ensin pitaa livahtaa aiheeseen mukaan,,,vic marketilla saa puolenkilon kengurumeetvursti potkoja,,,vois olla ihan mielenkiintoinen tuliainen,,,siina on jopa skippyn kuva,,,lol
kaikkea ruokaa pitaa kokeilla,,,en ole kylla ihan varma etta kuinka monta olutta pitaisi olla pohjalla ennenkuin soisin haggista...ajatelkaapa mammia,,,jos olisin ulkomaalainen ja suomessa niin jattaisin syomata...puolisolle oli suomessa suurin kauhistus verilatyt sun muut verituotteet,,,hmmm
mette,
luin kuulin jossain jostain raflasta jossa hammastikkuja kaytetaan ainoastaan miesten naisten huoneessa,,,eli hovimestari sanoi asiakkaalle,,, anteeksi meilla tehdaan tuo lepohuoneessa...no itse olen kylla tassa asiassa aika huonotapaine ja pohjalaisena otan kauhavalaisen saappaan varresta ja hoidan silla asiani:hahhaa
itse en muuten kesta suolatonta ruokaa...mielestani suolan tehtavana on tuoda ruoasta maut esille,,,eli monesti kaytan esim suolaa ja sokeria tuomaan vivahteita ruokaan...mutta jos esim teet taysin suolattoman lihakeiton,,(ei edes suolaa lihaliemikuutiosta),niin hohhoijaa
niin niita tuliaisia lol