Vietämme perheen kanssa syys-joulukuun 2014 Melbournessa. Meillä on 8 kk vauva ja 5-vuotias poika. Olisi tosi hauskaa tavata muitakin lapsiperheitä kevään kuluessa, vaihtaa kokemuksia ja saada leikkikavereita lapsille (etenkin tuolle viisivuotiaalle vauhtiveikolle)! Onko muita lapsellisia suomalaisperheitä Melbournessa tai lähialueilla? :)
Liity Finns Melbourne ryhmään siel on suomalaisia *lapsellisia*