Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Asuminen - eläminen => Aiheen aloitti: miraaus - huhtikuu 26, 2012, 01:33

Otsikko: Asunto Sydneystä
Kirjoitti: miraaus - huhtikuu 26, 2012, 01:33
Heippa!

Olen ystäväni kanssa lähdössä kesäkuun alussa Sydneyn ja tarkoituksena olisi olla reissussa 3 kk. Jos joku sattuisi tietää että jollakin vapautuisi juuri tuolloin jonkunlainen asunto tai olisi vuokralla huone/huoneita, niin otetaan mielellään vinkkejä vastaan! Molemmat ovat luotettavia ja työtä on tarkoitus tehdä koko reissun ajan, joten vuokra tulisi varmasti ajallaan! :)

Kiitos jo etukäteen.