Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Veera V. - syyskuu 01, 2014, 04:59

Otsikko: Lapsiperheitä Melbournessa
Kirjoitti: Veera V. - syyskuu 01, 2014, 04:59
Vietämme perheen kanssa syys-joulukuun 2014 Melbournessa. Meillä on 8 kk vauva ja 5-vuotias poika. Olisi tosi hauskaa tavata muitakin lapsiperheitä kevään kuluessa, vaihtaa kokemuksia ja saada leikkikavereita lapsille (etenkin tuolle viisivuotiaalle vauhtiveikolle)! Onko muita lapsellisia suomalaisperheitä Melbournessa tai lähialueilla? :)
Otsikko: Vs: Lapsiperheitä Melbournessa
Kirjoitti: vuokko - syyskuu 18, 2014, 15:14
Liity Finns Melbourne ryhmään siel on suomalaisia *lapsellisia*