Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa => Aiheen aloitti: Pekko - maaliskuu 28, 2012, 15:16

Otsikko: Suomalaisia Central/ Northern QLDssä
Kirjoitti: Pekko - maaliskuu 28, 2012, 15:16
Terve,
Muutimme muutama viikko sitten Sydneystä Mackayhin. Vuosi vilkkaassa suurkaupungissa on vaihtunut rentoon ja rauhalliseen rantakaupunkiin. Ajattelin kysäistä että onkohan tällä alueella muita suomalaisia ja jos on niin olisi mukava tavata virvokkeiden merkeissä ja kuulla ajatuksia ja kokemuksia uudesta kotikylästämme.
Pistelkäähän viestiä olemassaolostanne.
T:Pekko
Otsikko: Vs: Suomalaisia Central/ Northern QLDssä
Kirjoitti: teaA - huhtikuu 15, 2012, 15:39
Terve!
Täällä Mackayssa hengailee nyt vielä ainaki pari päivää pari suomalaista etsimässä töitä, jos haluat nähdä niin laita viestiä, en kyllä tunne kaupunkia varmasti sen paremmin kun sinäkään. :)

Tiia, 0405011082