa vahan hiljemmalle. Neuvottelu tapahtuu alakerran ovipuhelimen kautta, silla sen rimputus kuulluu musiikin yli, oveen koputus ei. Opin taman yksi ilta kun koputtelin oveen toven ja tyton naapuri herasi siihen, ei kauhean iloisena. No ovipuhelimen kautta (jossa on kamerakin!) ollaan homma saatu pelaamaan. Koetetaan olla suvaitsevaisia puolin ja toisin...

Ja Mariallekin (3.5v) saatiin pre-school paikka 17.1. alkaen joten viimeisetkin palaset alkaa putoilla paikalleen.

cheers
HW
Riku Aho

Poissa Andreasyan

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #12 : Marraskuu 24, 2004, 05:47 »
Hello there,
nyt tarvitsisin teidän ystävällistä apuanne, kenellä aikaa ja energiaa riittää...nimittäin, olemme nyt sitten vihdoinkin tulossa Brisbaneen 4.12. Meidän vauvat, eli kissat tulevat tietenkin mukana mutta paikka jossa aiomme asustella ensimmäisen viikon ei voi majoittaa lemmikkejä.

Olen etsinyt netistä cattery ja pet boarding "motelleja"....joitain löytyikin, mutta ne sijaitsevat esim. Boondall(meniköhän nyt oikein?) ja Bracken Ridge alueilla, koska saapumis ajankohtamme on lauantai ilta he eivät voi hakea lemmikkejä kentältä...tai sitten taksa on rapeat 200 AUD.:nuttu:

Nyt siis pyydän, ja olen oikein kiitollinen :god: & lupaan tarjota bisset, jos joku teistä tietää kissa majoitus "kenneleitä" Eight Mile Plains:n tai Sunnybanks:n alueella....tai lähellä lentokenttääkin olisi ok. Myös muita ideoita otetaan vastaan, eli sopuhintaisia motelleja tms. jonne voi ottaa lemmikit mukaan. Luulen, että tarjontaa siellä on enemmän, mitä netissä ilmoitellaan.
Etukäteen kiitellen
Epätoivoinen Anne&kissat

Poissa Andreasyan

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #13 : Marraskuu 24, 2004, 23:35 »
Vastaan itse itselleni,
sillä rukoukseni on kuultu ja kissoille löytyi cattery boarding Eight Mile Plainsin alueelta...jossa tarjolla on myös heille huilumusiikkia:hahhaa
Helpottuneet Anne, Elsa&Hazel