Hei,
Olemme pari ja etsimme asuntoa Sydneyn alueelta 19.9.2016 alkaen. Mies on ammatiltaan ohjelmistosuunnittelija ja puoliso ammatiltaan kokki. Kumpikaan ei polta, eikä lemmikkejä ole tulossa mukaan :)
Toivomme asunnon olevan kalustettu, studio tai 1 makuuhuone, sekä kylpyhuone. Ehkäpä myös hyvät kulkuyhteydet CBD:lle olisi kiva olla, muutoin olemme avoimia asuinalueen suhteen. Vuokran tulisi olla maksimissaan AUD450 per viikko
Mikäli sinulla tai tuttavallasi olisi asunto, niin mielellämme kuulisimme lisää :)
Ystävällisin terveisin,
Markku ja Siri