Kirjoittaja Aihe: Esitt?ydyn...  (Luettu 3081 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa lillerilalleri

• Piltti
  • *
Esitt?ydyn...
« : Heinäkuu 03, 2004, 07:01 »
How u doing?Ja heissulivei!
Olen t?ss? sivusta nuuskinut t?t? palstaa ja ajattelin rekister?ity? ja liitty? seuraanne om det passar...?

Historiaa takana down underista sen verran, ett? asustelin vuoden verran sydneyss? v.2002-2003 tehden "au pair" hommia.Kotimaahan palatessa aussi-kaipuu oli kuitenkin niin iso, ett? oli aivan pakko l?hte? takaisin.Ja nyt tossa vuoden vaihteessa vietinkin sitten siell? kuukauden verran ainoastaan l??baillen auringon alla.

T?ll? hetkell? on taas vaihteeksi aivan j?rkytt?v? ik?v? sinne, joten menin ja hankin itselleni ty?harjoittelupaikan ensi tammi-helmikuuksi.Nyt en?? i?nikuinen viisumiongelma.

Jos joku teist? on koskaan hankkinut occupational trainee viisumia niin olkaa kilttej? ja mailatakaa kaikki mahdollinen tieto...Olen selannut l?pi kaikki tiedot, mutta jotenkin koko homma vaikuttaa yht? helpolta kun t?htien haku taivaalta.:o:

Eik? t?? kuulu sekalais-paltalle tied?n kyll?, mutta kirjotin silti :D

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2004, 07:06 »
Lillerilalleri :D

Tervetuloa vaan - kylla se passar :D

Mika siina trainee viisumissa on vaikeaa ??
Kysy vapaasti ihan tarkemmin, niin voi sitten vaikka hakea vastauksiakin.

Cheers
Jaaks

Poissa lillerilalleri

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2004, 07:10 »
No siis...To be honest, en tajua mit? pit?? tehd? ja mit? l?hett?? mihin ja kenen allekirjoitettavaksi ja kenelle maksetaan mit? ja miss? vaiheessa ja bl??h :nuttu:

Sin? Jaaks muuten vaan aina jaksat vastata n?ihin samoihin kysymyksiin uudestaan ja uudestaan, vuodesta toiseen :peukkuy :god:

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2004, 07:12 »

Odota hetki, kayn lapi tuon viisumihakemusprosessin ja palaan astialle :D

Poissa lillerilalleri

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2004, 07:15 »
Kyll?p?s oot ihana :roue
Taidan t?st? hipsi? kaupungille ja palata sitten takaisin...

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Heinäkuu 03, 2004, 07:34 »

Ei tassa nyt olla mitaan ihania eika "Bold & Beautiful" :hahhaa

Tuon Occupational Trainee viisumin hakeminen on ihan easy-peasy.

Ensin tyonantajasi taalla Australiassa taytyy tayttaa tietyt vaatimukset:

"A nomination must:
?   be completed for each person being nominated under a training program;
?   be lodged by the Australian organisation or company which will be providing the training;
?   not be lodged by individual Australian citizens or residents;
?   demonstrate that your organisation has an established history of offering and providing occupational training to Australian residents and/or non-residents; and
?   demonstrate that occupational opportunities available to Australian citizens or permanent residents of Australia will not be adversely affected if the visa is granted. "

http://www.immi.gov.au/allforms/occupational/organisations.htm  

Heidan taytyy tayttaa kaavake 913 :

http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/913.pdf

Kun he ovat saaneet hyvaksynnan sinun taytyy taytaa oma hakemus 147 :

Your nominee lodges a visa application on form 147 at the closest Australian Government overseas office (if outside Australia) or departmental office (if inside Australia)
See: Form 147, Application for a temporary residence visa (non-business) (123kb, PDF file)

http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/147.pdf  

Tyonantajan hakemus ei maksa mitaan ja sinunkin vain $170.00  - eli Cheap as Chips :D  (Temporary Residence Non Business Visa http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/990i.pdf ) + tietysti tarvittavat laakarit etc...

Siina kaikki hyvin yksinkertaisesti ja jarjestyksessa.

Ei muutakuin menoksi vain :D

Cheers
Jaaks

Poissa lillerilalleri

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : Heinäkuu 06, 2004, 15:16 »
Olen nyt mailaillut sille työnantajalleni ja ohjeistanut sitä vähän näiden kaavakkeiden ja viisumini kanssa...Mutta oikeesti hitto että mua ärsyttää se,mistä joku jossain mainitsikin:aussien puujalkaisuus emailien kanssa:nuttu:

Kaikki takasin tulevat viestit on kolmen lauseen pituisia tokaisuja!Eikö ne oikeesti osaa kirjottaa tai olla sähköpostitse sosiaalisia kun muuten ollaan niin no-worries joka elämäntilanteessa.:??

Ei muuten,mutta mulle tulee siitä sellanen olo,ettei niitä vois vähempää kiinnostaa mun viisumit ym.Voi kerpele sanon minä:mad:

Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • v?lihin onku myrskymmerkki ja v?lihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : Heinäkuu 06, 2004, 15:34 »
lillerilalleri :D

Kuulostaa niin tutulta että vois olla suoraan mun elämästä: olen huomannut saman jutun että työnantajan kanssa meilaillessa minä selitän juurta jaksain kaiken pitkinä viesteinä (enkä mielestäni turhia jaaritteluja vaan joka lause on "korvaamaton" :?? ), ja takaisin tulee juuri noita parin lauseen tokaisuja. No ensin myös ajattelin että nyt ukkoa ei selvästi kiinnosta mun jutut, mutta eipä näin ollutkaan. Vastauksia/kommentteja aiempiin meileihin on tiputellut pikkuhiljaa jälkikäteen, ja tosi ystävälliseen sävyyn. Se ei tietty lohduta sillä hetkellä kun tarttis tietää joku tärkeä asia just nyt eikä melkein, mutta kyllä niitä vastauksia sieltä sitten tiputtelee. Tarkoittaisko toi "no worries" tässä sitten että vastaillaan kun kerkeillään... :?? En tiiä. Mutta tsemppiä sulle, koita kestää! En tiedä miten ne tehopommitukseen suhtautuisivat, mutta ehkä sitäkin vois yrittää jos vastauksia ei ala irrota. :sormetr

eevis
Dees - We will bloody bounce back!!!

Poissa lillerilalleri

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : Heinäkuu 06, 2004, 16:29 »
Niimpä...
En vaan jaksais jankuttaa samoista asioista kun pelkään että kohta ne tyrmää koko homman koska olen niin yli-innokas.Mukamas.:sorry

Luulis vain menevän kaaliin se,ettei toi occupational trainee visa ole mikään yhden viikon prosessi.Ja jos ei pikkuhiljaa ala irrota informaatiota sieltä päin,niin koko juttu saattaa kaatua.:itke:itke

Ja kun tässä on kyse työharjoittelusta,niin luulis että se on vähän niidenkin asia,eikä mun tarttis niiden puolesta anella lupia siihen,että saavat ottaa mut harjoittelijaks.

Anteeksi vaan tämä kamala avautuminen,mutta ärsyttää vaan niin paljon kun asioita ei voida hoitaa :mad:

Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • v?lihin onku myrskymmerkki ja v?lihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : Heinäkuu 06, 2004, 19:05 »
Joo, yli-innokkaalta vaikuttamista mä olen myös pelännyt, ja kyllä sieltä kerran tuli meili, että olen "little eager-beaver" :o ... kylläkin tsoukkina, mut varmaan myös puolitosissaan. :?? Että hiukka eri meininki siellä...
Ja avaudu vaan ihan rauhassa :D , sitä vartenhan tää foorumi on. Kyllä sympatiat on sun puolella, oisin itse varmaan jo repinyt ne kuuluisat peliverskat tossa tilanteessa...hiukka ärsyttävältä kuulostaa.

eevis
Dees - We will bloody bounce back!!!